Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk define pure blonde shampoo og balsam av moren min, hun pleier å kjøpe inn noen matposer til meg iblant for å være snill (fattig student) :)

Nå er jeg naturlig blond og har aldri farget håret, også står det bak på flaskene at de inneholder fargestoffer. Jeg har ikke lyst til å få bleket/farget håret mitt, er fornøyd med den fargen jeg har. Men hvis den bare gir litt glans og "skinn" er det jo kjempefint!

Noen som har prøvd den som vet om den har stor effekt på håret?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg fikk define pure blonde shampoo og balsam av moren min, hun pleier å kjøpe inn noen matposer til meg iblant for å være snill (fattig student) :)

Nå er jeg naturlig blond og har aldri farget håret, også står det bak på flaskene at de inneholder fargestoffer. Jeg har ikke lyst til å få bleket/farget håret mitt, er fornøyd med den fargen jeg har. Men hvis den bare gir litt glans og "skinn" er det jo kjempefint!

Noen som har prøvd den som vet om den har stor effekt på håret?

:)

Den bevarer blondfargen og gjør det en smule lysere, det er lilla fargepigmenter i dem, som nøytraliserer gult/orange hår. Håret blir mykt og skinnende og oppfrisket;) veldig bra produkter:)

Gjest Gjest
Skrevet
Den bevarer blondfargen og gjør det en smule lysere, det er lilla fargepigmenter i dem, som nøytraliserer gult/orange hår. Håret blir mykt og skinnende og oppfrisket;) veldig bra produkter:)

Takk for svar!! Men tror du det går fint å bruke den på ikke-farget hår?

Gjest GjestRotta
Skrevet

Jeg brukte den og fikk et ødelagt hår. Det ble tørt og så ut som gul halm. :sur: Aldri mer! Men de andre define produktene jeg har prøvd funker greit.

Skrevet
Takk for svar!! Men tror du det går fint å bruke den på ikke-farget hår?

Tror det ikke er noe problem. Det eneste fargepigmentene gjør er å nøytralisere gule nyanser, gjør det mere blankt.

Kan det være at personen over her har brukt den gule utgaven?For gyldent hår? For da blir det nemlig gult.

Du kan trygt prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...