Gå til innhold

De beste nettbutikkene?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg handlet en del på amazon.co.uk. De er raske til å levere og har godt utvalg av bøker, musikk, spill, leker + en del andre ting. Det er særlig bøker jeg kjøper for det er tollfritt. Det er så kjedelig å kjøpe f.eks et dataspill til 205 kroner og så måtte betale fortollingsgebyr på over 100 kroner bare fordi de skal ha toll av en femmer (varer under 200 kroner slipper du å betale toll for, slik var det i hvertfall sist jeg sjekket).

Skrevet

Bøker på Haugen Bok - cd'er på Cdon og klær på Ellos, Stay In Place og Sportmann icon_biggrin.gif

12

Skrevet

Bøker på Bokkilden, bokklubber - cd'er på Cdon og klær på Ellos, Sparkjøp, bøker på IDG books, kinobilletter.

Jeg har bare handlet i Norge så jeg vet ikke hvordan det er med utenlandske, men jeg har ikke hatt problemer.12

• 5 år senere...
Gjest Gjest_Lille Bi_*
Skrevet (endret)

Innlegget slettet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

handler mye på:

laredoute.no , div klær

cdon.com og platekompaniet.no

lillevinkelsko.no

strawberrynet.com

veldig fornøyd med alle!

Skrevet

Klær:

asos.com Kjøpt masse der, ok porto og som regel veldig rask levering. Nesten for mye fint der.

hm.com Hvem har ikke handlet der..

laredoute.no My fint, mye dyrt.

Bøker på amazon.com Kjøpt brukte bøker veldig billig.

Plater på platekompaniet. Besteste platebutikken.

Sminke og annet jentestæsj:

strawberrynet.com Gratis porto, fantastiske priser.

lookfantastic.com Masse bra når det gjelder hårprodukter, og de pleier å ha tilbud som er tilpasset oss som ikke kan handle over 200,- :P

Ellers er ebay et fint sted..

.. og svarte doruller får du i Dragens Hule. :skratte: Nei altså, de har masse søte ting der.

• 2 uker senere...
Gjest Camilla _R
Skrevet
Bøker på amazon.com Kjøpt brukte bøker veldig billig.

Jeg lurer på hvor dyr frakten blir hvies en handler brukte bøker, og hvordan det foregår, i forhold til sending osv..kan man stole på at man får varene når man kjøper brukt?

Jeg mener, det er kjipt hvis du kjøper en bok til 25 brukt for å så betale 3 dobbelt i frakt...særlig hvis man bare finner en brukt bok og ikke flere...

Husker du hvor mye det ble i frakt?

Håper du kan hjelpe meg..

Camilla

----------------

Gjest Gjest_Lillegull_*
Skrevet
Tipper at dere som er her inne er mye på nett, og dermed har handlet i en og annen nettbutikk også. Vil gjerne høre om de nettbutikkene dere har gode erfaringer med, altså slike som har et godt utvalg, OK priser, rask levering og ikkeno tull. Kort sagt, hvor har dere handlet på nett og vært fornøyd? Legg gjerne ved link, og fortell hva dere har kjøpt der!

Starter med meg selv. Jeg har kjøpt mye fagbøker om data på http://www.whsmith.com og har ingenting å klage på.

PS: Jeg mener ikke nettauksjoner, for der vet man jo aldri hvordan utvalget og prisene er.12

Se på denneVisit My Website

Skrevet

Jeg bruker bh-str 80F, og har derfor store problemer med å finne gode bh'er i Norge, ettersom det ikke finnes mange bh'forretninger. Men nå har jeg oppdaget en butikkjede i England, som har kjempestort utvalg i store bh'er, og veldig god service på nett!

www.bravissimo.com

Jeg har iallefall funnet mye glede på denne nettbutikken. Det kan faktisk bli billigere å handle der enn i Norge, til tross for frakt og toll! :jepp:

Skrevet

Hvordan er det med toll på Asos? Hvor mye pleier dere handle for der av gangen? Hvordan er størrelsene? Tilsvarer 12 ca. 40? Masse fine klær :-)

Skrevet

www.steggen.no er en kjempegod nettbutikk for friluftsliv! God service og gode produkter.

Skrevet

Jeg lurer også på dette med asos for jeg tenker at det blir veldog dyrt siden omtrent alt koster over 200 kr..

Jeg handler forøvring på hm, strawberrynet og lookfantastic. Men har gå ellos, la redoute, hqhair, ebau og asos i favoritter.

Gjest Gjest_Tone_*
Skrevet
Ahimsa

Ufattelig lite proff side, men gode priser og rask levering.

Hei. Ja dette var elendige greier. Ingenting som frister meg på denne webshoppen.Den skriker etter hjelp. Gå heller inn på denneVisit My WebsiteHilsen :shoppe:

Skrevet
Hei. Ja dette var elendige greier. Ingenting som frister meg på denne webshoppen.Den skriker etter hjelp. Gå heller inn på denneVisit My WebsiteHilsen :shoppe:

Ja, siden der er mye bedre, og de har baseoljer. Men prismessig er de endel høyere på de fleste eteriske oljene. Så jeg surfer mellom begge ;)

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med...

musikk/film/spill :

www.moremusic.fi

www.cdon.com

www.cduniverse.com

Dill & dall, klær osv :

www.x-tra-x.de

www.illusion.no

Data/gadgets :

www.multicom.no

www.pcutstyr.no

www.komplett.no

Og en hel haug gode erfaringer fra :

www.ebay.com

www.ebay.co.uk

www.qxl.no

(men siden dette er auksjonsteder og ikke èn leverandør, så tar jeg de mest med for moro skyld...)

Skrevet

Er svak for siden til alveslottet.no, men har ikke rotet meg til å handle noe der ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...