Mrs_M Skrevet 8. juli 2003 #1 Skrevet 8. juli 2003 Vurderer å bestille time, klassisk massasje hos Colosseum Spa...Noen som har vært der før ??
Junebug Skrevet 9. juli 2003 #2 Skrevet 9. juli 2003 Jeg har vært på Coloseum Park Spa. Jeg har ikke tatt massasje der, men St. Tropez. Synes de har hyggelige og profesjonelle ansatte og fine lokaler. Jeg anbefaler dem gjerne!
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #3 Skrevet 9. juli 2003 Tror du kan spørre Minnie E. The one and only. Hun spantet visst på forloveren sin en tur på Coloseum, eller.....het det Cosmopolitan? Søren - nå ble jeg usikker her.....urk!...svaret er: "Nei for søren!" (*hehe*)
Joey Skrevet 9. juli 2003 #4 Skrevet 9. juli 2003 Helt OK! Har en ex som jobbet der som massör. Hun er dyktig og med hodet på rett plass og sier det er et bra sted. Enjoy!
Gjest cathyb. Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 I'm very disappointed by the lack of professionalism and grace at C spa. On my first session the beautician was 15 minutes late while she was selling products to another customer. During my 1-hr long appointment, her breath smelled of garlic and onions, making it an unpleasant experience. I came back for a follow up appointment three weeks later. Again, she was late taking me in, during the whole appointment kept try to sell me products "I must have" that she already tried selling me at the last appointment, then ended my appointment 15 minutes early. I needed to use the toilet and she informed me that she needed to take another client so I must pay now and was in a rush. I will never return to this place. Their service was mediocre, prices to high, and expertise average.+ Good selection of skincare products- Sales tactics too transaparent, extremely poor customer service from therapists.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå