Gå til innhold

Spørsmål til dere gutter

Fremhevede innlegg

Gjest jente 22 år
Skrevet

Jeg er en jente på 22 år..

Jeg debuterte med sex som 15 åring og har siden da hatt sex med hele 8 stykker :O

Bare 2 av dem har vært seriøse kjærester. 2 av dem har jeg datet i noen måndter og fire av dem har vært one-night stands...

Vet det er noen som har hatt sex med sånn 50-100 stykker.. Men hvis man ser bort ifra dem...

Har jeg da hatt sex med mange ?? Jeg spør dere gutter her inne. Hvis dere hadde møtt en jente som hadde hatt sex med 8 stykker.. Ville dere da tenkt hun var billig, og en jente man ikke ville gått inn i et forhold med ?? ( med tanke på at jeg bare 2 av de jeg har hatt sex med var jeg kjæreste med)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På ingen måte.

Men nå legger jeg ikke noe vekt på slike ting i det hele tatt, så jeg hadde svart det sammen om du hadde hatt sex med 100.

Så, der har du min mening hvertfall. Men om jeg har en "normal" tankegang når det kommer til slikt er et annet spørsmål

Endret av Seth
Gjest 8 stk...
Skrevet

Jeg debuterte med sex som 15 åring og har siden da hatt sex med hele 8 stykker :O

Bare 2 av dem har vært seriøse kjærester. 2 av dem har jeg datet i noen måndter og fire av dem har vært one-night stands...

Vet det er noen som har hatt sex med sånn 50-100 stykker.. Men hvis man ser bort ifra dem...

Har jeg da hatt sex med mange ?? Jeg spør dere gutter her inne. Hvis dere hadde møtt en jente som hadde hatt sex med 8 stykker.. Ville dere da tenkt hun var billig, og en jente man ikke ville gått inn i et forhold med ?? ( med tanke på at jeg bare 2 av de jeg har hatt sex med var jeg kjæreste med)

Vel som 22 årig mann ville jeg ikke likt det noe særlig med tanke på et seriøst forhold. Gutter i den aleren er oftest utrygge på seg selv seksuelt sett og vil frykte at du vil være utro. Tror nok jeg hadde gitt en hvis løgn om at det var 4 og droppet one-night-stands...

Eldre mer erfarne menn vil nok ikke legge noe vekt på det, men det er neppe de mennene du ser for deg.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

For å være ærlig så hadde det vært et problem for meg.

Jeg liker ikke at jenter må ha tilfeldig sex for å få bekreftelser.

Jeg mener det sier mye om psyken til en person.

Jeg foretrekker jenter som er _fast_ fysisk aktive og kan gi seg selv orgasme.

Når det er sagt, er jeg ikke den vanlige mannen i gata, jeg er seriøs og dedikert og går alltid for det beste. MEN, gutter har forskjellige kriterier til jentene de søker, og visa versa.

Gjest Alex28
Skrevet

Så lenge jenta er ærlig å f.eks ikke sier at hun har hatt sex med 4 stk men så er det egentlig 40 stk, har jeg ikke noe problem med det, i alle fall ikke 8 stykk, syns ikke det er "sjokkerende" mange..Er jo forskjell på folk, noen gutter og jenter syns det er helt greit med mange sexpartnere, for andre føles ikke det helt rett og blir vel til at de da har færre sexpartnere..Folk får jo uansett gjøre som man vil, og ingen grunn til fordømmelse noen av veiene spør du meg..men for min egen del siden jeg er i kategorien av de som har et forhold til sex som noe jeg ikke har med enhver jeg måtte treffe som jeg syns utseendemessig er ok, og foretrekker heller å være i forhold og i alle fall ikke ha overdrevent hyppige one nights, så passer jeg nok typemessig bedre med en jente som har litt av det samme synet på sex, men jeg hadde absolutt ikke tenkt at 8 stk vitnet om veeeldige ulike holdninger enn meg selv, snakker man 30 stk så tror jeg ikke at jeg hadde passet sammen med jenta ikke bare pga tallet, men at tallet også sier en del om synet på sex etc, som nok ikke hadde passet så bra med slik jeg tenker...uten at det er noe feil med noe av det, folk får jo gjøre det som er rett for dem:)

Gjest Alex28
Skrevet

Gjest gutt - som du tydligvis ikke er "bra" nok for hadde jeg i alle fall ikke brydd meg om hehe..."så er ikke jeg den vanlige mannen i gata"? snakk om å være innbilsk a ;) CongratZ as

Gjest virvelvind
Skrevet
For å være ærlig så hadde det vært et problem for meg.

Jeg liker ikke at jenter må ha tilfeldig sex for å få bekreftelser.

Jeg mener det sier mye om psyken til en person.

Jeg foretrekker jenter som er _fast_ fysisk aktive og kan gi seg selv orgasme.

Når det er sagt, er jeg ikke den vanlige mannen i gata, jeg er seriøs og dedikert og går alltid for det beste. MEN, gutter har forskjellige kriterier til jentene de søker, og visa versa.

Det trenger ikke å være tilfeldig sex for å komme opp i 8 stykker.

Jeg er 19 og har hatt sex med 6 stykker siden jeg var 15. Tre av dem har vært i forhold, to har vært gode venner og til slutt pulevenner over lengre tid og EN tilfeldig one night stand. Det handler ikke om å få bekreftelse, bare om å like sex.

Skrevet

Nei ville heller tatt deg som en knulledukke.

Gjest dylan thomas
Skrevet

Siden jeg tviler på at det første du ville sagt når du møtte meg var antall partnere, så ser jeg ikke helt det der som en problemstilling. Innen du var komfortabel med å fortelle meg antall sexpartnere, ville jeg kjent personen uansett, og bedømt deg på den du er, ikke hvor mange du har ligget med.

Hmm...hørtes det goody two-shoes ut?

Jeg tror jeg begynner bli gammel...

Gjest Gjest19
Skrevet

Jeg er 19, og har hatt sex med 10. Det kunne ikke falle meg inn å være redd for å fortelle det til partner, eller å lyve om det!

Dersom en mann ikke kan forholde seg til det så får det heller være.

Jeg synes det er et passelig tall jeg. Dersom en mann jeg skal være i et forhold med har hatt sex med svært få synes jeg det er litt skummelt, tyder på lite livserfaring. Dessuten synes jeg det er litt rart å holde tilbake dersom en virkelig har lyst til å ha sex med noen og det ikke finnes noen spesiell grunn til å la være, bare for å gi seg selv en liten innvendig gullstjerne.. Litt for stort kontrollbehov der.

Gjest jente 22 år
Skrevet

DEt er jeg som skrev hovedinlegget her...

SEr det er litt forskjellige meninger her..

Men ser også at en del her ville hatt problemer med og gått inn i et forhold til en jente med et så "høyt" antall..

Nå er jeg en veldig rolig person, fester svært lite og studerer veldig hardt. Blir nok sett på som en snill omsorgs person av andre.. Er veldig imot utroskap. Mener at når man er i et forhold så er det bare de to..

DEt var en som lengre oppi her sa noe sånn som at min sex historie sier noe om selvtelitten/psyken min, og det stemmer. Men nå har jeg fått fikset det jeg slet med..

Etter at dere har fått vite alle disse tingene om meg, syns dere jeg burde unnlate og fortelle hvor mange jeg har hatt sex med til neste gutt jeg utvikler no seriøst med ?

Gjest Alex 28
Skrevet (endret)

Jente 22, om du er ærlig fra starten av og kanskje sier at det skyldes dårlig selvbilde om det gjorde det / at du angrer litt på det, så er ikke han gutten noe å satse på om han ikke tolererer det. Du vil vel ha en som liker deg som du er? Uavhengig av om du kanskje har tatt noen dumme valg ( for min del syns jeg ikke du har gjort det heller da)... Å si det etter dere har vært sammen en stund og etter du har fortalt noen hvite løgner om det, hadde jeg reagert langt mer negativt på. En gutt som er så fordømmende å sneversynt på noe som ikke er en mer big deal en det du sier, tror jeg ikke er noe å satse på uansett as! :-)

Endret av Helen
Gjest Kavring
Skrevet
Jeg er 19, og har hatt sex med 10. Det kunne ikke falle meg inn å være redd for å fortelle det til partner, eller å lyve om det!

Dersom en mann ikke kan forholde seg til det så får det heller være.

Jeg synes det er et passelig tall jeg. Dersom en mann jeg skal være i et forhold med har hatt sex med svært få synes jeg det er litt skummelt, tyder på lite livserfaring. Dessuten synes jeg det er litt rart å holde tilbake dersom en virkelig har lyst til å ha sex med noen og det ikke finnes noen spesiell grunn til å la være, bare for å gi seg selv en liten innvendig gullstjerne.. Litt for stort kontrollbehov der.

Lite livserfaring? Vil nå ikke akkurat kalle det det, om man ikke har ligget med et to-sifra tall. Og har man f.eks hatt sex med 20 stk, så er det ikke dermed sagt at man trenger å være så veldig erfaren. Mens en som "kun" har ligget med 2 kan være veldig erfaren. Det er snakk om å utforske og finne ut av hva man liker, og hva den andre parten liker. Så syns ikke du burde bli skremt av det!

Skrevet
Lite livserfaring? Vil nå ikke akkurat kalle det det, om man ikke har ligget med et to-sifra tall. Og har man f.eks hatt sex med 20 stk, så er det ikke dermed sagt at man trenger å være så veldig erfaren. Mens en som "kun" har ligget med 2 kan være veldig erfaren. Det er snakk om å utforske og finne ut av hva man liker, og hva den andre parten liker. Så syns ikke du burde bli skremt av det!

Helt enig kavring!

Jente 19:: Latterlig å mene på...greit å slå opp i ordboka hva livserfaring betyr om du tror livserfaring nødvendigvis har sammenheng med antall sexpartnere...

I tillegg handler det jo ikke om utvendige gullstjerner, men at det er en del folk som anser sex litt mer spesielt/privat enn noe man har lyst til å dele med altfor mange bare pga man er kåt akkurat der og da..

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Gjest Rayden
Skrevet

Jeg forstar ikke hvorfor du spor engang? Det er da helt normalt? Ikke mange, ikke lite...

Jeg hadde hatt sex med 8 stk , startet da jeg var 16, og rakk 8 stk innen 22,5 aar gammel.

Det er da helt vanlig....

Skrevet

hei..

ikke tenk så mye på dette du. husk en ting når du skal inn i ett forhold. at fortid er fortid. så det har jo ingen ting med nåtid og fremtiden å gjøre. ingen vits å henge seg opp i sånn da:)

hadde jeg tenkt sånn ville jeg nok aldri fått meg kjæreste.

men er det noe trøst så er 8 stk. veldig lite i forhold til andre på din alder.

Gjest Gjest_Heisann_*
Skrevet
DEt er jeg som skrev hovedinlegget her...

SEr det er litt forskjellige meninger her..

Men ser også at en del her ville hatt problemer med og gått inn i et forhold til en jente med et så "høyt" antall..

Nå er jeg en veldig rolig person, fester svært lite og studerer veldig hardt. Blir nok sett på som en snill omsorgs person av andre.. Er veldig imot utroskap. Mener at når man er i et forhold så er det bare de to..

DEt var en som lengre oppi her sa noe sånn som at min sex historie sier noe om selvtelitten/psyken min, og det stemmer. Men nå har jeg fått fikset det jeg slet med..

Etter at dere har fått vite alle disse tingene om meg, syns dere jeg burde unnlate og fortelle hvor mange jeg har hatt sex med til neste gutt jeg utvikler no seriøst med ?

Dropp one night stands

8 er ikke mange - men likevel du ønsker kanskje ikke at du skal være 29 og ha hatt veldig mange one night stands. Sånn tenker jeg. Folk tenker ulikt.

Kjenner ei nå som har angret veldig på at det er litt for mange.

Sex er absolutt best med en man er glad i. Man kan kaste hemninger der også.

Skrevet

Høres bra ut TS, 8 er et fint tall.

Jeg hadde blitt skeptisk til ei jente som nesten ikke har ligget med noen i det hele tatt (da ville jeg konkludert med at hun ikke er kåt eller glad i sex, og da blir hun sikkert en kjedelig kjæreste).

Samtidig er det helt greit at hun ikke har ligget med alle jeg kjenner. :)

Skrevet

8 stykker? Det hadde vært (nesten) en turn-on for meg. Ok da, iallefall et pluss i margen og ikke noe jeg hadde lasta deg for i det hele tatt. ONSene er ikke noe å tenke på.

Du ligger kanskje litt under gjennomsnittet, men som kjent, gjennomsnittet kommer fra alt mellom 0 og 100+.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...