Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva funker??

Hva bør man spise?? Drikke vann?

Hjelper det å massere med krem?? (hvor ofte?)

hva slags trening hjelper?? (legg gjerne til you tube klipp e.l :) )

er det noen kremer å anbefale/eller er det bare tull??

hva tenker dere om hva som funker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

virker det å massere inn med bodybutter??

evt hvor ofte og er det noen spesielle måter å anbefale å massere??

Gjest Gjest
Skrevet
virker det å massere inn med bodybutter??

evt hvor ofte og er det noen spesielle måter å anbefale å massere??

Cellulitter er desverre dyptsittende i "fettlaget" og vanskelig å få vekk. Eneste som faktisk hjelper er å minske fettprosenten og trene lårmuskler.

Alle kremene som lover gull og grønne skoger kan virke av den gunn at man skrubber og maserer, og øker blodgjennomstrømningen (og det er den som hjelper da, og ikke selve produktet(!)). Men dette er ikke noen effektiv måte å bli kvitt problemet.

Skrevet
Cellulitter er desverre dyptsittende i "fettlaget" og vanskelig å få vekk. Eneste som faktisk hjelper er å minske fettprosenten og trene lårmuskler.

Alle kremene som lover gull og grønne skoger kan virke av den gunn at man skrubber og maserer, og øker blodgjennomstrømningen (og det er den som hjelper da, og ikke selve produktet(!)). Men dette er ikke noen effektiv måte å bli kvitt problemet.

hva gjør jeg når jeg veier 47kg, og vil opp i vekt??

Gjest Gjest
Skrevet
hva gjør jeg når jeg veier 47kg, og vil opp i vekt??

Da vil jeg anbefale deg å gå opp i muskelvekt, og ikke i "fettvekt", om du sjønner hva jeg mener:)

Myten om at det bare er overvektige som får cellulitter er tull, men uansett så er det i fettet de sitter. Trener du? Jeg vil tro at kombinert kondisjonstrening (for å øke blodgjennomstrømmen, og fordrive litt fett) og styrke (for å "stramme opp" og gå opp i vekt, som du vil) vil kunne hjelpe deg.

Om det ikke tar alt, så er det desverre slik at noen er arvelig mer disponert for cellulitter enn andre. Trist men sant.

Lykke til!:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må bare legge til en ting her, ser at det ble litt feil...

Som jente kan du ikke gå mye opp i muskelvekt, det mangler vi desverre testosteron til, men noe kan man gå opp.

Og trening vil generellt gi en finere og sunnere kropp. Så win win situation:)

Skrevet
Jeg må bare legge til en ting her, ser at det ble litt feil...

Som jente kan du ikke gå mye opp i muskelvekt, det mangler vi desverre testosteron til, men noe kan man gå opp.

Og trening vil generellt gi en finere og sunnere kropp. Så win win situation:)

er litt redd for å trene.. jeg sliter med å gå opp i vekt, og vil ikke være tynn og senete..

så massasje er gir ikke bra resultater??

Gjest Gjest
Skrevet

Man blir ikke tynn og senete av å trene, i en kombinasjon med vekttrening...hallo...ser fitness damer tynne og senete ut kanskje? Nei..man blir velformet.

Skrevet

Ketolysekur var det som hjalp for mine cellulitter. Forbrant masse av underhudsfettet :)

Gjest Gjest
Skrevet
Man blir ikke tynn og senete av å trene, i en kombinasjon med vekttrening...hallo...ser fitness damer tynne og senete ut kanskje? Nei..man blir velformet.

eh... ja.

Skrevet
Ketolysekur var det som hjalp for mine cellulitter. Forbrant masse av underhudsfettet :)

hva er det fornoe??

Gjest Gjest_Varsia_*
Skrevet

Vel, de gjør nå strengt tatt det... :ler:

Skrevet

er det noen som har gjort noe som har funket mot appelsinhud??

funker ikke massasje??

Gjest bedre nå
Skrevet

Hei du,

Jeg vet godt hvilket problem du har, har slitt/sliter lit tmed det samme selv. Er både tynn, OG har celulitter. Men du skal vite at ca 85 prosent av den kvinnlige befolkning er disponert for denne appelsinhuden..

Det som funker for meg er å bruke en god skrubb på nedsiden av rumpen og lårene når jeg dusjer. Tar litt lengre tid å dusje, men når vanen er innarbeidet går det kjapt. Holder ikke på for lenge, da blir jeg sår! Men sjekk ut skrubbene på bodyshop, de er gode:)

Etter jeg har dusjet masserer jeg lårene og rumpen med et ganske fast grep, varierer litt hvor lenge med hvor god tid jeg har. Har holdt på i noen uker, kombinert med styrkerumpetrening (som ikke har gjort meg tynnere - jeg blir tynnere av å trene kardio dog..). Og resultatene er på vei! Ja, det var kanskje ikke det aller verste utgangspunktet, men alt av forbedring hjelper jo på selvtilliten.

Ha tålmodighet, sånt går ikke så fort, vet du.. Innarbeid gode rutiner.

Dette er hvertfall mine tips. Og trening hjelper ikke nødvendigvis, dette handler vel mer om en re-strukturering av vev..

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg syns faktisk det hjelper med bodylotion/bodybutter o.l., men det er antagelig fordi jeg har litt tørr hud, og krem får cellulitene til å synes mindre.

Glem ketolyse, det er for sterkt overvektige.

Men så er det også slik at appelsinhud/cellulitter er naturlig, og ikke alltid så mye å gjøre med. Selv enkelte supermodeller har det.

Skrevet
Hei du,

Jeg vet godt hvilket problem du har, har slitt/sliter lit tmed det samme selv. Er både tynn, OG har celulitter. Men du skal vite at ca 85 prosent av den kvinnlige befolkning er disponert for denne appelsinhuden..

Det som funker for meg er å bruke en god skrubb på nedsiden av rumpen og lårene når jeg dusjer. Tar litt lengre tid å dusje, men når vanen er innarbeidet går det kjapt. Holder ikke på for lenge, da blir jeg sår! Men sjekk ut skrubbene på bodyshop, de er gode:)

Etter jeg har dusjet masserer jeg lårene og rumpen med et ganske fast grep, varierer litt hvor lenge med hvor god tid jeg har. Har holdt på i noen uker, kombinert med styrkerumpetrening (som ikke har gjort meg tynnere - jeg blir tynnere av å trene kardio dog..). Og resultatene er på vei! Ja, det var kanskje ikke det aller verste utgangspunktet, men alt av forbedring hjelper jo på selvtilliten.

Ha tålmodighet, sånt går ikke så fort, vet du.. Innarbeid gode rutiner.

Dette er hvertfall mine tips. Og trening hjelper ikke nødvendigvis, dette handler vel mer om en re-strukturering av vev..

tusen takk for godt utfyllende svar :)

:klemmer:

Skrevet
Glem ketolyse, det er for sterkt overvektige.

Sterkt overvektige var å ta litt i. Man bør ha 10 kg ekstra for å gå på kuren. Trådstarter har ikke det, men kan godt være det funker med generell lavkarbo også. Det er bare sunt for alle.

Skrevet
Sterkt overvektige var å ta litt i. Man bør ha 10 kg ekstra for å gå på kuren. Trådstarter har ikke det, men kan godt være det funker med generell lavkarbo også. Det er bare sunt for alle.

hva er det da??

Skrevet
hva er det da??

Man dropper å spise karbohydrater. Sukker, hvetemel, ris, pasta og poteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...