Gå til innhold

Victoria secret - Bikini

Anbefalte innlegg

Gjest Marianne_87
Skrevet

Noen her som har erfaringer med victoria secret bikiniene i str?

I halterneck overdeler og sånn er det str XS,S,M,L,XL..

Hva burde jeg velge da når jeg bruker 36 i underdel og 75 C/80 B i bh :) Bestiller S i truse, men trenger jeg S eller M i overdel??

Noen som har bikinier derfra? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er og 36 i underdel og passer S fra VS. Jeg kjøpte først XS, den ble for trang, så bestilte en ny i S.

Overdel kan jeg ikke helt hjelpe med, for jeg har mindre pupper enn deg, med du får kanskje en idé. Jeg bruker 75A, og har VS overdel i XS.

Lykke til!! :tommelopp:

Gjest Marianne_87
Skrevet (endret)

takk for svar :) Da regner jeg med at S hvertfall er riktig i underdel :) Er den stram liksom, sånn veldig? eller veldig lik S i Norge?

Hvis du har A kopper og bruker xs så kan det vel stemme at ved C kopper bør en ha M... Er bare redd den blir stor rundt livet, for jeg er ganske smal der og er ikke så mange hakk å stramme på den ene jeg skal ha.. Men da er det bedre å sy den inn bak eller noe så den strammer mer kanskje?

Bedre enn å vise litt av puppen hehe:p

Legger inn bilde på de 2 jeg skal ha også jeg så noen kan si ifra hvis de har lik:p

http://img216.imageshack.us/img216/1188/bikini1c.jpg

http://img216.imageshack.us/img216/9948/bikini2a.jpg

img tag fjernet

Kristin- mod

Endret av Kristin
Skrevet

Den jeg har ligner veldig på den nederste du skal ha - den er det knyting i ryggen på, så da er det ikke noe problem om du er smalere vil jeg tro.

Underdelen er helt passe stram, som en truse fra H&M i small vil jeg si. Så hvis det passer deg, er jeg ganske sikker på at S vil passe fint.

Gjest Gjest
Skrevet

Heisann!

Bestiller dere bikinier fra VS på nettet? Hvordan gjør dere det med fortolling i så fall..?

Hilsen ei som og vil ha VS-bikini :o)

Skrevet

På nettet ja, tror det er eneste muligheten, hvis man ikke reiser til USA selv... :sjenert:

Handler du for over 200 kr må du regne med at pakken blir stoppet i tollen, det har mine blitt de gangene jeg har bestilt. Så da må du legge på 25% moms, og evt toll hvis det du bestiller er tollbelagt (usikker på om badetøy er det).

Noen ganger lønner det seg å bestille topp og bunn i hver sin forsendelse for å komme under 200 kr-grensen. Problemet med VS er at frakten er så himla dyr, så det ofte ikke lønner seg allikevel å dele opp pakkene for å spare momsen. Så det må du bare regne på.

Gjest Marianne_87
Skrevet

Jeg bestilte for ca 600 kr + kostet 200 kr i frakt så summen ble ca 800 norske. i tillegg kommer mva når pakken kommer på 25% altså +200 kr til og toll på rundt 100.. Tilsammen ca 1100 kr.. Men for de to bikiniene jeg har siklet på lenge så kostet jeg på meg det:p

Har ikke funnet noen jeg vil ha her i Norge:p

adressen er www.victoriasecrets.com

Vil gjerne høre fra flere med erfaringer rundt bikini str derfra :)

Skrevet

Jeg har bikinien på det nederste bildet, bare i bandeau og ikke trekanta. Bruker 38/40 i underdel, og dermed M.

BH-størrelsen min er 75F og L passer med litt godvilje, men den er litt stor rundt så jeg knyter den i stedet for å bruke det hakket. Så jeg tror nok du skal ha M.

Har du målt?

Har en til bikini fra VS i samme størrelse, samme greia der. Jeg kan egentlig ikke bruke dem siden de er litt små :/

Gjest Marianne_87
Skrevet

Ja jeg tror M må til for å dekke C kopper... Så hvis den blir litt stor rundt livet så syr jeg deg inn på en måte så den sitter strammere :)

Hvis du passer L og har F kopper høres det nesten ut som jeg kanskje kunne hatt small... Men vil ikke ha sånn som dekker bare halve puppene:p Må føle at puppene er ordentlig tildekka liksom :)

Gjest Marianne_87
Skrevet

Forresten jeg har ikke målt, men jeg er gravid akkurat nå, 6 måneder på vei så puppene mine er nok D kopp akkurat nå:P

Men jeg skal ha bikinien til barnet er ute... Og det er mitt 2 barn så jeg vet puppene går tilbake til B/C etter fødsel:P

Skrevet

Jeg hadde absolutt kjøpt M i topp hvis jeg var deg, uten tvil :)

Skrevet

Sitter og skal bestille fra VS nå. Hva skriver dere på feltet for international province/territory? :sjenert:

Gjest Marianne_87
Skrevet
Sitter og skal bestille fra VS nå. Hva skriver dere på feltet for international province/territory? :sjenert:

husker ikke jeg:p Mulig jeg skrev fylke:p

Tror ikke det er så farlig bare adressen og landet er riktig ;)

Hvilken str bruker du til vanlig og hvilken str bestiller du? Hvis jeg kan spørre:P

skal du ha bikinier eller? :)

Skrevet
husker ikke jeg:p Mulig jeg skrev fylke:p

Tror ikke det er så farlig bare adressen og landet er riktig ;)

Hvilken str bruker du til vanlig og hvilken str bestiller du? Hvis jeg kan spørre:P

skal du ha bikinier eller? :)

Bikini ja :jepp:

Jeg bruker 75 B i BH og bestiller S i overdel. Jeg er litt større under, bruker vel 38 på HM, så tenkte jeg skulle gå for M.. Vil ikke ha det for trangt sånn at det blir valker :P Tror du dette er greit?

Gjest Marianne_87
Skrevet
Bikini ja :jepp:

Jeg bruker 75 B i BH og bestiller S i overdel. Jeg er litt større under, bruker vel 38 på HM, så tenkte jeg skulle gå for M.. Vil ikke ha det for trangt sånn at det blir valker :P Tror du dette er greit?

ja det hørtes riktig ut :) Litt motsatt av meg.. Jeg må nok ha M i overdel men bruker 36 i underdel så bestiller S i underdel.. Har egentlig 75 C/80 B jeg så tør ikke satse på S :P

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Jeg bruker 36-38 i bikinitruser (liker ikke at det strammer over sideflesket..)

Burde jeg da ta M i bikiniunderdel?

Eller er S såpass stor i str at den heller mot M?

Gjest Marianne_87
Skrevet
Jeg bruker 36-38 i bikinitruser (liker ikke at det strammer over sideflesket..)

Burde jeg da ta M i bikiniunderdel?

Eller er S såpass stor i str at den heller mot M?

usikker... Bruker selv 36 så satser på at S passer men hvis du liker å bruke 38 bedre enn 36 så ville jeg vel tatt M... Tipper M er ganske likt en 38.. Men jeg vet ikke sikkert, første gang jeg bestiller bikini herfra selv:P

Skrevet

Jeg bruker som sagt 38-40 (mest 40, i hvert fall i bikinier), og alt jeg har fra VS av bikinier, joggebukser og truser er M.

Så M er nok heller større enn mindre =)

Jeg ville tatt small om jeg hadde vært 38 og nedover.

Skrevet
:fnise: Nå bestilte jeg meg bikini også.. Og det var absolutt ikke meningen.. Dårlig påvirkning herfra altså.. ;)
Skrevet

Jeg bruker 36/38 i underdel her hjemme og S fra VS passer perfekt, så de er nok litt store i størrelsen kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...