Gå til innhold

msn ikke gratis fra sommeren, stemmer dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

fordi vi fikk en beskjed på msn at det ville bli det...og at man skulle sende den beskjeden rundt til alle...og at dette var ikke tull. skulle skje fra 1. juli.

prøvde å finne noe ut på msn norge sidene, men fant ike noe, men så er ikke jeg den flinkeste til å lete opp ting heller

syntes det var rart.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde det vært sant, ville de ikke ha sendt det rundt som kjedemail.

Gjest Gjest
Skrevet
fordi vi fikk en beskjed på msn at det ville bli det...og at man skulle sende den beskjeden rundt til alle...og at dette var ikke tull. skulle skje fra 1. juli.

prøvde å finne noe ut på msn norge sidene, men fant ike noe, men så er ikke jeg den flinkeste til å lete opp ting heller

syntes det var rart.

Her ser vi en nOob:p

Neida, men slike kjedemeldinger har alltid vært falske!

Dette opplevde jeg en gang for flere år siden, og msn er jo fortsatt graits;)

Ting som skal bli tatt seriøst er det som faktisk står på sidene, så du er ikke så dårlig på å lete:)

Skrevet

Dette er ikke noe annet enn reisnpikka bulls**t. Sånne kjedemeldinger går man jo til knærne i, og jeg gidder aldri å lese dem. Hadde det vært sant så hadde informasjonen ikke blitt gitt på denne måten.

Folk må slutte å være så pinlig lettlurte!

Skrevet

Hadde det vært sant ville det nok blitt satt opp ene nyhet om det på i det minste dagbladet/vg. Det ville også stått på msn norge siden og mest trolig på msn'en også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...