Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tøffa_*
Skrevet

Tørru det eller? hoho :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he. Det her tør ikke jeg, ihvertfall. Så mye som jeg har lagt ut om meg selv i f.eks. seksualitet-tråden, vil jeg forbli anonym...

Skrevet

Tør? Det finnes en million bilder av meg i bloggen min (som er signaturen min...) så er ikke så veldig redd for at folk skal vite hvordan jeg ser ut :)

Gjest Gjest_tøffa_*
Skrevet
Tør? Det finnes en million bilder av meg i bloggen min (som er signaturen min...) så er ikke så veldig redd for at folk skal vite hvordan jeg ser ut :)

Yes, tok en titt der ja høhø :lur: flotte bilder a gitt

Gjest Gjest_tøffa_*
Skrevet
He he. Det her tør ikke jeg, ihvertfall. Så mye som jeg har lagt ut om meg selv i f.eks. seksualitet-tråden, vil jeg forbli anonym...

Ser den banshee, ser den esse..!

Skrevet

Det er bilder av meg i bloggen min, samt at det er bilde av meg i avataren.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest
Skrevet
http://bildr.no/view/365485

Slik, det er det meste jeg noen gang kommer til å vise på KG :kul:

Du er klar over at øyepartiet er det som er enklest og kjenne igjen på et menneske ?

Skrevet

Det er bare det, - at jeg ser ikke ut!! (Ikke i måneskinn engang)

Skrevet
Du er klar over at øyepartiet er det som er enklest og kjenne igjen på et menneske ?

Nyere forskning vil ha det til at nesen faktisk er det vi har lettest for å kjenne igjen.

Skrevet
Nyere forskning vil ha det til at nesen faktisk er det vi har lettest for å kjenne igjen.

Å-nei! :dåne:

Gjest Gjest
Skrevet

Det tror jeg ikke på... Har du kilde til dette ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...