nynne Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Trenger en hårspray, en som gir hold uten å tynge og som ikke klisser seg eller gjør håret "pinnete". Håret mitt er veldig fint og glatt, så bruker sprayskum for volum samt av og til voks itillegg, men ønsker meg en hårspray også. Skal bestille fra Look Fantastic.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Trenger en hårspray, en som gir hold uten å tynge og som ikke klisser seg eller gjør håret "pinnete". Håret mitt er veldig fint og glatt, så bruker sprayskum for volum samt av og til voks itillegg, men ønsker meg en hårspray også. Skal bestille fra Look Fantastic. Sebastian Shaper Plus! Ingen over - ingen ved siden. Den er rådyr hos frisørene her hjemme, men fåes på lookfantastic til en hyggelig pris, den er dessuten veldig drøy. Når du bestiller spray fra lookfantastic må du regne med litt ekstra leveringstid for de kan ikke sende den med fly.
nynne Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Takk for svar! Det med hårspray visste jeg ikke, så greit å vite det ja;) Noen flere tips?
nynne Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2009 Sebastian Shaper Plus! Ingen over - ingen ved siden. Den er rådyr hos frisørene her hjemme, men fåes på lookfantastic til en hyggelig pris, den er dessuten veldig drøy. Når du bestiller spray fra lookfantastic må du regne med litt ekstra leveringstid for de kan ikke sende den med fly. hvor lang ekstratid da? Bestilte hårskum i sprayform (tigi bed head) fra LF siste søndag i mars, har enda ikke fått pakken...
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 hvor lang ekstratid da? Bestilte hårskum i sprayform (tigi bed head) fra LF siste søndag i mars, har enda ikke fått pakken... Du finner det ett eller annet sted på sidene til LF, men jeg mener det er snakk om at det kan ta bortimot seks uker...
Leylani Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 (endret) Fudge - Membrane gas! Vanvittig lett i håret og gir masse hold. For å fjerne den er det bare å gni lett gjennom håret med fingrene, og da er du tilbake til nyvasket. Får min fra Feelunique, ikke frakt og heller ikke norske priser :-D Endret 21. april 2009 av Leylani
nynne Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2009 Fudge - Membrane gas! Vanvittig lett i håret og gir masse hold. For å fjerne den er det bare å gni lett gjennom håret med fingrene, og da er du tilbake til nyvasket. Får min fra Feelunique, ikke frakt og heller ikke norske priser :-D høres rart ut at den gir masse hold samtidig som den gres ut og gir tilbake "nyvasket hår" bare ved å dra fingrene gjennom? Problemet mitt er at ingenting sitetr i, det går som regel ut av seg selv etetr noen timer og håret faller.. så jeg vil helst ikke tilbake til nyvasket hår-følelsen;) (men heller ikke at håret blir superfett og bør vaskes morgen og kveld)
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Jada ; bare sitt i bobla di du. Holder Membrane Gaz for meg selv heretter.
nynne Skrevet 21. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2009 Jada ; bare sitt i bobla di du. Holder Membrane Gaz for meg selv heretter. ???
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Prøvd det meste av hårspray,men eneste som sitter i håret mitt er catzy. Er billig og kjøpes på kolonialbutikker men whatever...Håret beholder fasongen gjennom en dag iallefall
mooia Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 Jeg bruker Masterpice til Bed Head (som lukter himmelsk), den er sterk og gir litt glans, ellers har Matrix en god hårspray, men disse må man gi rundtom 200kr for på frisørsalonger. Ellers har swartzkopf en spray som er gul på flaska som du kan få kjøpt på dagligvare butikker, den er god og lukter ikke så galt. Hvis du skal kjøpe produkter fra bed head, fugde, matrix, kms osv. (de dyre merkene) så lønner det seg å gå inn på www.blivakker.no Her selger de produkter billig =)
Stellia Skrevet 22. april 2009 #12 Skrevet 22. april 2009 Jeg har prøvd en del hårsprayer, men synes faktisk den rosa til H&M fungerer veldig bra. Ellers liker jeg Membrane Gas fra Fudge. Håret blir stivt, og gir supergod hold.
Leylani Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Membrane Gaz er den beste hårsprayen jeg har prøvd. At boksen ser ut som noe man bruker på bilen skal jeg ikke holde imot den. Kult produkt som gjør en fenomenal jobb :-)
Gjest gjest-jente Skrevet 22. april 2009 #14 Skrevet 22. april 2009 Ååå, bra tråd ! Har også likt hår som deg Nynne. Glatt og rett, og får ikke til noe som helst med det og går da rett over til hårstrikk etter noen timer. Kan tuppere og tuppere, men det vil bare ikke bli liggende der jeg vil ha det, bare detter sammen etter en liten stund! Så jeg slet bitte litt på 80-tallet he he Er litt skeptisk til å bruke for mye penger på hårprodukter, for en del av de jeg har kjøpt i dyre dommer på frisørsalonger fungerer ikke noe bedre enn det de butikk-kjøpte gjør! Jeg bruker også HM sin rosa hårspray. Fungerer helt fint, og den finnes også i "veske-størrelse"
amare Skrevet 22. april 2009 #15 Skrevet 22. april 2009 er det ingen som har nevnt elnett.. den funker som f den. samme som med den over den har bra hold og det er bare å børste gjennom håret men da er det fortsatt hold i håret bare på en anen måte.. litt mer naturlig og kanskje.. hmm
Gjest gjest-jente Skrevet 22. april 2009 #16 Skrevet 22. april 2009 er det ingen som har nevnt elnett.. den funker som f den. samme som med den over den har bra hold og det er bare å børste gjennom håret men da er det fortsatt hold i håret bare på en anen måte.. litt mer naturlig og kanskje.. hmm Elnett er faktisk ganske god! Men synes den lukter veldig mye, og at lukten blir sittende hele dagen...
nynne Skrevet 23. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 23. april 2009 takk for alle gode tips! hvor lang ekstratid da? Bestilte hårskum i sprayform (tigi bed head) fra LF siste søndag i mars, har enda ikke fått pakken... pakken kom idag:) det rare var at det stor air mail på....?
Mona32 Skrevet 18. oktober 2010 #18 Skrevet 18. oktober 2010 Sebastian Shaper Plus! Ingen over - ingen ved siden. Den er rådyr hos frisørene her hjemme, men fåes på lookfantastic til en hyggelig pris, den er dessuten veldig drøy. Når du bestiller spray fra lookfantastic må du regne med litt ekstra leveringstid for de kan ikke sende den med fly. Ser dette er et gammelt innlegg, men kan man bestille hårspray fra lookfantastic? Trodde ikke man kunne det... Håper jeg trodde feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå