Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Ser at tatovering er ganske på moten hos dere damer. Veldig mange har pyntet seg litt, spesielt der hvor ryggen skifter navn til rumpen. Lurer på hva dere syns om menn og tatoveringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg syns det kan være kjempestilig med en tatovert mann, MEN, det må være noe litt diskret....! :D Jeg har selv en liten diskret tatovering på høyre skulderblad, ghar hatt den i 4 1/2 år, og er veldig fornøyd!

Dina :P

Skrevet

Vel... det er greit, men ikke over hele kroppen eller av typen "mor" med anker osv... En liten sexy en f.eks ved hoftebenet, eller bakpå skulderen hadde vært lekkert! :D

Suz :wink:

Skrevet

Menn med tatoveringer som JEG syns er flotte, er sexy.

Og de kan gjerne være store, men smakfulle.

Skrevet

Og, jeg liker menn uten tatoveringer. Synes det er harry :blunke:

Skrevet

Synes fine tatoveringer er fint både på kvinner og menn jeg!

Men synes hodeskaller og blod og gørr er litt for harry for min smak.

på menn kan de godt ha litt størrelse, sånne små blir gjerne litt puslete på mannfolk synes jeg, skal dem først ha, så er det greit at det er en størrelse som viser hva det er.

Har to selv, begge er ca 10 cm i høyde, og godt synlige, elsker dem begge!! :blunke:

Skrevet

Tatoveringer er kule, både små og store på både damer og menn.

Og litt harry tatoveringer er litt tøft også.

Klips ler god smak rett opp i fjeset.

Gjest Coolaid
Skrevet

Hva med disse som er så forferdelig populære hos jentene, nederst på ryggen, en moteting?

Skrevet

Har en akkurat der sjøl - den er ganske stor - men jeg valgte å ha den der fordi det er praktisk. Da er den til glede for kjæresten min og jeg kan velge å vise den fram (den er så langt ned at jeg lett kan skjule den, selv på stranda).

Mote? Jo, det og, men for meg var det personlig overbevisning :ler: jeg er over 30 og har hatt lyst lenge. Tiden var inne!

Suz :wink:

Skrevet

Jeg synes tatoveringer på gutter kan være både sexy og stilig, kommer litt ann på hva og hvor. Synes altformange gutter har "dårlige" tatoveringer (selve arbeidet er dårlig utført).

Prøver selv å overtale kjærsten til å ta en mellom skulderbladene. For han har så fin rygg!!!

Skrevet

Egentlig liker jeg ikke tatoveringer.

Men, kjenner en som har en ganske stor tattoo på ryggen - som han har tegnet selv - originalt og faktisk veldig fint på ham.

Så noen passer bedre til det enn andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes tatoveringer kan være både kjempesexy og en skikkelig turn off.

Gutter bør holde seg til sorte tribals. Tommy og Tigern-tatoveringer f.eks blir litt for feminint på en gutt.

Samboeren har en stor på ryggen og to andre ganske store på ene armen, som er kjempefine. Men det er også viktig at tatoveringene utgjør en helhet. Mye finere med en stor, enn flere små spredd rundt omkring.

Hele backpiece blir som regel for voldsomt, men fins unntak.

Skrevet
Prøver selv å overtale kjærsten til å ta en mellom skulderbladene.  For han har så fin rygg!!!

Neineinei... ikke prøv å overtal noen til å ta tatovering fordi du synes det er fint!!!

Dette er noe han skal ta fordi HAN har lyst på det!!! Det er jo dog HAN som skal gå med det hele resten av sitt liv!!

Å ta tatovering er noe man bør tenke seg om både en og flere ganger før man gjør, det er noe man virkelig skal VILLE selv, for sin egen del!!

Dette er jo noe man skal leve med resten av livet, går ikke av dersom man blir lei, finner en partner som IKKE liker det etc!!

HAN skal ønske seg tatovering, ikke du på ham! :fy:

Skrevet

Henna-tatovering fordi det er sommer. That's all. Hadde tatt mannen min med tatoveringer også jeg - men er glad for at han ikke har.

Skrevet

Hei Aline....

Det er ikke sånn at jeg tvinger han tildet da... Han har tenkt på det lenge før han ble sammen med meg, jeg er bare enig jeg. Selfølgelig skal han gjøre det for sin egen skyld, ikke for min... Men jeg kan jo si at jeg tror han hadde vært superfantastissexydeilig med det!! :D

Skrevet
Hei Aline....  

Det er ikke sånn at jeg tvinger han tildet da... Han har tenkt på det lenge før han ble sammen med meg, jeg er bare enig jeg. Selfølgelig skal han gjøre det for sin egen skyld, ikke for min... Men jeg kan jo si at jeg tror han hadde vært superfantastissexydeilig med det!! :D

:enig:

selvsagt kan du si det du mener! :blunke:

Så lenge han har lyst selv, så er det jo bare deilig å vite at du også syntes det hadde vært fint!

Men har vært borti jenter før, som har prøvd å "overtale" kjæresten til å ta tattovering, når han egentlig kanskje ikke hadde valgt det selv dersom kjæresten ikke hadde hatt lyst til at han skulle ha det... og det blir jo helt feil. Bare derfor jeg reagerte. :D

Skrevet

Sitat fra min venninne, Anne:

"Det er ikke så kult å tatovere en skorpion på rumpa når du er 20 og ha en hummer når du er 40!"

:hoho::hoho::hoho:

Bare sånn apropos... :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...