Gjest Laila 30 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Dette er fordi du har løpt/trent for hardt. Hvis dette skjer flere ganger. Kan det føre til permanent rødfarge i ansiktet. Ikke tren for hardt! Pass opp. Dame
Essie_ Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jeg skal passe meg Endret 12. mars 2009 av Anemsi
MRN Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Takk for tipset. *knaske potetgull* *gnofs* *gnafs*
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Bullshit... Om du blir rød i ansiktet under trening, har med om hvor lys/mørk hud du har, og hvor langt ut i huden blodkarene sitter. Skal du bli permanent rød må du i såfall trene så extremt hardt, att du sprenger blodkar.. det skal jo litt til!
Gjest illrød Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Da skulle jeg nok sett ut som en ketchupflaske. Noe må ha skjedd feil. Blir jo kjemperød i ansiktet, men får heller en fin frisk farge som kler meg en liten stund etter trening. Of den varierer faktisk med hvor mye vann jeg har tatt inn før/under trening. Men kjære trådstarter, jeg gjør kanskje noe feil
Gjest Gjest_Dame_* Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Da skulle jeg nok sett ut som en ketchupflaske. Noe må ha skjedd feil. Blir jo kjemperød i ansiktet, men får heller en fin frisk farge som kler meg en liten stund etter trening. Of den varierer faktisk med hvor mye vann jeg har tatt inn før/under trening. Men kjære trådstarter, jeg gjør kanskje noe feil Det er veldig mulig. Du Skal drikke masse under trening. Men, hvis du trener for hardt kan det føre til permanent rødfarge. Hva trener du? Blodkarene i ansiktet kan lett sprenge. Hvis dette er tilflellet vil du ha en godt markert flekk der den har sprenkt. Noen får dette mer enn andre, men du får det lettest under høy itensitet over lengre perioder. Det beste er å jogge ute, der du får frisk luft, og du ikke får innesperret luft. Kommer ann på hva du trener. Forskning viser faktisk at Kreatin hjelper mot dette, da du presterer bedre, og øker muskelkapasitet. Mvh Dame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå