Joey Skrevet 8. juli 2003 #1 Skrevet 8. juli 2003 Har sittet litt på nettet i dag og kom over denne siden: http://www.qvinna.info/ der finnes endel info, samt för-og-etter bilder! Noen av bildene viser direkte etter operasjon og 2 måneder etter, kan väre beroligende for den som får panikk etter operasjonen.. :kgblunk: Enjoy!
Gjest Donna Skrevet 8. juli 2003 #2 Skrevet 8. juli 2003 Det er en veldig bra link ja !!! Anbefales !
Joey Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2003 :D Jeg tenkte faktisk s p e s i e l t på deg, Virgo! Håper det går bedre med deg og at du får sove om natten. Jeg må faktisk korrigere mitt eget innlegg litt: denne siden har ikke "endel" bra info, den har MASSE bra info. Check it out!
Gjest Donna Skrevet 8. juli 2003 #4 Skrevet 8. juli 2003 Jeg kan nå si at det går rette veien - og de er MYE finere - og det høyre ser meget bra ut Jeg er forøvrig i bra form også !
-ida- Skrevet 8. juli 2003 #5 Skrevet 8. juli 2003 Takk for tipset det roet meg bare en mnd igjen til jeg selv skal under kvien er veldig nervøs
Joey Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2003 Fikk en PM om denne linken, så jeg legger den fram igjen..
Gjest Donna Skrevet 19. oktober 2003 #7 Skrevet 19. oktober 2003 Kommer med en lite oppdatering jeg . Takk Fysio for at du hentet den frem igjen Nå er det 4 mnd siden jeg var under kniven. Slik det er nå så er jeg omtrent som før vil jeg si. Jeg løfter og bærer, uten lenger å tenke så mye på puppene. Men de første to måndene var jeg veldig opptatt av å ikke gjøre så alt for mye med armene. Men det som jeg ennå sliter med der følelsen. Nervene er slett ikke som de skal, verken i ene puppen eller på sidebeinene liksom(ene siden). Jeg greier fint å strekke meg med armene oppover og tror ikke jeg har fått mindre bevegelse etterpå (vet nå ikke om jeg var så veldig bevegelig før heller jeg :oops: ) ......... Forøvrig bra link- verdt en titt om man lurer. :D
Gjest Poirot Skrevet 19. oktober 2003 #8 Skrevet 19. oktober 2003 Den har jo ikke akkurat så mange eksempler for de med store pupper, da. Og mange av de eksemplene den har er pga folk som vil ta vekk store silikonpupper.
Dina Skrevet 23. oktober 2003 #9 Skrevet 23. oktober 2003 Snart 2 måneder siden min operasjon, og jeg fikk masse nyttig informasjon fra denne siden før operasjonen. Faktisk printet jeg ut mye der som jeg leste på flere ganger både før, og like etter operasjonen! :D
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #10 Skrevet 24. oktober 2003 Hei jeg skal under kniven om to uker og synes denne linken var kjempe nyttig! Takk for at du ville dele den med oss andre :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå