Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i utdrikningslag og må ta med gave til den kommende bruden. Tror gaven skal symbilisere vårt forhold, men problemet er at jeg ikke har kjent henne særlig lenge, og er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. Til dere som har vært med på dette, er det noe dere ble speiselt glad, eller er det noe som man ikke ønsker å få?? Vil gjerne gi noe fint.

Tusen takk for svar :klemmer:

Skrevet

Jeg føler med deg!

Sånn der er kjempevanskelig om man ikke kjenner den som skal gifte seg så veldig godt. Been there..

Menne.. du burde jo kanskje finne på noe som kan symbolisere å bli mer kjent, da. Hm.. I mangel på gode forslag så; sånn minnedagbok eller hva det heter, sånn hvor venner skriver en side om seg selv, sånn vi hadde på skolen da vi var mindre. Så kan du jo fylle ut en side om deg, kanskje droppe navnet da men..

Nei, passer kanskje ikke. *tenker så det knaker* Hva er liksom symbol på nytt vennskap, da? En slags spire? Plante et frø i en søt blomserpotte?

LYKKE TIL!

Skrevet

Hvordan var det dere traff hverandre? Gjennom venner, på en fest, på skolen? Da er det mulig du kan tenke ut en ting som er knyttet til det? Eller har dere noe felles (begge elsker sjokolade, dere har slanket dere sammen, dere har drukket dere fulle på champagne)...?

;-) Lykke til :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...