Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Noen som vet hvor i Stavanger området (evt. nettbutikk) hvor det går an å få fatt i mammaklær i store størrelser. Har vært på Hennes i dag og synes ikke de var så gode i størrelsen.
Edie Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Hvilke størrelser er det du tenker på da? Merket Boob har gode størreler, XL i det merket passer str. 48-50. Vet dessverre ikke om noen butikker i Stavanger fører dette merket, men det kan du sikkert google. Sliter forøvrig med det samme selv, og er spent på hva jeg kommer til å få på meg om 10-20 uker...
Molly80 Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Vet ikke noe om Stavangeromr. jeg, men fikk tak i str 48 i flere bukser på hennes... men de tar visst i få i de største str., så man må være litt heldig når man er innom:) Ellers har jo ellos mammaklær.. men synes det er endel kjedelige "kjerringklær" der..
Edie Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Fant at nå har faktisk Bittens fått olabukser i store størrelser. De har både butikk i Stavanger og nettbutikk. Mammabukse i stor størrelse Svangerskapet har en svart bukse, de har også nettbutikk; Svart stretchbukse fra str. 34-54
Honesty Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 I tillegg er størrelsene i mammaklærne større enn tilsvarende damestørrelser, noe som er lurt å huske på. Jeg befinner meg i motsatt ende av skalaen, og har funnet ut at jeg foreløpig skal satse på kjoler og tights. Noen burde starte et klesmerke med masse mammaklær med fint design, greie priser og godt utvalg av størrelser i begge retninger av skalaen.
Edie Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 I tillegg er størrelsene i mammaklærne større enn tilsvarende damestørrelser, noe som er lurt å huske på. Jeg befinner meg i motsatt ende av skalaen, og har funnet ut at jeg foreløpig skal satse på kjoler og tights. Noen burde starte et klesmerke med masse mammaklær med fint design, greie priser og godt utvalg av størrelser i begge retninger av skalaen. meg veldig enig i det siste. Etter å ha lest rundt på nettet i noen måneder nå, ser jeg jo at det er mange som sliter med å finne mammaklær. Det er visst like vanskelig å finne i både små og store størrelser. Men jeg har ikke opplevd at størrelsene i mammaklær er større enn vanlige dameklær. Det står jo også overalt at man skal velge samme størrelse som man hadde før graviditeten. Og det stemmer for meg, men jeg er også vant med store klær, og har aldri likt trange bukser f.eks. Det har sikkert noe med at jeg er stor...
pinkybride Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 hvis du sliter med det...kjøp mamma bommultights/leggings på HM og gå med dette og tunika, kjole over. De tightsene de har på mammaavd koster 129kr og 98kr og er kjempedeilige å ha på seg. strammer ingenting. Finnes mange fine tunikaer i både bommul og strikk som ikke er beregnet for gravide som er like gode å bruke og ofte mer trendy og bedre pris også. Jeg fant ut at jeg ikke gidder å låse meg til mammaklær, for det er ofte dårlig utvalg og stive priser for noe man ikke skal bruke så lenge. Har kjøpt meg noen bukser og som sagt tighs på HM. Og supplerer med andre overdeler. Har også noen fine mammakjoler på HM i basicfarger sort, grå osv. ok fasong på dem og koster rund300 kr bare. Mammaklær føres jo ofte i større størrelser en vanlig klær har jeg inntrykk av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå