Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trenger hjelp fra dere!

Eg har vert samboer med min herlige forovede i snart 10 år og vi skal gifte oss til høsten, vi har 3 barn ilag, og nå har jeg gjort noe vanvittig dumt!!

Det har seg slik at jeg var på fest med jobben min sist helg,hadde veldig gøy hele kvelden, men ble altfor full og husker bare biter fra slutten og turen hjem.

Og det som eg husker er at jeg og nye sjefen min(som er 10 år eldre enn meg)

sitter å flørter masse og stryker på hverandre.Eg kan ikkje huske at vi har kysset, men husker at han kysset meg mye på øret og hvisket ting til meg.

Dette var i bilen på vei hjem med andre i bilen, eg er livredd for at noen såg dette. Er dette å vere utro? Jeg har aldri tenk på sjefen på den måten, så hvorfor jeg klarte å gjøre noe så dumt vet jeg ikke!!

Jeg hadde fått en tekstmeld av han på natten hvor det stod: "håper du husker dette" hva legger han i det? Jeg mente jo ikke noe med det som skjedde!!

Han har selv barn og er gift. Jeg skrev tilbake at jeg ikke husker så mye og at jeg beklaget at sammen. Han skrev at alt var ok.

Hva skal jeg gjøre?

Er redd for å fortelle dette til min forlovede, redd for å miste han og familien min!!! Han har nok ikke noe toleranse for dette!

Er også redd for at noen andre såg dette og forteller det videre.

Det blir jo sikkert snakk av dette å jobb også.

Nå har jeg sykemeldt meg da jeg ikke klarer å møte sjefen og de andre på jobb.

Jeg klarer heller ikke gå på butikken osv pga vi bor på en veldig liten plass der ryktet sprer seg fort.Er redd for hva folk har hørt og sier.

Hva skal jeg gjøre fortelle det til forloveden?

og kansje ødlegge alt vi har sammen?

Håper noen kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville sagt det til han, slik at han vet det fra deg om det skulle gå rykter. Fortell det akkurat slik du har gjort her, at han kysset på deg, du kysset ikke på han, og at du har ingen interesse av han. Det er ingen unnskyldning å være full dessverre men jeg tror det er viktig at du forteller dette hjemme siden det var såpass uskyldig som det var! Fortell også om sms, slik at om det skulle dukke opp flere meldinger så vet din mann hva som skjer, at du er helt uskyldig i dette.

Dette var ikke bra siden dere skal gifte dere, og jeg syns det er synd at man må drikke seg så full at man mister kontroll! Alkohol er no dritt!

Føler med deg :klem:

Gjest Jente38
Skrevet

Eg har vert samboer med min herlige forovede i snart 10 år og vi skal gifte oss til høsten, vi har 3 barn ilag, og nå har jeg gjort noe vanvittig dumt!!

Det har seg slik at jeg var på fest med jobben min sist helg,hadde veldig gøy hele kvelden, men ble altfor full og husker bare biter fra slutten og turen hjem.

sitter å flørter masse og stryker på hverandre.Eg kan ikkje huske at vi har kysset, men husker at han kysset meg mye på øret og hvisket ting til meg.

Dette var i bilen på vei hjem med andre i bilen, eg er livredd for at noen såg dette. Er dette å vere utro? Jeg har aldri tenk på sjefen på den måten, så hvorfor jeg klarte å gjøre noe så dumt vet jeg ikke!!

Jeg hadde fått en tekstmeld av han på natten hvor det stod: "håper du husker dette" hva legger han i det? Jeg mente jo ikke noe med det som skjedde!!

Han har selv barn og er gift. Jeg skrev tilbake at jeg ikke husker så mye og at jeg beklaget at sammen. Han skrev at alt var ok.

Hva skal jeg gjøre?

Er redd for å fortelle dette til min forlovede, redd for å miste han og familien min!!! Han har nok ikke noe toleranse for dette!

Jeg klarer heller ikke gå på butikken osv pga vi bor på en veldig liten plass der ryktet sprer seg fort.Er redd for hva folk har hørt og sier.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg hold kjeft om dette til evig tid. I mine øyne var du ikke utro ordets rette forstand (men begrepet "utro" varierer jo fra person til person pr deres definisjoner av "utro").

Jeg hadde takket mine lykkestjerner at det ikke ikke gikk lenger enn klapp og kyssing, og at sjefen din tydeligvis ikke lager noe Big Deal ut av det heller.

Hva er din motivasjon for å fortelle din forlovede? At du skal lette din dårlige samvittighet...og at han vil føle seg såret og skuffet over deg? Eller risikoen at han dumper deg? Det er en reell risiko du løper.

Se på hendelsen som en lekse i livet. Sørg for at du aldri gjør noe slikt igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Og hvorfor skal du fortelle dette? Ser jeg ingen grunn til. Mulig du får lettet din samvittighet,men du lager et h...rabalder.

Han vil jo ikke stole på deg, og som du sier han tolerer det ikke.

Du tror mange har sett....det er samvittigheten som plager deg.

Det var fyll og betød ikke noe for deg, så glem det.

Gjest Gjest
Skrevet
Og hvorfor skal du fortelle dette? Ser jeg ingen grunn til. Mulig du får lettet din samvittighet,men du lager et h...rabalder.

Han vil jo ikke stole på deg, og som du sier han tolerer det ikke.

Du tror mange har sett....det er samvittigheten som plager deg.

Det var fyll og betød ikke noe for deg, så glem det.

Takk for svar.

Det er nok pga av min dårlige samvittighet og det at vi skal gifte oss at jeg ikke vet hva jeg ska gjøre...

Jeg føler at jeg holder noe hemmelig som tærer veldig på meg.

Samtidig som jeg vil fortelle han dette, vet jeg at han aldri hadde akseptert dette.

Jeg klarer forsatt ikke å gå på jobb å møte sjefen, jeg er så redd for hva han sier osv..

Skrevet
Hadde jeg vært deg, hadde jeg hold kjeft om dette til evig tid. I mine øyne var du ikke utro ordets rette forstand (men begrepet "utro" varierer jo fra person til person pr deres definisjoner av "utro").

Jeg hadde takket mine lykkestjerner at det ikke ikke gikk lenger enn klapp og kyssing, og at sjefen din tydeligvis ikke lager noe Big Deal ut av det heller.

Hva er din motivasjon for å fortelle din forlovede? At du skal lette din dårlige samvittighet...og at han vil føle seg såret og skuffet over deg? Eller risikoen at han dumper deg? Det er en reell risiko du løper.

Se på hendelsen som en lekse i livet. Sørg for at du aldri gjør noe slikt igjen.

Jeg er veldig enig i denne. Så lenge du har tatt lærdom av situasjonen, ser ikke jeg poenget med å belemre din forlovede med det. For det er nettopp det du vil gjøre - gi din forlovede en haug bekymringer bare for å kunne lette egen samvittighet.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er veldig enig i denne. Så lenge du har tatt lærdom av situasjonen, ser ikke jeg poenget med å belemre din forlovede med det. For det er nettopp det du vil gjøre - gi din forlovede en haug bekymringer bare for å kunne lette egen samvittighet.

Nå har jeg vert på jobb etter "hendelsen" på festen.

Var på møte med sjefen alene om en jobb, og alt var som det pleide å vere før "hendelsen". Det var utrolig deilig at han ikke nevnte noe om det, og at han som før!!

Nå er jeg bare spent på om noen andre på jobben sier noe vist de har sett det.

Har ikke truffet alle enda, så den vonde magefølelsen er der forsatt.

men har bestemt meg for å ikke si noe til min forlovede, og håpe at jeg glemmer hele denne "hendelsen" snart!!

Takk for alle svar,setter stor pris på det! :-)

Gjest Gudsord fra landet?
Skrevet

Hallo, dere bare strøk hverandre og eventueklt var borte i hverandre på øret liksom. Hva er det da. Gudsord fra landet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...