Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Er det en dum ide å epilere hele underlivet? Det skal sies at jeg aldri prøvd epilator før, så det er mulig spørsmålet er litt dumt Håper på svar så jeg kan stikke å handle (evt ikke handle) snart
superlady Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Epilering er ufattelig vondt og jeg hadde aldri klart å gjøre det på underlivet. Du kan jo prøve og se hvordan det går - om du får det til brasiliansk. Jeg hadde aldri klart det. Nå gidder jeg ikke engang epilere leggene. Voks er tusen ganger bedre.
Miel Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Jeg fjerner ganske mye med epilator, men det er litt vanskelig å komme til overalt, så det blir nok ikke like bra som med voks. Dog føler jeg at jeg har mer kontroll med epilatoren - har funnet ut at der nede fungerer det best å epilere med hårene, ikke mot slik man vanligvis gjør. Da går det an å nappe litt og litt av gangen, i motsetning til voks, hvor du røsker ut en hel masse på en gang. Det er helt klart verst første gangen, siden blir det ikke så mye hår som skal nappes hver gang, så da går det greit.
Fantomina Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest hopeful Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Kjære deg ts! Hvis du ikke har prøvd å epilere før, anbefaler jeg deg å prøve leggene først. Jeg hadde ALDRI klart å epilere noe annet sted på kroppen enn leggene iallefall.. Mellom beina.. AUUUUUUUUUUUUUUU! Hvordan klarer dere det, dere som gjør det? Med voks er det jo fort gjort i det minste..
Miel Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Hehe, det er ikke noe problem, bare å bite tennene sammen og gjøre det. Stuss håret litt første gangen, epiler som nevnt med hårene, og ta ikke nødvendigvis alt på en dag. Bare sørg for å stramme huden godt med den andre hånden slik at du ikke klyper deg med epilatoren. DET er vondt.
Pialill Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 jeg klarte å fjerne alt i bikinilinjen med epilator, men det ble med den ene gangen, for det gjorde JÆVLIG vondt... jeg prøvde meg å fjerne alt under armene, det klarte jeg faktisk, men jog blødde fra omtrent hver eneste hårsekk:P det blir jo lettere etterhvert da (har jeg hørt), for du ødelegger jo nervene dine mens du holder på... men jeg orket ikke å vente såpass lenge og torturere meg selv i mellomtiden:p men leggene tar jeg uten problemer:)
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Hei! Tror det kan komme litt an på epilatoren? Den første jeg kjøpte var nesten ikke vond i det hele tatt (tror ikke den hadde like mange pinsetter som den jeg har nå....), så da kunne jeg lett ta underlivet. Men den epilatoren jeg har nå, klarer jeg såvidt leggene.
Gjest ts Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Takk for svar! Jeg har jo prøvd brasiliansk voks tidligere, og synes ikke det var sååå vondt.. Det var helt greit, men synes jeg måtte gå rundt "hårete" litt for lenge før neste runde. :/ Er det ikke slik med epilator, at man kan ta en runde igjen selv om hårene er ganske korte?
Vulpes Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 Jeg epilerer underlivet. Var helt forjævlig vondt de første gangene, og ikke et pent syn... Men så gikk det bedre, og nå er det ikke vondt lenger - bare ubehagelig Men jeg klarer ikke å ta hårene helt innerst mot "midten" der nede... Det ble litt for kummelt, så der barberer jeg fortsatt Men det er jo bare snakk om to tynne striper med hår, og jeg får aldri nupper der av barbering likevel, så det går helt fint. Hei! Tror det kan komme litt an på epilatoren? Den første jeg kjøpte var nesten ikke vond i det hele tatt (tror ikke den hadde like mange pinsetter som den jeg har nå....), så da kunne jeg lett ta underlivet. Men den epilatoren jeg har nå, klarer jeg såvidt leggene. Hvilken hadde du før, og hvilken har du nå?
Gjest Gjest_~Fantabulous_kitten~_* Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 Hei! Tidligere hadde jeg en epilator fra Braun, husker dessverre ikke helt hva den het, men den ligner veldig på Xelle 5270. Lurer på om jeg hadde den som kom før, eller noe... Den var egentlig ikke så effektiv. Nå har jeg Phillips Satinelle Ice :o) Den er myyyye bedre!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #13 Skrevet 6. juli 2016 Jeg vet denne tråden er gammel men svarer her fordi jeg orker ikke lage ny tråd. Uansett så brukte jeg epilatoren mellom beina og endte med at litt av den ene indre kjønnsleppen ble skvist inn mellom hjulene i elipatoren. Den satt fast og jeg måtte skru den av for å få den løs. Jeg begynte å blø litt og det gjorde forferdelig vondt (før noen sier at man ikke skal stappe epilatoren inni vagina, så har jeg ganske lange indre kjønnslepper og de kom i veien desverre. Epilatoren min er over 10 år gammel så jeg tror jeg bør kjøpe ny. Huff det gjør ennå vondt) Anonymkode: 859ce...4e5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #14 Skrevet 13. juli 2016 Jeg har også tenkt å teste ut epilering all over (også der nede).. Har ikke peiling på hvilken epilator jeg skal se etter osv. Vokser meg til vanlig. Anonymkode: c39a8...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå