Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #1 Del Skrevet 12. mars 2009 Er det litt drøyt å legge ann på megleren som holder på å selge meg boligen min? Oppgjøret har ikke kommet helt i stand enda... Han er så søt, vet ikke om jeg kan la være.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #2 Del Skrevet 12. mars 2009 Er det litt drøyt å legge ann på megleren som holder på å selge meg boligen min? Oppgjøret har ikke kommet helt i stand enda... Han er så søt, vet ikke om jeg kan la være.... Vent til etter det med boligen er avgjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. mars 2009 #3 Del Skrevet 12. mars 2009 Er det litt drøyt å legge ann på megleren som holder på å selge meg boligen min? Oppgjøret har ikke kommet helt i stand enda... Han er så søt, vet ikke om jeg kan la være.... Det er absolutt ikke for drøyt. Det er jo mye verre å la sjansen gå fra seg hvis det kunne godt bra. Kan greit å vente til oppgjøret er ferdig før du går inn for fullt, men jeg ville absolutt ha tatt sjansen hvis jeg var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 14. mars 2009 #4 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er absolutt ikke for drøyt. Det er jo mye verre å la sjansen gå fra seg hvis det kunne godt bra. Kan greit å vente til oppgjøret er ferdig før du går inn for fullt, men jeg ville absolutt ha tatt sjansen hvis jeg var der. You go girl! men som de andre har skrevet, vent til alt er avgjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå