Gå til innhold

Victoria secret - Bikini

Fremhevede innlegg

Gjest Jeg ovenfor
Skrevet

Takk for svar!

Ja da blir det vel S i underdel da.

Får se om jeg ikke får bestilt i løpet av dagen :) Jeg er lett påvirkelig jeg også.

Bare synd man må betale toll!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Marianne_87
Skrevet

Er det noen fler her som har sånne halterneck bikin overdeler derfra? Som har erfaring med str på de?:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte S i overdel og M i underdel, og begge deler var egentlig akkurat litt for stort :ler: Men det går vel ;)

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_helene_*
Skrevet

er det noen som kan si meg hvordan jeg registrerer meg på victoriasecrets.com? Jeg har tenkt til å bestille meg bikinier der, men når jeg skal lage meg en "account" for å gi informasjon om meg selv og hvor jeg bor, koommer det opp bare billing adress, osv, men ingenting om Norge eller no. Hvordan kan jeg få varene fram hit. Virker som om det bare er for de som bor i USA og cannada som får registrert seg :S. Confused :S:S

Plis svar meg på det her :(

Gjest Gjest_Mira369_*
Skrevet
er det noen som kan si meg hvordan jeg registrerer meg på victoriasecrets.com? Jeg har tenkt til å bestille meg bikinier der, men når jeg skal lage meg en "account" for å gi informasjon om meg selv og hvor jeg bor, koommer det opp bare billing adress, osv, men ingenting om Norge eller no. Hvordan kan jeg få varene fram hit. Virker som om det bare er for de som bor i USA og cannada som får registrert seg :S. Confused :S:S

Plis svar meg på det her :(

Veit'a søren. Jeg har en konto, og der du fyller ut "billing adress" må du huke av for "International Billing Address (excluding Canada)".

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Lurte på om noen kunne hjelpe meg!

Jeg var innom for første gang på victoria secret sine sider igår!! å jeg ble SÅÅÅ glaad, så masse flotte bikinier!! :):)

Men så er problemet størrelsen på overdelen..

Før brukte jeg 85B på H&M BHer, men di begynte å bli litt små, så jeg kjøpte både 75C og 80A BHer, og begge disse passer for meg..

Så, utifra deres erfaringer, hva burde jeg gå for? XS eller S?

Har hørt rykter om at bikiniene er litt store også? såå?

:)

Skrevet

Her i norge bruker jeg vanligvis M både over og under.. Bh bruker jeg 75C og truse 38 eller M.

Jeg har bestilt bikini to ganger fra VS og begge gangene bestilte jeg halterneck (med tilhørende underdel i M. Jeg var veldig fornøyd begge gangene! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er så skeptisk, men skal bestille meg! For jeg har funnet meg drømmebikinitoppen:) Men jeg skjønner ingenting av str... Jeg må jo huke av på 38C eller 34A osv.. Det står ikke S,M og L osv til meg? ;s Jeg bruker 75C til vanlig.. Noen som vet hva bør jeg bruke da?

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har jeg endelig bestilt fra Victoria Secrets.... Aldri gjort det før, så blir spennende å se om det jeg bestilte passer :) Totalsummen kommer vel til å svi, vet at jeg ikke slipper under toll (den hersens tollen... sukk). Forhåpentligvis er det verdt det...

Skrevet

Jeg bruker til vanlig xs-s til vanlig i truser, og bestilte xs fra VS - de sitter perfekt stramt. I bh bruker jeg til vanlig 70B/75B, og kjøpte i fjor 34A på VS. Den passet, men jeg tror jeg kanskje går for 34B (eller S for de overdelene som har den betegnelsen) i år, fordi jeg liker at den dekker litt mer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...