Gå til innhold

Bleke håret fra sort til lyst

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Store planer om å gå fra mørk til lys i løpet av våren. Håret mitt er farget med permanent farge (flere ganger, noe rødt inni her et sted også) så dette blir litt av en jobb... Er det noen som vet ca pris på dette hos frisør? Her jeg bor er det for det meste kun Nikita og Tango å velge mellom + endel individuelle salonger. Håret mitt er skulderlangt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Store planer om å gå fra mørk til lys i løpet av våren. Håret mitt er farget med permanent farge (flere ganger, noe rødt inni her et sted også) så dette blir litt av en jobb... Er det noen som vet ca pris på dette hos frisør? Her jeg bor er det for det meste kun Nikita og Tango å velge mellom + endel individuelle salonger. Håret mitt er skulderlangt.

Hei! Jeg gjorde det samme som deg i fjor. Har i utgangspunktet mørkt hår, og farget det i tillegg jevnlig.

Først måtte vi avfarge en gang, og så farge det jevnt. Da ble fargen sånn "ganske blond". Etter noen uker kom jeg tilbake og tok en avfarging til og farget for å få jevnt og vips så var jeg BLOND (fikk helt sjokk når jeg tittet i speilet :fnise: ).

Totalt kom det vel på rundt mellom 1500-2000 pr gang jeg var der (altså ganger 2). Etter dette var det kun etterveksten som måtte fikses, og etterhvert måtte jeg jevne over fargen for å unngå at det ble gult (fysj!). Gikk forresten til Adam & Eva. Dyrt, men flinke!

Så det var ikke barebare, og det ble dyrt. Men vel verdt det:) Bortsett fra at håret mitt er kjempeslitt nå!

Gjest Gjest
Skrevet

Det lønner seg nok mest å stripe det lyst over flere omganger, prisen blir nok rundt 1500-2000. Å avfarge det sliter enormt på håret, og jeg ville ikke anbefalt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...