Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo
Skrevet

Trenger nytt solpudder, og vurderer dette fra GloMinerals.

Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er i overkant gulaktig i tonen, og litt for glitrete hvis du blander begge fargene.

Gjest dalieo
Skrevet (endret)

Æsjda.

Leter etter det perfekte solpudderet, men det er sannelig ikke enkelt ;)

Endret av dalieo
Skrevet

Tja, jeg synes fortsatt at gode gamle Guerlain Terracotta er det som holder best mål. Estee Lauders Bronze Goddess i nr.1 er forresten fint hvis du ikke har som mål å bli glamourmodellbrun. :)

Gjest dalieo
Skrevet

Litt sånn her? :fnise: Nei, jeg er bare ute etter et naturlig solpudder for å få konturer/skygge i ansiktet og se litt freshere ut. Og kanskje litt skimmer for å få glød, men ikke mye glitter og tull. Este Laudeers har jeg ikke prøvd, takk for tips :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har prøvet mange solpudder alt fra Guerlain, Chanel osv de er fine, men det som slår dem alle etter min smak er YSL sitt (bruker nr2), her får du et som ikke gir orange farge, å du får en fantastisk glød, å det er lett å justere farven med dette solpudderet. Lykke til i jakten.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Diors bronze er veldig godt:)

har selv nettop bestilt glos fra beautybasket, håper på å bli fornøyd;-)

Skrevet
Litt sånn her? :fnise: Nei, jeg er bare ute etter et naturlig solpudder for å få konturer/skygge i ansiktet og se litt freshere ut. Og kanskje litt skimmer for å få glød, men ikke mye glitter og tull. Este Laudeers har jeg ikke prøvd, takk for tips :)

Gå for Estee Lauder sitt:) mitt favoritt solpudder! dette er todelt og gir nydelig glød. har litt skimmer i seg

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet
Trenger nytt solpudder, og vurderer dette fra GloMinerals.

Noen som har prøvd?

Ser at denne tråden er gammel men vil svare likevel at dette pudderet er fantastisk! Har brukt det selv mange ganger både dagtid og kveldstid. Det blander seg fint inn i huden og man ser ikke at man har det på. Selvfølgelig kommer dette an på hvor mye man "smører" på. Jeg har brukt det dagen derpå og dager hvor jeg ser litt sliten, gusten og grå ut og det hjelper meg til å se veldig mye mer fresh ut. anbefales på det sterkeste i fargen "sunkiss" :)

Gjest Gjest_Curly_*
Skrevet

Jeg liker også glominerals sitt solpudder. Det er pigmentert og man trenger liten mengde for å få fin glød. På dagtid bruker jeg ike delen med shimmer i, mens til festbruk blander jeg de to fargene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...