Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann i 6-7 mnd nå og vi har fantastisk sex. Men hver gang jeg setter meg over han når vi har sex, blir det likevel han som tar styringen. Han holder meg fast og støter liggende på rygg. Først tenkte jeg om det var jeg som ikke fikk det til, men har aldri hatt problemer med det før så jeg kom fram til at det kan jo hende han ikke klarer å komme viss han ikke har kontrollen selv? Det funker jo som bare det sånn som vi har det nå, for oss begge. jeg kniper og hjelper til sånn sett, men føler meg innimellom litt lat og at det liksom er han som må gjøre alt "arbeidet", både når han er øverst og når jeg er det..

noen som kjenner seg igjen i beskrivelsen jeg har gitt her og har lyst å dele sitt syn på saken? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror nok at han bare ikke tenker seg om egentlig. Det føles bedre ut for en mann når dama tar all styringa! :)

Skrevet

En ting som er veldig deilig når en dame rir er når hun setter seg på huk over. På den måten er det ikke stort mannen får gjort for å ha kontroll over det hele, og de gangene jeg har opplevd det er det veldig behagelig.

Krever litt muskler i beina fra dama sin side dog, men...

*mimre*

Gjest Gjest
Skrevet

Hei TS (svar fra mann)

Har egentlig følt det slik som du beskriver flere ganger. Men det kommer mye på situasjonen. Eksempelvis liker jeg godt at dama rir meg kanskje rett etter oralsex eller ihvertfall i starten av samleiet. Da har jeg ingen problemer med og ligge passiv og bare nyte. Men f.eks mot slutten av samleiet og gjerne etter at jeg selv har hatt "hatt kontrollen" så blir det vanskelig og legge seg på rygg og ikke "gjøre noe".

For min del så forsterkes problemet med at du rir i en myk seng, jo mykere jo større problem. Faktisk så er det deiligst når denne posisjonen utføres på ett hardt underlag. (Tror dette også vil gjøre at mannen holder seg mer passiv da).

Tips!

Prøv og nedlegge han på badegulvet og ri med bpde fremsiden og baksiden mot han.

Er også xtra deilig dår dama rir med og stå på huk slik at det bare er kontakt mellom .... ja du vet hvor!

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

TS: kjenner meg veldig igjen i det du sier, men jeg vet hvorfor i mitt tilfelle :) Grunnen til at han gjør arbeidet når jeg er oppå, er at vi har hatt noen tilfeller hvor jeg har ridd han og har havnet litt feil, sånn at han har fått vondt. Det har vel satt litt skrekk i han, så hvis jeg gjør det nå gjør jeg det ganske sakte og kontrollert, slik at det ikke kan skje noe. Kanskje dette har skjedd han også?

Skjønner hva du mener med at man føler seg lat - det er jo ikke så mange stillinger vi jentene kan ta styringen i. Men jeg har nevnt det for han, og han sier at han ikke ser det sånn i det hele tatt, så da er det vel bare å lene seg tilbake :)

Spør han, og lykke til!

Gjest brumbrum
Skrevet
Jeg har vært sammen med en mann i 6-7 mnd nå og vi har fantastisk sex. Men hver gang jeg setter meg over han når vi har sex, blir det likevel han som tar styringen. Han holder meg fast og støter liggende på rygg. Først tenkte jeg om det var jeg som ikke fikk det til, men har aldri hatt problemer med det før så jeg kom fram til at det kan jo hende han ikke klarer å komme viss han ikke har kontrollen selv? Det funker jo som bare det sånn som vi har det nå, for oss begge. jeg kniper og hjelper til sånn sett, men føler meg innimellom litt lat og at det liksom er han som må gjøre alt "arbeidet", både når han er øverst og når jeg er det..

noen som kjenner seg igjen i beskrivelsen jeg har gitt her og har lyst å dele sitt syn på saken? :-)

Fordi menn er vant til å måtte jobbe for føden, hehe. Nei fra spøk til alvor, hva med å spørre mannen da? Kan vel hende han syns det er deiligere når han motjokker, tenk lenger enn nesetippen

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Fordi menn er vant til å måtte jobbe for føden, hehe. Nei fra spøk til alvor, hva med å spørre mannen da? Kan vel hende han syns det er deiligere når han motjokker, tenk lenger enn nesetippen

joda, men er jo en viss forskjell på å motjokke og det å holde dama fast og å ta over hele styringen slik jeg forstod var tilfellet i TS' situasjon ;)

Gjest Papirkurven
Skrevet

Kjæresten min gjør det av og til, men hvis jeg vil ha kontrollen bare setter jeg meg opp, ser på ham med "kontrollerende mine" og sier "ligg stille".

Kanskje han ikke er klar over det og du bør si fra? At du vil gjøre en innsats er jo bra, kjenner meg godt igjen i forhold til å føle seg lat....men på en annen side, er vi jo veldig heldige som blir bortskjemt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...