Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hvilke er best??

tenkte å bestille id sine børster fra ebay...men så kom jeg over mac børstene...hvem av disse er best...og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
hvilke er best??

tenkte å bestille id sine børster fra ebay...men så kom jeg over mac børstene...hvem av disse er best...og hvorfor?

slenger på everyday minerals børstene også...sånn.

hvem av disse tre er best??

Gjest Gjest
Skrevet

er veldig åpen for svar :gjeiper:

Skrevet

Heia,jeg bruker i.d. er veldig fornøyd men sikkert andre som er bedre..Søk her inne så får du nok ett bedre svar ;-))

Skrevet

Jeg har ikke prøvd så mange børster, og har tidligere bare brukt "billig" børster. Men kjøpte nylig flat-top fra everyday minerals, og den er fantastisk. Myk og lett å bruke :)

Skrevet

Glemte å si at everyda minerals sine børster i tillegg er billigere enn andre steder jeg har sett iallfall :jepp:

Skrevet
Jeg har ikke prøvd så mange børster, og har tidligere bare brukt "billig" børster. Men kjøpte nylig flat-top fra everyday minerals, og den er fantastisk. Myk og lett å bruke :)

Jeg fikk min flat-top derfra for en uke siden, og jeg synes den er hard og vanskelig å bruke. Fungerer mye bedre med kabukien, men den er dessverre utslitt nå.

Skrevet

Hva slags koster er du på jakt etter...?

Gjest Gjest
Skrevet
Hva slags koster er du på jakt etter...?

2 blush koster

1kost til mineralfond. pudder form

eylinerkost

og 2 - 3 øyeskyggekoster

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har en mac øyenskyggekost. Min favoritt når det kommer til å legge på øyenskygge :) Har i tillegg clinique sine øyenskyggekoster og de er også gode

Gjest Papirkurven
Skrevet

Jeg bruker H&M sine jeg... Hvorfor er det egentlig så viktig med de dyreste kostene?

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har prøvd makeup-kosten beregnet for mineralsminke fra Body Shop?

Har kjøpt mineralfoundation derfra, men synes ikke den sitter så lenge...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig glad i ID sine koster, både til foundation, blush, øyebryn og eyeliner. Bruker Dior og Clinique til øyeskygge, de er og veldig gode.

Skrevet

Jeg bruker koster fra Bobbi Brown, Mac, Bare Escentuals (id) og Everyday Minerals. Flat Topen fra EM som noen nevnte, funker genialt til grønn concealer.

Skrevet
Jeg bruker H&M sine jeg... Hvorfor er det egentlig så viktig med de dyreste kostene?

Jeg brukte også de kostene før, men etter at jeg har kjøpt fra id og EM har jeg merka forskjellen. Mineralsminke er vanskeligere å påfære med kostene fra H&M synes jeg.

Skrevet (endret)
2 blush koster

1kost til mineralfond. pudder form

eylinerkost

og 2 - 3 øyeskyggekoster

Jeg bruker blushkost fra Ecotools. Den er miljøvennlig og dyrevennlig (går jeg ut ifra, uten at jeg har brukt dager og netter på å lese om det) og ikke minst god! Myk bust som for meg er akkurat passe tett og stor, slik at påføring av blush blir enkelt. Ikke røyter den heller. Også kommer den i et etui man kan bruke når man er på reise.

Jeg kjøpte den på eBay for ca 80 kr, inkludert porto.

Sånn ser den ut:

http://2.bp.blogspot.com/_wfRPYAYLIWU/SVBC...blush+brush.jpg

Til mineralfoundation bruker jeg Flat Top Kabuki fra www.everydayminerals.com - igjen miljø- og dyrevennlig, billig og god :)

Endret av Tonje!
Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg bruker ID sine koster til mineralsminke, og MAC til annen sminke. EM har jeg ikke prøvd, og kommer heller ikke til å prøve siden jeg er så fornøyd med ID.

Gjest Gjest
Skrevet

På kg blir man alltid anbefalt dyre produkter.

Skrevet
På kg blir man alltid anbefalt dyre produkter.

Kostene fra Everyday Minerals som mange snakker varmt om koster veldig lite ;) Sminken deres er også veldig billig, i mange tilfeller billigere enn det man finner på H&M.

Men sånn ellers er det jo i mange tilfeller slik at høyere pris gir bedre kvalitet. Ikke alltid, men ofte.

Jeg har forresten en pudderkost fra H&M, fra merket FOB tror jeg. Den er helt grusom. Ujevn og ru, slik at resultatet blir flekkete, og den irriterer huden min - selv om jeg i utgangspunktet ikke har sensitiv hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...