Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 skal bestille free sample kit fra everydayminerals nå....men det er jo så alt for mye å velge mellom....kan noen gi meg råd....skulle helst bestilt i kveld...trenger den så fort som mulig. min hud\hudtone: lys fregner...ikke så tydelige beige, rosa hudtone....bittelitt gulaktig urenheter kviser hva bør jeg ha i mitt kitt??
Hilde Christina Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Det eneste som fungerer bra nok er å prøve og feile. Bestill flere prøvekit med ulike foundations fra ulike fargegrupper så vil du etterhvert finne din perfekte farge.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Det eneste som fungerer bra nok er å prøve og feile. Bestill flere prøvekit med ulike foundations fra ulike fargegrupper så vil du etterhvert finne din perfekte farge. men har du et tips til hvilken kategori jeg bør starte med?
nadinice Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 jeg finner ikke hvor paa siden man kan bestille disse pröve kit'ene... kan noen sende en link.... kjempetakk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå