Gå til innhold

Hvordan få glattere hud og mindre rynker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat testet Bioline fruktsyre og dagkrem, og begge produktene er kjempegode! Fruktsyren gjør at huden blir glatt og at rynkene glattes ut. I tillegg til at porene blir mindre. Her kan man sikkert bruke hvilken som helst fruktsyre, men Bioline fra serien Primaluce har fungert utrolig bra for meg. deretter tar jeg på Bioline dagkrem over fruktsyren, og den lukter bare helt herlig!

Huden blir myk og glatt! Anbefales! :skratte:

Har noen noen flere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen andre råd?? jeg er snart 25

Gjest Illiya
Skrevet
Jeg har akkurat testet Bioline fruktsyre og dagkrem, og begge produktene er kjempegode! Fruktsyren gjør at huden blir glatt og at rynkene glattes ut. I tillegg til at porene blir mindre. Her kan man sikkert bruke hvilken som helst fruktsyre, men Bioline fra serien Primaluce har fungert utrolig bra for meg. deretter tar jeg på Bioline dagkrem over fruktsyren, og den lukter bare helt herlig!

Huden blir myk og glatt! Anbefales! :skratte:

Har noen noen flere tips?

Du vil ikke si at du har rynker, du som er født i -85??

Det var tidlig, vil jeg si!

Du har akkurat testet disse produktene, og rynkene er allerede glattet ut? Det var jo fint at de virket så fort ;)

Gjest Gjest_elvira_*
Skrevet

Du har akkurat testet disse produktene, og rynkene er allerede glattet ut? Det var jo fint at de virket så fort ;)

ÅJODA!! :P Jeg er 25 og har rynker under øya jeg ikke liker,og det er jeg sikker på at mange andre også kan kjenne seg igjen i. Nå har jeg akkurat startet med

Aqua Refreshing Cream..eller hva den heter..den har blå pakning,fåes kjøpt på H&m til en 80 spenn og skal motvirke også "puffiness and dark circles on the eye area"! Jeg har bare brukt den et par dager,men tror den er bra

Vil anbefale Sea Weed Mask fra Body Shop.den tørker ikke ut huden slik som andre har en tendens til å gjøre..;)

Gjest Gjest_fashionista85_*
Skrevet

Jeg har jo testet de i noen uker nå da! Det er helt normalt med linjer i panna og sinnarynke selv om man er tidlig i 20 årene.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er milevis forskjell på linjer og rynker.

Skrevet

jeg har fått "krafige" linjer i panna. driver å strammer når det er strek sol, eller strammer når jeg prater, prøver å slappe av i "panna", detter er veldig slitsomt for meg. dårlig forklart det her :( hjelper akupunktur?? til å slappe av i "panna" ( mellom øyenbrynene??

Skrevet
jeg har fått "krafige" linjer i panna. driver å strammer når det er strek sol, eller strammer når jeg prater, prøver å slappe av i "panna", detter er veldig slitsomt for meg. dårlig forklart det her :( hjelper akupunktur?? til å slappe av i "panna" ( mellom øyenbrynene??

botox....

Skrevet

Det er forskjell på tørrhets-rynker og rynker.

Med tørrhetsrynker som ts mest sannsynlig har vil bruk av produkter hjelpe på å redusere dem/glatte dem ut.

Tørrhetsrynker er vel det vanligste i den alderen også.

Skrevet
botox....

er jeg for ung?? hva koster det? fortell mer om det er du grei

Gjest Gjest_Lille_*
Skrevet

Jeg har begynt å bruke Bioline. Puractive Acid Cream. Den trekker fort inn i huden. Et pluss i min bok. Den hjelpe mot acne, reduserer talgproduksjon og porene forminskes. God lukt også. :)

Skrevet

Seriøst? Siden du ikke har fylt 25 enda skal jeg love deg at du ikke har rynker i panna med mindre du gjør grimaser. Om du har noen fine linjer er jeg sikker på at ingen legger merke til det. Man vil heller legge merke til at du gjør rare ting med panna. Jeg foreslår at du heller jobber med å øke selvtilliten din. Ikke bry deg om hva du kanskje tror at andre måtte mene.

Gjest Gjest
Skrevet
Seriøst? Siden du ikke har fylt 25 enda skal jeg love deg at du ikke har rynker i panna med mindre du gjør grimaser. Om du har noen fine linjer er jeg sikker på at ingen legger merke til det. Man vil heller legge merke til at du gjør rare ting med panna. Jeg foreslår at du heller jobber med å øke selvtilliten din. Ikke bry deg om hva du kanskje tror at andre måtte mene.

Herregud, du kan da ikke si at hun ikke har rynker i panna når du ikke har sett henne! Jeg er 25 nå, og jeg har ei kraftig rynke midt i panna som jeg har hatt siden jeg var 18-19, og den har bare blitt mer tydelig med årene. Selv om det kanskje ikke er vanlig med rynker i den alderen, så kan du ikke si til en person at det bare er noe hun inbiller seg, og at selvtilliten er problemet. Det er jo mulig at denne personen faktisk har et problem, og da hjelper det i alle fall ikke at folk her ikke tror på henne.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er tullete! Flere av mine venninner på 25 har rynker i panna og har hatt det i noen år allerede.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har alle et energisenter i ansiktet, som oftest i pannen eller i området rundt munnen. Skuespillere kjenner til dette fenomenet, og må ofte bytte fra sitt eget for å få til karakteren de ønsker å være.

Konsekvensen av f.eks. å ha energisenteret i panna er at vi hever øyenbrynene ubevisst og dermed oppstår disse strekene. Ofte får vi de samme linjene som en av våre foreldre. Min far og jeg har akkurat den overaktive panna og like streker.

En dame i parfymeriet foreslo en gang at man kunne sette tape på området man ubevisst brukte musklatur. Eks. i pannen eller på sinnarynken. For da kjente man når en syndet. Jaja, men en kan jo ikke gå med det på hvorsomhelt, men hjemme alene burdte gå greit.

Ellers er Dead Sea Premier det beste hudpleieproduktet jeg noen gang har prøvd. Den virker faktisk, og jeg trenger ikke lenger bruke foundation siden huden har fått mer glød, ser jevnere ut og rynker og linjer er ikke så dype lenger.

MEN produktene koster både skjorta og buksa, men det er vel snakk om prioriteringer.

Og sånn genrelt så påvirkes huden av det vi inntar i form av mat. Derfor er det viktig og spise sunt. Omega-3 bidrar også godt til å opprettholde smidigheten i huden, og vi klarer fint og svelge et par kapsler om dagen. Råskinnene klarer vel også å få ned en skje Møllers Tran tilogmed!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...