momo Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg er veldig glad i kjoler jeg da. Så nå bruker jeg ofte kjoler, svarte strømpebukser og høye støvletter. Har noen smykker på og, men ikke mye. På sommeren blir det ikke så mye kjole, synes aldri jeg finner så fine sommerkjoler, da blir det ofte jeans og en fin topp eller bluse.
Gjest Gjest_emma_* Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 (Jeg er 22 år) Har på meg: -Kjole, hudfarget strømpebukse, pumps eller støvletter -Tights og en overdel som dekker rompa, støvletter til -Olabukse (mørk) og en topp, ankelboots/støvletter til.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Som regel trange jeans, støvletter med høy hæl og en kul topp. Da trenger jeg ikke å være redd for å fryse (det er ofte jævlig kaldt midt på natta), og jeg kan danse og sitte på barkrakker uten å tenke på å måtte samle beina som jeg må med kjole/skjørt på. Jeg har alltid fulgt regelen om at enten viser jeg bein eller utringning - ikke begge deler, og det funker fint. Passe sexy uten å se helt horete ut. ;-)
laperla Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har alltid på meg kjoler. Nå som som det ennå er snø, blir det stay ups eller svarte strømpebukser. Håper ikke det blir lenge til jeg kan ha på meg tights isteden. Ellers blir det alltid pumps til.
Transe Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Jeg er veldig glad i kjoler jeg da. Så nå bruker jeg ofte kjoler, svarte strømpebukser og høye støvletter. Har noen smykker på og, men ikke mye. På sommeren blir det ikke så mye kjole, synes aldri jeg finner så fine sommerkjoler, da blir det ofte jeans og en fin topp eller bluse. Ikke enig der. Det er da så mye fine sommerkjoler. bruker alltïd kjole eller skjørt når jeg går ut.
Camille Savès Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Hvis jeg skal ut kler jeg meg ganske likt som jeg gjør til hverdags. Jeg liker kjoler og høye støvletter, men også tighte bukser og pene bluser, gjerne med en blaazer til.
Ethereal Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Hvis jeg skal noe spesielt, tar jeg kjole på. Gjerne svart, med stay-ups, halskjeder og øredobber (liker ikke armbånd osv.) Dersom jeg bare skal en tur ut med jentene eller på fest, blir det ofte jeans. Enten blå eller svarte. Toppen velger jeg litt etter været, og anledningen. Forrige helg brukte jeg en blå silketopp med store øreringer og halskjeder.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Er 23 år. Bruker svart høyt liv skjørt og en fin skjorte stappa i skjørtet. Bredt belte ved skjørtekantet, og pumps. Gjennomsiktig strømpe bukse svart strømpebukse, shorts, tynt belte. fin skjorte. av å til stappa i shortsen. støveletter ikke høyere enn til anklene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå