Gå til innhold

Bra link om du funderer på nye pupper!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sittet litt på nettet i dag og kom over denne siden:

http://www.qvinna.info/

der finnes endel info, samt för-og-etter bilder!

Noen av bildene viser direkte etter operasjon og 2 måneder etter, kan väre beroligende for den som får panikk etter operasjonen..

:kgblunk: Enjoy!

Videoannonse
Annonse
Gjest Donna
Skrevet

Det er en veldig bra link ja !!! Anbefales !

Skrevet

:D

Jeg tenkte faktisk s p e s i e l t på deg, Virgo! Håper det går bedre med deg og at du får sove om natten.

Jeg må faktisk korrigere mitt eget innlegg litt: denne siden har ikke "endel" bra info, den har MASSE bra info. Check it out!

:kul:

Gjest Donna
Skrevet

Jeg kan nå si at det går rette veien - og de er MYE finere - og det høyre ser meget bra ut :lol:

Jeg er forøvrig i bra form også ! :)

Skrevet

Takk for tipset det roet meg bare en mnd igjen til jeg selv skal under kvien er veldig nervøs

• 3 måneder senere...
Skrevet

Fikk en PM om denne linken, så jeg legger den fram igjen..

Skrevet

Kommer med en lite oppdatering jeg . Takk Fysio for at du hentet den frem igjen :wink:

Nå er det 4 mnd siden jeg var under kniven.

Slik det er nå så er jeg omtrent som før vil jeg si. Jeg løfter og bærer, uten lenger å tenke så mye på puppene. Men de første to måndene var jeg veldig opptatt av å ikke gjøre så alt for mye med armene.

Men det som jeg ennå sliter med der følelsen. Nervene er slett ikke som de skal, verken i ene puppen eller på sidebeinene liksom(ene siden).

Jeg greier fint å strekke meg med armene oppover og tror ikke jeg har fått mindre bevegelse etterpå (vet nå ikke om jeg var så veldig bevegelig før heller jeg :oops: ) .........

Forøvrig bra link- verdt en titt om man lurer.

:D

Skrevet

Den har jo ikke akkurat så mange eksempler for de med store pupper, da. Og mange av de eksemplene den har er pga folk som vil ta vekk store silikonpupper.

Skrevet

Snart 2 måneder siden min operasjon, og jeg fikk masse nyttig informasjon fra denne siden før operasjonen. Faktisk printet jeg ut mye der som jeg leste på flere ganger både før, og like etter operasjonen! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

jeg skal under kniven om to uker og synes denne linken

var kjempe nyttig!

Takk for at du ville dele den med oss andre :D

:tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...