Gjest Marianne_87 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Noen her som har erfaringer med victoria secret bikiniene i str? I halterneck overdeler og sånn er det str XS,S,M,L,XL.. Hva burde jeg velge da når jeg bruker 36 i underdel og 75 C/80 B i bh Bestiller S i truse, men trenger jeg S eller M i overdel?? Noen som har bikinier derfra?
cypress Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Jeg er og 36 i underdel og passer S fra VS. Jeg kjøpte først XS, den ble for trang, så bestilte en ny i S. Overdel kan jeg ikke helt hjelpe med, for jeg har mindre pupper enn deg, med du får kanskje en idé. Jeg bruker 75A, og har VS overdel i XS. Lykke til!!
Gjest Marianne_87 Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 (endret) takk for svar Da regner jeg med at S hvertfall er riktig i underdel Er den stram liksom, sånn veldig? eller veldig lik S i Norge? Hvis du har A kopper og bruker xs så kan det vel stemme at ved C kopper bør en ha M... Er bare redd den blir stor rundt livet, for jeg er ganske smal der og er ikke så mange hakk å stramme på den ene jeg skal ha.. Men da er det bedre å sy den inn bak eller noe så den strammer mer kanskje? Bedre enn å vise litt av puppen hehe:p Legger inn bilde på de 2 jeg skal ha også jeg så noen kan si ifra hvis de har lik:p http://img216.imageshack.us/img216/1188/bikini1c.jpg http://img216.imageshack.us/img216/9948/bikini2a.jpg img tag fjernet Kristin- mod Endret 17. mars 2009 av Kristin
cypress Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Den jeg har ligner veldig på den nederste du skal ha - den er det knyting i ryggen på, så da er det ikke noe problem om du er smalere vil jeg tro. Underdelen er helt passe stram, som en truse fra H&M i small vil jeg si. Så hvis det passer deg, er jeg ganske sikker på at S vil passe fint.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Heisann! Bestiller dere bikinier fra VS på nettet? Hvordan gjør dere det med fortolling i så fall..? Hilsen ei som og vil ha VS-bikini :o)
cypress Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 På nettet ja, tror det er eneste muligheten, hvis man ikke reiser til USA selv... Handler du for over 200 kr må du regne med at pakken blir stoppet i tollen, det har mine blitt de gangene jeg har bestilt. Så da må du legge på 25% moms, og evt toll hvis det du bestiller er tollbelagt (usikker på om badetøy er det). Noen ganger lønner det seg å bestille topp og bunn i hver sin forsendelse for å komme under 200 kr-grensen. Problemet med VS er at frakten er så himla dyr, så det ofte ikke lønner seg allikevel å dele opp pakkene for å spare momsen. Så det må du bare regne på.
Gjest Marianne_87 Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Jeg bestilte for ca 600 kr + kostet 200 kr i frakt så summen ble ca 800 norske. i tillegg kommer mva når pakken kommer på 25% altså +200 kr til og toll på rundt 100.. Tilsammen ca 1100 kr.. Men for de to bikiniene jeg har siklet på lenge så kostet jeg på meg det:p Har ikke funnet noen jeg vil ha her i Norge:p adressen er www.victoriasecrets.com Vil gjerne høre fra flere med erfaringer rundt bikini str derfra
Haris Pilton Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har bikinien på det nederste bildet, bare i bandeau og ikke trekanta. Bruker 38/40 i underdel, og dermed M. BH-størrelsen min er 75F og L passer med litt godvilje, men den er litt stor rundt så jeg knyter den i stedet for å bruke det hakket. Så jeg tror nok du skal ha M. Har du målt? Har en til bikini fra VS i samme størrelse, samme greia der. Jeg kan egentlig ikke bruke dem siden de er litt små :/
Gjest Marianne_87 Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 Ja jeg tror M må til for å dekke C kopper... Så hvis den blir litt stor rundt livet så syr jeg deg inn på en måte så den sitter strammere Hvis du passer L og har F kopper høres det nesten ut som jeg kanskje kunne hatt small... Men vil ikke ha sånn som dekker bare halve puppene:p Må føle at puppene er ordentlig tildekka liksom
Gjest Marianne_87 Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 Forresten jeg har ikke målt, men jeg er gravid akkurat nå, 6 måneder på vei så puppene mine er nok D kopp akkurat nå Men jeg skal ha bikinien til barnet er ute... Og det er mitt 2 barn så jeg vet puppene går tilbake til B/C etter fødsel:P
Haris Pilton Skrevet 12. mars 2009 #11 Skrevet 12. mars 2009 Jeg hadde absolutt kjøpt M i topp hvis jeg var deg, uten tvil
Celisa Skrevet 12. mars 2009 #12 Skrevet 12. mars 2009 Sitter og skal bestille fra VS nå. Hva skriver dere på feltet for international province/territory?
Gjest Marianne_87 Skrevet 12. mars 2009 #13 Skrevet 12. mars 2009 Sitter og skal bestille fra VS nå. Hva skriver dere på feltet for international province/territory? husker ikke jeg:p Mulig jeg skrev fylke:p Tror ikke det er så farlig bare adressen og landet er riktig Hvilken str bruker du til vanlig og hvilken str bestiller du? Hvis jeg kan spørre:P skal du ha bikinier eller?
Celisa Skrevet 12. mars 2009 #14 Skrevet 12. mars 2009 husker ikke jeg:p Mulig jeg skrev fylke:p Tror ikke det er så farlig bare adressen og landet er riktig Hvilken str bruker du til vanlig og hvilken str bestiller du? Hvis jeg kan spørre:P skal du ha bikinier eller? Bikini ja Jeg bruker 75 B i BH og bestiller S i overdel. Jeg er litt større under, bruker vel 38 på HM, så tenkte jeg skulle gå for M.. Vil ikke ha det for trangt sånn at det blir valker Tror du dette er greit?
Gjest Marianne_87 Skrevet 12. mars 2009 #15 Skrevet 12. mars 2009 Bikini ja Jeg bruker 75 B i BH og bestiller S i overdel. Jeg er litt større under, bruker vel 38 på HM, så tenkte jeg skulle gå for M.. Vil ikke ha det for trangt sånn at det blir valker Tror du dette er greit? ja det hørtes riktig ut Litt motsatt av meg.. Jeg må nok ha M i overdel men bruker 36 i underdel så bestiller S i underdel.. Har egentlig 75 C/80 B jeg så tør ikke satse på S
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 12. mars 2009 #16 Skrevet 12. mars 2009 Jeg bruker 36-38 i bikinitruser (liker ikke at det strammer over sideflesket..) Burde jeg da ta M i bikiniunderdel? Eller er S såpass stor i str at den heller mot M?
Gjest Marianne_87 Skrevet 12. mars 2009 #17 Skrevet 12. mars 2009 Jeg bruker 36-38 i bikinitruser (liker ikke at det strammer over sideflesket..) Burde jeg da ta M i bikiniunderdel? Eller er S såpass stor i str at den heller mot M? usikker... Bruker selv 36 så satser på at S passer men hvis du liker å bruke 38 bedre enn 36 så ville jeg vel tatt M... Tipper M er ganske likt en 38.. Men jeg vet ikke sikkert, første gang jeg bestiller bikini herfra selv:P
Haris Pilton Skrevet 12. mars 2009 #18 Skrevet 12. mars 2009 Jeg bruker som sagt 38-40 (mest 40, i hvert fall i bikinier), og alt jeg har fra VS av bikinier, joggebukser og truser er M. Så M er nok heller større enn mindre =) Jeg ville tatt small om jeg hadde vært 38 og nedover.
cypress Skrevet 12. mars 2009 #19 Skrevet 12. mars 2009 Nå bestilte jeg meg bikini også.. Og det var absolutt ikke meningen.. Dårlig påvirkning herfra altså..
sjokkoring Skrevet 12. mars 2009 #20 Skrevet 12. mars 2009 Jeg bruker 36/38 i underdel her hjemme og S fra VS passer perfekt, så de er nok litt store i størrelsen kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå