Gjest Methuselah Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 (endret) Siden denne er flyttet fra personlig melding. Noe det var jeg skrev dette som en personlig melding. Og den var ikke skrevet som generell debatt Så jeg fjerner det jeg skrev. Endret 23. mars 2009 av Methuselah
mysan Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Gjestene forfølger alle som sier ting de ikke er enige i. Det er ikke noe å bry seg om, og så er det så deilig på internett vet du. Der kan de herje og bråke og kjefte og få ut all aggresjonen sin som de ikke tør å ta ut i virkeligheten. De er sikkert noen forsagte nikkedokker, hele gjengen (Ja, ja, bortsett fra dere gjester som greier å oppføre dere som folk da, dere skjønner at det ikke er dere jeg mener)
Jinx82 Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Medlemmer er anonyme de også, selv om man har nick..
Gjest Cipheria Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Men brukarane brukar =] ikkje stalke i like stor grad? Eg har for øvrig aldri hatt min eigen innleggsstalker =(
Gjest LanaLane Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 kanskje dumt spørsmål, men hva gjør en innleggsstalker? Ser på alle dine innlegg og legger igjen teite kommentarer til dem?
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har opplevd innleggstalkere med nick, men da bare stalker jeg tilbake. Vil de ha krig, skal de få krig
Gjest Cipheria Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 kanskje dumt spørsmål, men hva gjør en innleggsstalker? Ser på alle dine innlegg og legger igjen teite kommentarer til dem? Stort sett, ja
soda Skrevet 22. mars 2009 #11 Skrevet 22. mars 2009 hvorfor ikke bare sperre sånn at du må registrere deg?
Gjest Fugl Fønix Skrevet 22. mars 2009 #12 Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg hadde en fast bruker som var etter meg på den måten før (da hadde jeg ett annet nick, måtte endre pga stalkingen). H*n kunne finne frem innlegg jeg skrev for 6mnd - 2 år siden, og trekke de frem i en eller annen helt ny diskusjon for å vise at jeg umulig kunne mene de tingene jeg nå sto for. Som om man ikke kan endre mening på to år... Jeg syns vel egentlig de faste brukerne er vel så ille på dette som gjester, og når en fast bruker begynner, begynner gjerne flere av de faste rundt å henge seg på også. Endret 23. mars 2009 av Fugl Fønix
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 23. mars 2009 #13 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er ikke lei av noen, syns det er fascinerende med de teite gjestene også - lurer på hvordan de er i det virkelige livet, men jeg lurer også på noen av de registrerte brukerne til tider. Men kan forstå at man blir lei hvis man føler seg forfulgt. Jeg er registrert bruker men skriver vanligvis uinlogget som gjest med brukernavnet mitt. Hvorfor? Av ingen spesiell grunn egentlig. Det var innmari kjedelig da forumet var stengt for gjester, da var ikke jeg mye innom heller. Leve KG! :rødme:
The Kitten Skrevet 23. mars 2009 #14 Skrevet 23. mars 2009 Som forfølger meg til støtt og stadig..... ..... Nesten synd at jeg ikke kan gå igjennom dataen og gi de juling.... Jeg er også drittlei av de fleste gjestene.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #15 Skrevet 23. mars 2009 Hva er forskjellen? Du er da like anonym om du har et kallenavn på innleggene dine. Noen gjester får et underlig eieforhold til kg.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #16 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er også drittlei av de fleste gjestene. Det synes jeg er litt rart. For på meg virker det som om de fleste gjestene oppfører seg akkurat likt de fleste registrerte brukerne. Engasjerte og debattvillige, men ikke ubehagelige.
Gjest fisk Skrevet 23. mars 2009 #17 Skrevet 23. mars 2009 Det synes jeg er litt rart. For på meg virker det som om de fleste gjestene oppfører seg akkurat likt de fleste registrerte brukerne. Engasjerte og debattvillige, men ikke ubehagelige. Det er som med utlendinger: Veldig lett å se på alle som en helt homogen gruppe. Også er det iblandt veldig greit å kunne tenke at alle gjester er teite, særlig hvis man ikke klarer å komme med ordentlige argumenter. Da kan man bare skjære alle over en kam ved å si at de er gjester, så de bare troller og meningene deres teller ikke. Jeg er forresten registrert, gidder bare ikke logge inn nå.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #18 Skrevet 23. mars 2009 Det er som med utlendinger: Veldig lett å se på alle som en helt homogen gruppe. Også er det iblandt veldig greit å kunne tenke at alle gjester er teite, særlig hvis man ikke klarer å komme med ordentlige argumenter. Da kan man bare skjære alle over en kam ved å si at de er gjester, så de bare troller og meningene deres teller ikke. Jeg er forresten registrert, gidder bare ikke logge inn nå. Du har nok veldig rett. Og nettopp derfor skulle jeg ønske du skrev det som innlogget, fordi da ville kanskje din mening blitt tillagt vekt.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #19 Skrevet 23. mars 2009 Siden denne er flyttet fra personlig melding. Noe det var jeg skrev dette som en personlig melding. Og den var ikke skrevet som generell debatt Så jeg fjerner det jeg skrev. Det er jo ikke en personlig melding når du retter det mot gjester i et rom der gjestene ikke har mulighet til å komme med tilsvar. Personlige meldinger retter seg mot konkrete registrerte brukere. Derfor mener jeg det er helt rett at tråden er flyttet til generell debatt, det er jo nettopp det det er.
Brunhilde Skrevet 23. mars 2009 #20 Skrevet 23. mars 2009 Det synes jeg er litt rart. For på meg virker det som om de fleste gjestene oppfører seg akkurat likt de fleste registrerte brukerne. Engasjerte og debattvillige, men ikke ubehagelige. Jeg er helt enig med deg, gjest! De aller fleste gjestene oppfører seg bra og forumet er ikke noe annet enn kjedelig uten gjester. Det er synd at noen av og til ser ut til å få en eller annen pervers glede av å ødelegge for de gjesten, flertallet, som er hyggelige - og jeg syns jeg merker at det gjerne topper seg rundt ferier. Kanskje folk kjeder seg mer da? Uansett så er jeg for gjesteposting, nå som før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå