LillAmalie Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 http://www.celebrific.com/wp-content/uploa...-job-2-5-07.jpg blondine? brunette?
LillAmalie Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2009 (endret) http://www.curlytostraight.com/Jennifer%20...20Image%204.jpg jeg har mørkt brunthår nå.. vil gjerne ha en lyse brun. tenkte å avfarge og så farge det lysere. vet ikke helt hvilken farge ennå er dette fint?? http://www.makemeheal.com/news/images/jenn...tic-surgery.jpg Endret 13. mars 2009 av LillAmalie
Malum Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 (endret) Du trenger vel ikke avfarge det for å få det sånn? Selv har jeg nettopp farget håret og lagt inn tynne lyse striper. Utgangspunktet var mørk blond, eller brunt om du vil. Ta med deg bildet og gå til en dyktig frisør, så blir det bra. Endret 13. mars 2009 av Bodillen
LillAmalie Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 (endret) http://gg.dailyfill.com/d983bdaaf6af45e7_9...568_018_300.jpg er dette blondt? lyse lyse brunt?? oi nå ble det vist bare ansiton bilder her omtrent.. er ikke no begeistret for henne, men vil gjerne ha hårfargen hennes http://www.fancast.com/blogs/files/2009/02/aniston1.jpg http://www.bartcop.com/jessica-alba-cameron-diaz.jpg Endret 13. mars 2009 av LillAmalie
LillAmalie Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Du trenger vel ikke avfarge det for å få det sånn? Selv har jeg nettop farget håret og lagt inn tynne lyse striper. Utgangspunktet var mørk blond, eller brunt om du vil. Ta med deg bildet og gå til en dyktig frisør, så blir det bra. jeg har mørkt brunt, nesten sort. og er redd at det kommer til å bli DYRT hos frisør
Malum Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 http://gg.dailyfill.com/d983bdaaf6af45e7_9...568_018_300.jpg er dette blondt? lyse lyse brunt?? oi nå ble det vist bare ansiton bilder her.. er ikke no begeistret for henne, men vil gjerne ha hårfargen hennes Hun er vel i utgangspunktet nokså mørk blond, men har fått lagt inn lyse striper.
Malum Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 jeg har mørkt brunt, nesten sort. og er redd at det kommer til å bli DYRT hos frisør Det er mulig det blir det, men dette resultatet får du aldri i livet ved å gjøre det selv. I tillegg til farging og striper klippet jeg meg ganske mye, og betalte nesten 1300, og det mener jeg er i underkant av hva som er vanlig pris. Det er verdt det.
Gjest Glajenta Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 jeg har mørkt brunt, nesten sort. og er redd at det kommer til å bli DYRT hos frisør Hei! Hvor mye farge som slipper ved en avfarging, avhenger om det er hjemmefarging eller frisørfarging som er brukt... (Vet ikke hvordan det er om du har så mørk farge naturlig). Jeg hadde sort hår, hvor de ytterste 10cm var farget med hjemmefarge, men alt hår nyere enn det bare hadde vært farget med frisørfarge. Var hos frisør for avfarging, og frisørfargen slapp godt, men det var mye rødt igjen i tuppene som var hjemmefarget... Farget håret på nytt for å dekke det meste av rødt, og endte opp endel lysere enn jeg var, men ikke så lys som jeg ønsket, eller som bildene du har her. Frisøren sa derimot at jeg hadde et ypperlig grunnlag for å få tatt tett i tett med lyse striper, men at jeg burde vente minst en måned. Så det blir spennende å se om et par ukers tid! Timen med avfarging, farging og klipp kom på 1750,- ca, også må jeg regne med ca 700,- når jeg skal ha striper. Jeg synes det var verdt det, for jeg har både hørt og sett resultater av å ta avfarging hjemme, og det er IKKE å anbefale... Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 om jeg var deg, ville jeg tatt stiper.. så etter en par ukers tid, ville jeg sprivet det igjen. da vil resutatet bli at håret ser og er mye lysere, blir nok ikke så lyst som på bildet med det først men ..
LillAmalie Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2009 om jeg var deg, ville jeg tatt stiper.. så etter en par ukers tid, ville jeg sprivet det igjen. da vil resutatet bli at håret ser og er mye lysere, blir nok ikke så lyst som på bildet med det først men .. hos frisør? eller kjøpe i butikken?? så jeg kan ikke avfarge hos frisør og farge selv hjemme??
Gjest Glajenta Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 hos frisør? eller kjøpe i butikken?? så jeg kan ikke avfarge hos frisør og farge selv hjemme?? Det går sikkert greit å ta avfarging hos frisør og farge det selv, men hvis du vil gjøre som meg og stripe det enda lysere etter det, kan det bli mer rødt i stripene enn om du farger hos frisør. Jeg anbefaler ikke å bare stripe så lenge du har nesten sort hår, fordi det er nesten umulig å få ut de røde pigmentene. Som sagt var det fremdeles mye rødt igjen i mine hjemmefargede tupper, selv med avfarging som er endel sterkere enn bleking/striper.
Gjest Gjest_mini_* Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 Ettersom du er mørk selv vil jeg anbefale deg å holde deg laaaaangt unna avfarging hjemme, jeg er helt mørk og har prøvd det og endte opp med gult hår på toppen og flere nyanser av gulrotfarget nedover Når det er såpass store ting du skal gjøre ville jeg absolutt gått til frisøren selv om det er dyrere, sannsynligheten er stor for at du ender opp med å måtte farge det mørkt igjen dersom du prøver på noe slikt hjemme...
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #13 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er så enig med deg. Synes hun har en fantastsik farge i håret. Sveisen er også kjempefin. Skal til frisøren i morgen tidlig. Er veldig veldig spent. Endelig fått time hos en annerkjent frisør. Ventet leeeeenge. Saken er den at jeg inntil nylig har vært mørk, veldig mørk. Ved hjelp av hjemmefarging . Håret mitt er langt men oppklipt. Er fornøyd med sveisen i så måte. Var hos frisør og fikk lagt inn noen lysere striper men dritten er at de blir så gule/gyllende . Dessverre blitt mye rødpigmenter i håret mitt etter all hjemmefargingen enda jeg bare har brukt en ren brun farge. Er kommunegrå opprinnelig. Jeg synes det er ok med litt lysere hår nå mot våren og håper frisøren kan få til noe lignende de bildene du har linket. Synes hennes hår gårmot kaldt i stedet for varmt. Enig ?
Rafi Skrevet 17. mars 2009 #14 Skrevet 17. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt den der med at man aldri i verden kan få det fint uten å gå til frisør... For noen år siden var jeg lys og ville ha LYS brunt hår. Jeg gikk til flere forskjellige frisører som skulle være dyktige og fikk: MØRK, MØRK brunt, fæl nyanse hver gang. Begynte så å farge det selv og heeey det finnes faktisk en farge som er LYS brun uten rødskjær gitt. Endelig fornøyd. Etter noen år ville jeg ha det lyst igjen. Noe lignende bildene du har lagt ut her. Fargen min var da lys brun, og jeg gikk til fargespesialisten hos adam og eva. resultatet ble helt lyst, gult hår, på grensen til oransje. Oppsøkte en annen frisør for å fikse opp i det og det ble bare enda gulere. Tok til slutt en lysfarge hjemme selv med hjemmestriper, what do you know, det ble jo fint jo! Frisørene jeg har gått til er skikkelig flinke frisører, ble anbefalt flere steder og var dyre!! hun ene var jeg dessuten fornøyd med fra før når det gjaldt klipp.... Farger aldri håret hos frisør mer jeg. grøss og gru.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #15 Skrevet 17. mars 2009 [Farger aldri håret hos frisør mer jeg. grøss og gru.
Rafi Skrevet 17. mars 2009 #16 Skrevet 17. mars 2009 veldig uheldig sikkert ja. men iom at det har skjedd så mange ganger hos flere forskjellige frisører har jeg jo mista trua da. Nå er jeg mellombrun og vil være det når jeg gifter meg i sommer. men etter det ønsker jeg meg noe lysere og lurer på å prøve å spare ut min egen farge, farge det i en mellomblond nyanse og ta hjemmestriper. blir spennende.
Sarah85 Skrevet 27. april 2009 #17 Skrevet 27. april 2009 Hei. Jeg har lyst på samme hårfarge som er diskutert her, altså "aniston"-farge eller lys brunt. Jeg har naturlig litt kommuenfarget hår, men har bleket det til blondt lenge. Litt lei av det. Men det jeg lurer på er hvorvidt jeg kan satse på noe innenfor brunt siden jeg er veldig lys i huden? Hva tenker dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå