Livets datter Skrevet 8. juli 2003 #1 Skrevet 8. juli 2003 Du skal "lage" 3 cd'r, med 5 sanger på hver cd. Cd 1: Til din kjære Cd 2: Din "deppe/kjærlighetssorg"-cd Cd 3: Til en du ikke liker Her er min: Cd 1: Barry White - You're my first, my last, my everything The Platters - Only you Lionel Richie & Diana Ross - Endless love Peter Cetera - You're the inspiration Madonna - Crazy for you Cd 2: ABBA - The winner takes it all Whitney Houston - Didn't we almost have it all Phil Collins - Agains all odds Air Supply - All out of love Toni Braxton - Unbreak my heart (Evt. Gloria Gaynor - I will survive) Cd 3: Skunk Anansie - I hate you so much right now Sophie Ellis Bextor - Murder on the dancefloor Lambretta - I love to hate you Kid Rock - Fuck off Cathy Dennis - Stupid Fool
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #2 Skrevet 8. juli 2003 CD 1, til min kjære: a) Hellbillies - Som eit lauv i eit vindkast B) DeLillos - Nå lever den av seg selv c) Stevie Wonder - Signed sealed delivered I'm yours d) The Proclaimers - Sunshine on Leith e) Waterboys - How long will I love you? CD 2, deppedager a) REM - Everybody hurts B) Walkabouts - Feel like going home c) Lyle Lovett - She's leaving me because she really wants to d) Jokke og valentinerne - JEg er redd e) Pink Floyd - Comfortably numb CD 3, hatesanger a) Golden Smog - She's a bitch B) Clash - Straight to hell c) Barclay James Harvest - Suicide d) The Stormtroopers of death - Ballad of Jimi Hendrix (på grunn av teksten ikke tittelen. Teksten er rett og slett: You're dead") e) Ballad of Jimi Hendrix mange, mange ganger på repeat Forresten - nok en genial tråd fra en genial ung kvinne som til dels har vært savnet (jada, det var en avsporing)
Livets datter Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2003 B) DeLillos - Nå lever den av seg selv Hi hi hi...
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #4 Skrevet 8. juli 2003 CD1, - til min kjære:droppes, jeg har nå ingen "kjære", og er derfor ikke i "modus". CD2,- depp: Guns'n'roses: Don't Cry Janis Joplin: Misery'n Cat Stevens: Sad Lisa Eric Clapton: Tears In Heaven Era: Mother CD3,- til deg jeg ikke liker: Cranberries: Shattered Cranberries: Not Sorry [kom ikke på flere] ... en smule ufullstendig
*Lillian* Skrevet 8. juli 2003 #5 Skrevet 8. juli 2003 Cd 1: Til den jeg bryr meg om 1. "Try just a little bit harder" - Janis Joplin 2. "The Space Between" - Dave Matthews Band 3. "Crash into me" - Dave Matthews Band 4. "Another piece of my heart" - Janis Joplin 5. "Hold me now" - Johnny Logan Cd 2: Kjærlighetssorg 1. "Passion & Love" - The Accolade 2. "Ain' no sunshine" - (Soundtrack fra en eller annen video, husker ikke hvem som sang) 3. "Where did you sleep last night" - Nirvana 4. "Nothing compares to you" - Sinead O'Connor 5. "Dream about you" - Stevie B "Cd 3: Til en jeg ikke liker 1. "Mr. Big Stuff" - Jean Knight 2. "Who invited you" - The Donnas 3. "Pickin' on me" - Skunk Anansie 4. "Before you accuse me" - Eric Clapton 5. "Hatsång" - Björn Rosenström Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå