Gå til innhold

Undertøy og akt- bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å gi dette til min tilkommende mann, i morgengave, tror han hadde blitt overlykkelig!

Men er det noen her som har tatt slike bilder, som kan fortelle litt om hvordan det var??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke tatt slike bilder for ditt formål, men tilsvarende fotografering.

Du trenger selvsagt en proff fotograf. Spør fagfolk om hvor du burte henvende deg. Tenke litt på om graden av nakenhet. Sminke og fikse seg slik du føler er best for deg. Sjenanse er nytteløs, så du får jobbe litt med psyken hvis det trengs.

Bortsett fra det så får du bare følge de instruksjoner du får, og benytte deg av alle avslappingstekniker du kjenner. Så blir det bra vet du. Alle kan gjøre det!

Skrevet

Og få det skriftlig at fotografen ikke kan legge bildene ut på hjemmesiden på nettet. Har lest om flere her som har brent seg på det.

Søk på morgengave. Vet det i hvert fall er en tråd om sånn fotografering her. :)

Gjest Gjest_Synne_*
Skrevet

Jeg gav dette i gave til min mann. Han ønsket seg noen "slike" bilder. Fikk dem trykket på lerret, og de henger på soverommet..

Nei, man bør ikke være alfor sjenert når man skal ta slike bilder. Men man trenger heller ikke å være helt naken..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er fotograf og gjorde mange slike jobber for noen år siden.

ALLE som kom, uansett hvor sjenerte de var i utgangspunktet, digget det etterhvert!

Det burde være en slevfølge at fotografer ikke legger ut private bilder på nettsiden, det er det værste jeg har hørt! Tror ikke det skjer ofte, sikkert lurt å få kontrakt, rart at de ikke ble tilbudt det egentlig.

Bare hopp i det, det er ikke så skummelt som du tror!!!

Lykke til!

Skrevet

Er det bestemte fotografer som holder på med akkurat dette? Hvor mye koster dette da? Har veldig lyst å prøve dette - men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem i såfall.. Hvor lang tid i forveien bør man gjøre dette?

Skrevet

Jeg har tatt aktbilder som min kjære fikk i 35 årsgave. Mener å huske jeg betalte rundt 3500,- og at det var inkl rammen som var av en middels dyr type. Da var det fire bilder satt sammen i collage (er usikker på om det er det det heter) Regner med ramma er omtrent 50*50. Bildene ble tatt hos Knut Hoftun Knudsen i Drammen. Jeg ble så fornøyd med bildene så jeg utfordret samboer til å gjøre det samme... Og jeg ble strålende fornøyd med hans også. Han tok hos samme fotograf. Kan anbefale han på det sterkeste! Selv om man er nervøs så får fotografen deg til å slappe av, han er bare hyggelig og ikke på noen måte ekkel. Veldig profesjonell!

Skrevet

Noen som vet om fotograf som gjør dette i Stavanger-området?? Høres ut som en veldig koselig/småfrekk gave :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...