Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Har etter mye stell og pleie endelig fått lange fine negler. De er sterke og hvite, fliser seg ikke og knekker ikke. Stort sett bruker jeg en lyyyyys hvit gjennomsiktig neglelakk, det synes jeg er penest. Men nå var jeg så uheldig å få hårfarge (mørk brun) på neglen under farging hjemme. Det gikk hull på plastikhansken..... Neglen er ikke veldig mørk over det hele, men skjoldete, mest i tuppen. Må nok gå med en farget neglelakk en stund fremover, til det blir slitt vekk/filet vekk/klippet vekk. Men så lurte jeg på.....finnes det noe som muligens kunne bleke neglen, som ikke sliter for mye på den?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Har etter mye stell og pleie endelig fått lange fine negler. De er sterke og hvite, fliser seg ikke og knekker ikke. Stort sett bruker jeg en lyyyyys hvit gjennomsiktig neglelakk, det synes jeg er penest. Men nå var jeg så uheldig å få hårfarge (mørk brun) på neglen under farging hjemme. Det gikk hull på plastikhansken..... Neglen er ikke veldig mørk over det hele, men skjoldete, mest i tuppen. Må nok gå med en farget neglelakk en stund fremover, til det blir slitt vekk/filet vekk/klippet vekk. Men så lurte jeg på.....finnes det noe som muligens kunne bleke neglen, som ikke sliter for mye på den? Synes du skal bruke farget neglelakk hele tiden,da dette absolutt er flottest på lange fine negler ! Lykke til med vedpleide og sexy negler.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Synes du skal bruke farget neglelakk hele tiden,da dette absolutt er flottest på lange fine negler ! Lykke til med vedpleide og sexy negler. Det ble en mørkere rosa farge, som jeg hadde stående i skapet :-)
nadinice Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Hva med aa dyppe neglen i utvannet klorin? Jeg har merket at naar jeg har tatt husrengjöringen at neglene har blitt hvitere paa tuppen..
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Hva med aa dyppe neglen i utvannet klorin? Jeg har merket at naar jeg har tatt husrengjöringen at neglene har blitt hvitere paa tuppen.. Vasker du uten hansker??? Og attpåtil i klorin????????? Det kan du umulig være bra for hendene.
Gjest hopeful Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Du kan jo prøve sitronsaft. Det fjerner misfarging av nagler ganske bra. Litt usikker på om det tar hårfarge, men verdt et forsøk kanskje?
nadinice Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Vasker du uten hansker??? Og attpåtil i klorin????????? Det kan du umulig være bra for hendene. Jepp...naar jeg ikke har hansker for haanden gjör jeg det.. Selvfölgelig tynner jeg klorinen betraktelig ut.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Det ble en mørkere rosa farge, som jeg hadde stående i skapet :-) Det høres jo riktig flott ut.Hvor lange negler har du da ?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Hva med aa dyppe neglen i utvannet klorin? Jeg har merket at naar jeg har tatt husrengjöringen at neglene har blitt hvitere paa tuppen.. hmmmm, vet ikke om jeg tør å prøve det..... Men vet dere, hendene mine var mye borti whitesprit i sommer, da vi malte. Neglene tålte det helt fint faktisk, og det er jo ganske sterkt.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 Du kan jo prøve sitronsaft. Det fjerner misfarging av nagler ganske bra. Litt usikker på om det tar hårfarge, men verdt et forsøk kanskje? Jeg skal gjøre et forsøk med sitron når jeg fjerner neglelakken neste gang :-)
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #11 Skrevet 13. mars 2009 Det høres jo riktig flott ut.Hvor lange negler har du da ? neglene går ca en halv cm utenfor fingertuppene, men det hvite på neglene er lengre, det begynner litt lengre inn på fingeren liksom. Har ikke sånne lange "klør", men lange nok til at jeg har litt problemer med å taste på PC'n ;-)
LillAmalie Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 de har noe som skal fjerne misfarging på apoteket, vet ikke om det funker, men verdt et forsøk. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå