Arwen Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Vi så også Liker Kristin Skogheim jeg. og godt å se at andre ikke er perfekte også
Gjest MåneSkygge Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Jeg så det. Var greit nok det men jeg syns det ble velig likt Christine Koht- Koht i familien. Fikk en følelse av at hun tok mye fra henne.
Gjest Yihaa Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg så det. Var greit nok det men jeg syns det ble velig likt Christine Koht- Koht i familien. Fikk en følelse av at hun tok mye fra henne. Jeg så bare 20 minutter, men jeg synes hun virket naturlig og "seg selv". Veldig sjarmerende både hun og mannen, synes jeg. Koselig program og veldig lite pinlig anstrengt.
MarianneE Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Jeg så bare 20 minutter, men jeg synes hun virket naturlig og "seg selv". Veldig sjarmerende både hun og mannen, synes jeg. Koselig program og veldig lite pinlig anstrengt. Jeg er helt enig. Deilig å se at det er litt på halv tolv i andres familier og...
Rioja Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 (endret) Deilig å se at det er litt på halv tolv i andres familier og... Absolutt! Og vår oppussingsplan av kjøkken blir mulig lagt litt på is, -det funker jo! :gjeiper: Endret 13. mars 2009 av Rioja
Meaty Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Jeg synes det er litt snodig å tenke på at hun har vært gift med Kristopher Schau.
Gjest Catwoman Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Jeg så litt av programmet, og så noen av de programmene som gikk tidligere også. Liker egentlig Kristin Skogheim, synes hun er flink og naturlig på tv. Men for meg som ikke har barn må jeg si at ønsket om noen gang å få barn krymper ned til null når jeg ser familien hennes - synes hun framstiller det som bare slit og mas å ha barn, og ikke noe kos. Er det bare meg som synes det?
MarianneE Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2009 Jeg synes det er litt snodig å tenke på at hun har vært gift med Kristopher Schau. har hun det? jøss....
¤flicka¤ Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Men for meg som ikke har barn må jeg si at ønsket om noen gang å få barn krymper ned til null når jeg ser familien hennes - synes hun framstiller det som bare slit og mas å ha barn, og ikke noe kos. Er det bare meg som synes det? Jeg har heller ikke barn, og jeg synes egentlig det var litt betryggende å se hvordan de hadde det. Jeg synes det virket som de hadde det fint jeg, mye humor og latter til tross for at alt ikke alltid gikk på skinner. Fint å se at man ikke må være superforeldre som alltid har full kontroll. Barna deres virket jo glade og fornøyde de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå