Gjest Gjest_Dame_* Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Musikk er det mange som nyter under trening, men forskninger viser at ved f eks. løping skal man ha riktig musikk, Hard Dance Mania er det jeg bruker (super bass) passer bra med tempo. Andre liker DDE noe som ikke passer i det hele tatt, det kan ødelegge hjerterytmen. Og pulsen vil få en sleng. FARLIG. Hvis du er av blodtype AB, skal du IKKE høre på musikk under trening. Dette kan føre til uheldige skader resten av livet. Ved Bergensk Medisinske Avdeling Gro Marit Berg
Gjest Kvinne 34 Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Musikk er det mange som nyter under trening, men forskninger viser at ved f eks. løping skal man ha riktig musikk, Hard Dance Mania er det jeg bruker (super bass) passer bra med tempo. Andre liker DDE noe som ikke passer i det hele tatt, det kan ødelegge hjerterytmen. Og pulsen vil få en sleng. FARLIG. Hvis du er av blodtype AB, skal du IKKE høre på musikk under trening. Dette kan føre til uheldige skader resten av livet. Ved Bergensk Medisinske Avdeling Gro Marit Berg Dette har jeg også hørt. Litt ekkelt og tenke på, da de fleste bruker musikk på øret. Burde vi sjekke blodtypen vår? Hva bør vi gjøre?
Gjest ANNE GRO Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 nej sier du det=S fortelll oss noe vi ikke vet, men vise ikke det med hvilken musikk som har noe å si, hvor gammel er du Gro marit berg? er det deg jeg hilse på hos bergens klinikken?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Jaha! Nå synes jeg du kommer med mye usakligheter her på forumet Gjest_Dame_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå