Gå til innhold

Dette var en personlig melding

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste gjestene oppfører seg fint. Det jeg synes er mest problematisk med gjesteposting er ikke stalking eller usaklige innlegg, men at jeg synes det er vanskelig å holde styr på hvem som sier hva, særlig hvis det er to gjester med vidt forskjellige standpunkt i samme tråd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo ikke en personlig melding når du retter det mot gjester i et rom der gjestene ikke har mulighet til å komme med tilsvar. Personlige meldinger retter seg mot konkrete registrerte brukere. Derfor mener jeg det er helt rett at tråden er flyttet til generell debatt, det er jo nettopp det det er.

Endel brukere tåler ikke å bli motsagt. Derfor postet ts tråden et sted hun kunne spre dritt om gjester i fred. Nå når hun må stå for det hun sier, er det naturlig at hun forsøker å trekke seg.

Gjest Anstendig
Skrevet

Jeg har vært gjest her i mange år og trives best som gjest.

Jeg synes det er synd dersom registrerte profiler og gjester oppfører seg uhøflig.

Man bør oppføre seg anstendig her enten man er gjest eller er registrert med profil.

Gjest Gjest
Skrevet
Endel brukere tåler ikke å bli motsagt. Derfor postet ts tråden et sted hun kunne spre dritt om gjester i fred. Nå når hun må stå for det hun sier, er det naturlig at hun forsøker å trekke seg.

Det går jo ikke an å ta sånt med noe annet enn latter :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, la meg sitere en klok person:

I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste.

;)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Jeg har også en oppfatning av at de fleste gjestene oppfører seg fint -iallefall på lik linje med de fleste registrerte brukerne. :)

Det jeg har reagert på i det siste er tendensen til rasistisk/fordomsfullt snakk som ofte kommer fra gjestepostere. Ofte bare enkle setninger som "dere bør tenke dere om før dere handler på narvesen, for det er så mange av de der jævla svartingene som kjøper pølse der" -i en tråd som handler om hvordan det er å jobbe der. (En setning jeg bare fant på for eksempelets skyld, det finnes mange (verre) der ute). Det har blitt så mye av det, -og noe av det går så langt over streken at jeg blir uggen i magen.

Det er supert med heftige diskusjoner, også om innvandrere og politikken rundt, folk må gjerne komme med forskjellige meninger (selvfølgelig, det er et diskusjonsforum) -men når folk putter inn så "propaganda-aktige",ensidige meninger i nesten alle tråder rundt om så ødelegger det stemningen her på KG -iallefall for meg.

edit: skriveleif

Endret av Colargol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...