fashionista85 Skrevet 12. mars 2009 #1 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan fjerne en kvise raskest mulig om det skulle være krise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. mars 2009 #2 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan fjerne en kvise raskest mulig om det skulle være krise? Hvis kvisen er noenlunde moden, er det jo bare å klemme den ut. Ellers kan du bruke dekkrem, concealer etc. Du kan trøste deg med at andre ikke legger merke til mer enn en brøkdel av det du ser . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #3 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan fjerne en kvise raskest mulig om det skulle være krise? Basiron! Selvom jeg er er motstander av dette uttørkende makkverket, så kan det være en reddende engel av og til:p Smør på om kvelden, og sov med det, så er kvisa, om ikke borte, ivertfall redusert til dagen etter:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superlady Skrevet 12. mars 2009 #4 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har brukt tannkrem noen ganger og det fungerer også...-noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 12. mars 2009 #5 Del Skrevet 12. mars 2009 Enig i at Basiron fungerer fint/hurtig. Jeg fikk utbrudd på ryggen med 2-3 store kviser og brukte dette med stort hell. Men, jeg må advare deg mot at denne kremet virker blekende på klær, så vær forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå