Gjest Balder Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Mange gutter/menn, korriger meg hvis jeg tar feil, synes det å sprute er veldig spennende. Dette gjelder også undertegnende. Å komme i ansiktet på en jente har jeg ikke noe behov for, men på brystene, rompa eller magen synes jeg er ekstra spennende og tennende. Hva synes dere jenter? Tenner dere på en sprutende penis? Eller synes dere det er best å få det levert på det normale stedet? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg liker ikke å bli sprutet på :-? Vil helst ha det på det "normale stedet" eller i munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 8. juli 2003 #3 Del Skrevet 8. juli 2003 liker godt å se det komme mot veggen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 Er ikke så veldig lysten på å få det på meg, men vis det hadde gledet han så hadde jeg nok gjort det, men ikke i munn og ikke i ansiktet. Blir ikke tent av se den spruten, men liker det likevel, fordi da vet jeg at han har det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 Synes det er stilig å se på at han kommer, ja. Skikkelig stilig, faktisk. Maskulint og en solid utladning av det vi har bygd opp til og mot i ham. Liker å se at han kommer på brystene mine, eller maven. Men det er jo ikke slik at det akkurat spruter hver gang da. Enkelte ganger renner det bare ut, på en måte. Andre ganger kan jeg bli helt forfjamset over trykket, og har fått meg en og annen overraskelse. Der hvor jeg trodde han skulle komme over maven, har jeg opplevd å bli truffet midt i fleisen, f.eks Kurant spørsmål dette, vel. Det har jo vært flere innlegg her av jenter som lurer på om menn liker/ikke liker at de selv "spruter" også. Noen jenter gjør dette av og til, og det kan vel være noe som enkelte lurer på... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 8. juli 2003 #6 Del Skrevet 8. juli 2003 Synes spørsmålet er kurant jeg. Man vet aldri om vedkommende som spurte gjør det ene eller andre til svarene, men hva faen spiller det noen rolle? Folk må da få onanere til det de ønsker, så lenge man ikke drosja kjører av veien Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 8. juli 2003 #7 Del Skrevet 8. juli 2003 Men det er jo ikke slik at det akkurat spruter hver gang da. Enkelte ganger renner det bare ut, på en måte. Andre ganger kan jeg bli helt forfjamset over trykket, og har fått meg en og annen overraskelse. Der hvor jeg trodde han skulle komme over maven, har jeg opplevd å bli truffet midt i fleisen, f.eks Kurant spørsmål dette, vel. Det har jo vært flere innlegg her av jenter som lurer på om menn liker/ikke liker at de selv "spruter" også. Noen jenter gjør dette av og til, og det kan vel være noe som enkelte lurer på... Maiken Akkurat, du har lært det. Jeg føler det å "sprute" er et veldig generaliserende ord, alle jentene tenker sikkert "hvorfor renner det bare ut? Skulle det ikke sprute? Er han unormal??" Jeg har det på den måten, og jeg tviler ikke på at de aller aller fleste har det slik, nemlig at av og til renner det, av og til treffer jeg kjæresten i ansiktet eller håret, men sånn er det bare, jeg vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. juli 2003 #8 Del Skrevet 8. juli 2003 Spruten foretrekker jeg enten inni meg down there eller i munnen. Eller på han selv. Det er rådeilig å se spruten, har nesten aldri sett at det bare har rent ut, jeg.. Men masse gris over hele meg, det tenner jeg ikke så veldig på egentlig. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 8. juli 2003 #9 Del Skrevet 8. juli 2003 Nå har snart denne tråden blitt brukt opp av diskusjoner hvorvidt brukeren er en dust eller om han skal få svar, så jeg foreslår at de som ikke liker spm surfer videre, uten å ødelegge tråden, mens de andre kan returnere til det originale spørsmålet. Jeg liker ikke å få spruten inni meg downunder. Det tar så lang tid før det kommer ut, og begynner å lukte, og dagen etter når jeg vrenger ned klærne og deiser ned på do blir jeg overvelmet av en fremmed snål lukt, og det liker jeg ikke. I tillegg kommer det noe slimlignende greier ut av meg, og det er ekkelt. Og dagen deretter igjen...usj. Jeg vil heller ikke ha sprut i ansiktet, har aldri prøvd, men det høres litt.. sprut i øyet?? nei takk. Sprut på resten av kroppen er helt greit for meg. Og det er alltid han som tørker opp etterpå, han henter håndkle og passer på å tørke vekk alt. Mave, pupper, rygg, rumpe, lår på den siden som er opp der og da. Siste nye han fant på var å dumpe ladningen så den rant ned i rumpesprekken min (når rumpa mi stakk høyt opp). Det var visst digg, og helt greit for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #10 Del Skrevet 8. juli 2003 Fatter ikke hvorfor dere skal hoppe på Balder bare fordi han kommer med ett spørsmål, hadde vært noe annet om han sa: Beskriv hvor og når typen skal komme på deg e.l...Må få lov å spørre om noe man lurer på her uten å bli angrepet av overfølsomme personer..Liker der eikke spørsmålet, så ikke svar, det er vel en enkel huskeregel å holde seg til? :blunke: Ps: Liker selv å sprute på dama mi, hun har ingenting imot å få det på kroppen, fjeset er litt verre... Kommer an på situasjonen, og hvor "snill gutt" jeg har vært Og til dere som lurer, jeg sitter på jobb nå, og er ikke interessert eller har muligheten til å runke etter svarene som dere kommer med her..Kanskje noen som er litt for høye på pæra også her inne?? eller..? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allanon Skrevet 8. juli 2003 #11 Del Skrevet 8. juli 2003 glemte å si hilsen allanon 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. juli 2003 #12 Del Skrevet 8. juli 2003 Tråden er ryddet. Prøv å holde dere til tema.. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #13 Del Skrevet 8. juli 2003 Syns ikke det er noe ålreit å få det i ansiktet, men bortsett fra det, så spiller det ikke så stor rolle. Kommer egentlig an på hvor opphisset jeg selv er. Syns det kan være litt opphissende å få det på puppene, men det kommer an på situasjonen. Det verste er å få det i øynene..De blir illrøde og hovner opp. Ganske ubehagelig ja :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #14 Del Skrevet 11. juli 2003 Hva med å sprute sæden på gardinen slik at hun hyler 2 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå