Kitsune Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har ikke bedt om å få tilbakestilt passordet. I dag fikk jeg en mail fra Windows Live (hotmail-kontoen min) om at jeg eller noen har bedt om å tilbakestille passordet. For å tilbakestille passordet må jeg gå til en side og oppgi passordet mitt. Hele tiden ser det ut som om det kommer fra hotmail, men jeg er usikker.. Saken er da at jeg kunne tenkt meg å spurt Windows Live, msn eller hotmail eller hvem det nå er om dette er ekte. Men jeg finner INGEN måter å kontakte dem på. Kan noen hjelpe meg der??? Eller kjenner noen til om dette er svindel eller hva?
Gjest Wind Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 (endret) Det hørtes da skrekkelig tvilsomt ut. Har aldri opplevd å måtte skrive inn passordet mitt noen steder for å få det tilbakestilt. Det er jo ofte derfor man tilbakestiller det, fordi man har glemt sitt eget passord. Edit: Og hvis ikke du har bedt om å få det tilbakestilt, så trenger du vel ikke å prøve å få det tilbakestilt heller. :klø: Endret 12. mars 2009 av Wind
Zzyzx Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Hvis du får sånne mail så kan du bare slette dem så lenge du vet at du ikke har bedt om at en slik operasjon utføres.
Jade Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Det står en link i mailen. Hva står i mellom "http://" og første "/" etter dette? (ikke lim inn hele linken her i forumet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå