Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikser ikke photoshop eller noen av de andre fancy data-graphics programmene. Er det noen som vet hvordan dette gjøres og kunne tenke seg å hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikser ikke photoshop eller noen av de andre fancy data-graphics programmene. Er det noen som vet hvordan dette gjøres og kunne tenke seg å hjelpe meg?

Hehe jeg kan hjelpe deg. Noe spesielt du trenger hjelp med?

Jeg stresset også veldig med dette da jeg begynte med fotoredigering men nå kan jeg det. Tar bare litt tid, så lenge du har noen som kan hjelpe deg så går det fort.

- Fotofreaken

Skrevet

Jeg skulle bare ha laget en header med navnet på bloggen og kanskje et bilde og fått det til å se stilig ut.. Har noe i tankene men får det ikke til. Du vet når bkstavene har bilder inni seg, på en måte? Sånn vil jeg ha.

Tusen takk for svar :D

Skrevet
Jeg skulle bare ha laget en header med navnet på bloggen og kanskje et bilde og fått det til å se stilig ut.. Har noe i tankene men får det ikke til. Du vet når bkstavene har bilder inni seg, på en måte? Sånn vil jeg ha.

Tusen takk for svar :D

Kan prøve å lage noe stilig til deg om du ønsker.

vanskelig å lese dine tanker, prøv å lag en grov skisse i paint og så kan du sende den til meg. fint om du kan fortelle meg hvilken farger du liker / ønsker

Email finner du på profilen min.

- fotofreaken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...