Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg hadde 200 på Autobahn som mål, men jaggu feiget både jeg og bilen ut sånn rundt 190! Siden ingen bryr seg uansett, hopper jeg grasiøst opp og ned mens jeg veiver forsøksvis semaforisk at jeg har hatt en strålende ferie. Dette til orientering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 Velkommen tilbake til gamlelandet, trøffel. Du har vel savnet oss, tenker jeg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2003 #3 Del Skrevet 8. juli 2003 Fort nok, vil nå jeg si. Vølkømmin heimattes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 190 er anstedig, Trøffel! Grattis! Jeg roa ned da jeg nådde 160, da fikk jeg klar beskjed av høvdingen om å skjerpe meg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 Great! Jeg har hatt 150 på motorveien til Moss i en Peugeot 205 GTI! Dette innlegget er fikset slik at UP ser tallene uten nuller... dorian - misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 8. juli 2003 #6 Del Skrevet 8. juli 2003 Velkommen tilbake til gamlelandet' date= trøffel. Du har vel savnet oss, tenker jeg...! Hmmm....hvem har savnet hvem sa du Livets datter..... :D Vælkømmin back, Trøffel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #7 Del Skrevet 8. juli 2003 Great! Jeg har hatt 150 på motorveien til Moss i en Peugeot 205 GTI! Dette innlegget er fikset slik at UP ser tallene uten nuller... dorian - misunnelig Her lurer jeg på om du har gjort en liten tabbe, Dorian Hvis UP leser "Jeg har hatt 15 på motorveien til Moss i en Pegeuout 205 GTI" vil de 1) Tenke koffert 2) Ta deg inn til avhør og spørre om du hadde ei av gangen eller om du hadde alle 15 på én gang... :o 3) Vennlig, men bestemt minne deg om at sex og bilkjøring ikke er noen utpreget trafikksikker kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. juli 2003 #8 Del Skrevet 8. juli 2003 190. :o Er det rart det skjer så mye ulykker på autobahn? Å, jada! Kira skal nok klare å kjøre på autobahn hun også med lappen! UNNA VEI!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2003 #9 Del Skrevet 8. juli 2003 Godt og ha deg tilbake, Trøffel! (pass deg for UP her hjemme, da.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. juli 2003 #10 Del Skrevet 8. juli 2003 Velkommen tilbake Trøffel-vennen Har savna deg masse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå