Livets datter Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Du skal "lage" 3 cd'r, med 5 sanger på hver cd. Cd 1: Til din kjære Cd 2: Din "deppe/kjærlighetssorg"-cd Cd 3: Til en du ikke liker Her er min: Cd 1: Barry White - You're my first, my last, my everything The Platters - Only you Lionel Richie & Diana Ross - Endless love Peter Cetera - You're the inspiration Madonna - Crazy for you Cd 2: ABBA - The winner takes it all Whitney Houston - Didn't we almost have it all Phil Collins - Agains all odds Air Supply - All out of love Toni Braxton - Unbreak my heart (Evt. Gloria Gaynor - I will survive) Cd 3: Skunk Anansie - I hate you so much right now Sophie Ellis Bextor - Murder on the dancefloor Lambretta - I love to hate you Kid Rock - Fuck off Cathy Dennis - Stupid Fool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 CD 1, til min kjære: a) Hellbillies - Som eit lauv i eit vindkast B) DeLillos - Nå lever den av seg selv c) Stevie Wonder - Signed sealed delivered I'm yours d) The Proclaimers - Sunshine on Leith e) Waterboys - How long will I love you? CD 2, deppedager a) REM - Everybody hurts B) Walkabouts - Feel like going home c) Lyle Lovett - She's leaving me because she really wants to d) Jokke og valentinerne - JEg er redd e) Pink Floyd - Comfortably numb CD 3, hatesanger a) Golden Smog - She's a bitch B) Clash - Straight to hell c) Barclay James Harvest - Suicide d) The Stormtroopers of death - Ballad of Jimi Hendrix (på grunn av teksten ikke tittelen. Teksten er rett og slett: You're dead") e) Ballad of Jimi Hendrix mange, mange ganger på repeat Forresten - nok en genial tråd fra en genial ung kvinne som til dels har vært savnet (jada, det var en avsporing) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juli 2003 B) DeLillos - Nå lever den av seg selv Hi hi hi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 CD1, - til min kjære:droppes, jeg har nå ingen "kjære", og er derfor ikke i "modus". CD2,- depp: Guns'n'roses: Don't Cry Janis Joplin: Misery'n Cat Stevens: Sad Lisa Eric Clapton: Tears In Heaven Era: Mother CD3,- til deg jeg ikke liker: Cranberries: Shattered Cranberries: Not Sorry [kom ikke på flere] ... en smule ufullstendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 Cd 1: Til den jeg bryr meg om 1. "Try just a little bit harder" - Janis Joplin 2. "The Space Between" - Dave Matthews Band 3. "Crash into me" - Dave Matthews Band 4. "Another piece of my heart" - Janis Joplin 5. "Hold me now" - Johnny Logan Cd 2: Kjærlighetssorg 1. "Passion & Love" - The Accolade 2. "Ain' no sunshine" - (Soundtrack fra en eller annen video, husker ikke hvem som sang) 3. "Where did you sleep last night" - Nirvana 4. "Nothing compares to you" - Sinead O'Connor 5. "Dream about you" - Stevie B "Cd 3: Til en jeg ikke liker 1. "Mr. Big Stuff" - Jean Knight 2. "Who invited you" - The Donnas 3. "Pickin' on me" - Skunk Anansie 4. "Before you accuse me" - Eric Clapton 5. "Hatsång" - Björn Rosenström Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå