Gå til innhold

Dyremishandling er så meningsløst, latterlig og grotesk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..........eller som kjærsten min sa da han "myste" på bildene og leste artiklene:

Anbefaler ikke egentlig folk å se dette, for det ganske rått!!!

Skulle fått tak i jævlene som gjør sånn.... hengt dem opp i øyelokkene og tvunget dem til å blunke!!!!

Skrevet (endret)

Her kommer det faen meg noen bedritne unger å SKOLLER levende katter............ja, selvsagt i varmt vann/olje :tristbla:

Det er for jævlig og meningsløst......jeg har ikke ord!!!

JEG har lært MITT barn om verdien av levende liv uansett hva eller hvem vi er, uansett språk, hudfarge, størrelse eller funksjonshemning.........

............HVORDAN kan noen mennesker gjøre sånn mot dyr?Hvorfor gjør noen slikt egentlig?Hva er meningen med det? Hva vil disse idiotiske tullingene oppnå?

Muligheten er at de føler seg svake selv og vil ta de som er ennå svakere enn dem selv!

VEL, om det er derfor er det et bevis på at dere/du ér svak(e)....

Hva blir det neste?

Mennesker?

Endret av A.P.Katt
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir helt svimmel av å se noe sånt. Så utrolig mange syke folk i verden. Det har dessverre vært utrolig mye mishandling av katter. Skjønner ikke hvordan folk kan gjøre sånn.

Skrevet

Jeg har grått mye for disse stakkars dyrene :tristbla:

Det er bare så jævlig meningsløst at noen gjør sånt noe! Jeg forstår det ikke!

Hvordan kan dem se disse tillitsfulle, kjælne dyrene i øynene for så i neste sekund pine dem til døde mens dem skriker ut i smerte????

Hva slags mennesker er dette egentlig, som morer seg over sånne ting?

Helt sykt spør du meg!

Gjest Gjest
Skrevet

Normale mennesker kan ikke gjøre noe sånt...

Må være hjerneskade inne i bildet.

Skrevet

Pusen vår ble mishandlet.

Store indre skader. Punktert lunge, magesekken forflyttet seg helt opp på ryggen og store skader i buken.

Vi måtte til vetrinæren og avlive den.

Jeg gråt mine modige tårer.

Dette er 14 dager siden.

Valpen gikk i en uke og lette etter pus.

Vi savner den flotteste katta i gata.

Ikke et menneske som ikke bemerka den flotte pelsen og den største halen du kan tenke deg.

Gjest Gjest_pusi_*
Skrevet

Hva er det for slags facebooksider? Tør ikke å åpne de! Er det sånne sider hvor folk "skryter" av å mishandle dyr?

Groteske, heslige mennesker som fortjener å kjenne på samme smerte!

Virkelig

Å det er ikke ofte jeg mener dette om mennesker, for å si det sånn

Gjest Gjest
Skrevet

De som mishandler dyr har det ikke godt med seg selv. Jeg håper vi alle kan bli mer oppmerksomme på mennesker rundt oss. Hvis du ser barn som får lite oppmerksomhet og kjærlighet hjemmefra, bry deg. Hvis et barn opplever at det har en verdi og at noen bryr seg om dem, er det mindre sjanse for at det utvikler en sadistisk oppførsel. Det samme gjelder selvfølgelig for ungdommer som gjennomfører skolemassakrer. De har det ikke bra med seg selv. Ser du noen som ikke har det bra, gi dem et smil, si noe oppmuntrende, selv om du kanskje ikke har så mye sans for vedkommende. Vi lever alle på den samme jorda og er avhengige av hverandre. Ikke steng noen ute fra felleskapet, det kan få fatale konsekvenser.

Gjest Gjest
Skrevet
De som mishandler dyr har det ikke godt med seg selv. Jeg håper vi alle kan bli mer oppmerksomme på mennesker rundt oss. Hvis du ser barn som får lite oppmerksomhet og kjærlighet hjemmefra, bry deg. Hvis et barn opplever at det har en verdi og at noen bryr seg om dem, er det mindre sjanse for at det utvikler en sadistisk oppførsel. Det samme gjelder selvfølgelig for ungdommer som gjennomfører skolemassakrer. De har det ikke bra med seg selv. Ser du noen som ikke har det bra, gi dem et smil, si noe oppmuntrende, selv om du kanskje ikke har så mye sans for vedkommende. Vi lever alle på den samme jorda og er avhengige av hverandre. Ikke steng noen ute fra felleskapet, det kan få fatale konsekvenser.

Takk! Skulle ønske det var flere som deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Finnes ikke verre lavmål enn grusomhet mot dyr eller noe levende for moro skyld..eller hva det er som driver slike syke søppel mennesker.

Er ikke noe de fleste vil ha i sin omgangskrets..må jo faktisk synes synd i noen som er så skadet...

Skrevet

Til dere som har sett på den nederste linken.Hva som skjer der? Jeg tørr ikke se,men vil gjerne vite.

Har sett den videoen der dem river hele pelsen av levende dyr,etter det tårer jeg ikke se mer slike videoer.

Jeg håper så inderlig at vi får dyrepoliti til Norge slik at det blir mer fokus på at dyremisshandlere blir tatt,og at vi får strengere straffer på det!

Jeg blir rett og slett kvalm og har lyst å gråte.. Stakkars dyr som ikke kan forsvare seg selv,stoler på mennesker og ikke gir annet enn kjærligthet til oss,så er det dette de får igjen.. Det er tragisk..

Skrevet
Til dere som har sett på den nederste linken.Hva som skjer der? Jeg tørr ikke se,men vil gjerne vite.

Har sett den videoen der dem river hele pelsen av levende dyr,etter det tårer jeg ikke se mer slike videoer.

Jeg håper så inderlig at vi får dyrepoliti til Norge slik at det blir mer fokus på at dyremisshandlere blir tatt,og at vi får strengere straffer på det!

Jeg blir rett og slett kvalm og har lyst å gråte.. Stakkars dyr som ikke kan forsvare seg selv,stoler på mennesker og ikke gir annet enn kjærligthet til oss,så er det dette de får igjen.. Det er tragisk..

Har enda ikke villet åpne disse linkene... Synes denne tråden er grusom.

Er det sånne sider hvor folk filmer dette å legger det ut på facebook for "fun"?? Det må i såfall anmeldes!

Hvem i all verden er det som river pelsen av uskyldige, tillitsfulle, trofaste skjønne dyr?? Sukk.. det er noe galt med enkelte mennesker i verden. De kan ikke ha hatt det bra i sin oppvekst. Svake mennesker, som må hevde seg, og lar det gå utover svake, forsvarsløse dyr.

Kjenner jeg blir så oppgitt....

Gjest Gjest
Skrevet
Har enda ikke villet åpne disse linkene... Synes denne tråden er grusom.

Er det sånne sider hvor folk filmer dette å legger det ut på facebook for "fun"?? Det må i såfall anmeldes!

Nei det er det ikke.

Det er tatt fra dagbladet og TV Norge innslag! Det er ikke for "fun" det er intervjuer med veterinærer og viltnemda der de snakker om hvor mange katter bla. som blir misshandlet på de mest groteske måtene av bedritne mennesker.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er forskjell på å seigpine et dyr lenge for morro skyld og å spise det som mat. Jada, jeg har sett horror-opptak fra diverse slakterier jeg også, og det rettferdiggjør ikke at noen sadister torturerer dyr som underholdning.

For de som lurer på hva som er i linkene: det er bilder av katten som er blitt mishandlet. Ser ut som om den har blitt kraftig skoldet eller fått noe slags etsende kjemikalier på seg. Ingen vits i å se på hvis du er glad i dyr.

Skrevet

Off stakkars katt. :( Jeg så litt av det klippet fra tvnorge. Jeg forstår ikke at mennesker kan være så stygge med noen små forsvarsløse dyr. Jeg håper vi kan få dyrepoliti slik at vi kan straffe jævlane. Unnskyld ordspråket. Jeg blir så lei meg når jeg ser slike ting. :(

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser ikke problemet.

Katter leker med mus til de dør. Mennesker er mer avanserte enn katter og benytter seg følgelig mer avanserte metoder å leke med de dyrene som står under dem på.

Jeg tror faktisk det er sunt at man lever ut sine genetiske behov på denne måten fremfor å leve dem ut ved å plage sine medmennesker mentalt.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Jeg ser ikke problemet.

Katter leker med mus til de dør. Mennesker er mer avanserte enn katter og benytter seg følgelig mer avanserte metoder å leke med de dyrene som står under dem på.

Jeg tror faktisk det er sunt at man lever ut sine genetiske behov på denne måten fremfor å leve dem ut ved å plage sine medmennesker mentalt.

hjælpes! må si jeg er skremt av tankegangen din!! Sunt å leve ut genetiske behov?? Leke?? Ja da får de LEKE da og ikke pine.. Tull og tøys! Du har ikke noe i mot at jeg gjør det samme med deg da? En katt har like mange nerver og følelser som deg skjønner du.. Hvorfor tror du det er lover mot slikt da?!

Endret av Trampe
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ser ikke problemet.

Du skjønner ikke mye.

Katter er rovdyr og skal fange dyr for å spise dem. Den eneste metoden de har til å gjøre dette er å drepe dem på en uhuman måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...