Gå til innhold

vil ned i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann:)

jeg har trent ca fire ganger i uka i tre år, med en pause på tre mnd fra oktober til starten av januar,

på den tiden klatre jeg og legge på meg 5kgsom jeg gjerne skulle hatt av igjen.

Jeg spiser sundt og trener kondisjon og styrke.

siden januar så har jeg gått opp 1.5 kg til (det er ikke bare muskler.)

Noen som har noen tips?? vil ned dit jeg var i oktober...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som du gjør alt riktig, bortsett fra at tålmodigheten din kanskje ikke er helt med deg =)

Kan ikke du skrive litt om hvordan du spiser og trener så er det mye enklere å komme med tips..

Skrevet

takk or svar:)

jeg teller ikke kalorier men spiser havregryn med rosiner til frokost, knekkebrød til lunsj middag er det litt forskjellig men ikke veldi fet mat(kylling, svinekjøtt,mye grønnsaker, lite karbohydrater)

og evt knekkebrød til kvelds.

har ikke mulighet for mellommåltider da jeg har en veldi hektisk jobb så får bare tid til en spisepause der.

jeg har også spisedag en gang i uken hvor jeg spiser hva jeg vil.

trener fire ganger i uka da enten svømmer jeg (1000m) elle løper intervall -gå og løpe. i tillegg til løping trener jeg styrke, deler opp kroppen i to, så trener bein en dag og overkropp en dag.

Bein: utfall, utside/innside lår i maskin, knebøy.

overkropp: biceps over pute, biceps med hantler, triceps over hodet,triceps med tau. rygg:en hånds roing og nedtrekk, og bryst på skråbenk.

trener også mage hver gang.

tolmodighet ja det skulle jeg hatt litt av, men jeg synes hvertfall at jeg ikke skulle gått opp da...

Skrevet

For det første, muskler trenger tid til å restituere seg, ikke tren mage hver dag, annenhver er mer enn nok.

Har selv en meget travel jobb, spiser nesten alltid lunsj ved kontorpulten, men klarer allikevel skvise inn ihvertfall 2 mellommåltider hver dag, ha noe enkelt klart, tar 2 min å spise en banan, en bar, neve nøtter osv. Prioriter dette. Ellers så må du ikke være redd for å få fett i kroppen, du trenger også denne næringskilden.. Det får du gjennom oljer til steking, nøtter, fisk osv.

Litt tips ihvertfall...

Skrevet

ok takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...