Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg holder på å lage en sang som skal ha melodien til "den uheldige mannen" av Torbjørn Egner. Er det noe som vet hvor jeg kan finne notene på nett? Jeg har ikke boken, og tenkte jeg slapp å kjøpe den bare for denne sangen...

Tusen takk!!

ih :digge:

Gjest Eurodice
Skrevet
Hei.

Jeg holder på å lage en sang som skal ha melodien til "den uheldige mannen" av Torbjørn Egner. Er det noe som vet hvor jeg kan finne notene på nett? Jeg har ikke boken, og tenkte jeg slapp å kjøpe den bare for denne sangen...

Tusen takk!!

ih :digge:

Hvis denne sangen står i en av bøkene som Egner har skrevet, kunne du jo låne boken på biblioteket og kopiere notene. Jeg vet ikke hvor du finner dem på nettet eventuelt.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis denne sangen står i en av bøkene som Egner har skrevet, kunne du jo låne boken på biblioteket og kopiere notene. Jeg vet ikke hvor du finner dem på nettet eventuelt.

Ja, det er selvfølgelig en mulighet. Har bare ikke tid de neste dagene når biblioteket er åpent, og tenkte derfor jeg skulle høre om noen visste om en nettside hvor noter til barnesanger er tilgjengelige. Har lett ganske lenge, og ikke funnet enda:(

Men takk alikevel:)

ih

Gjest Gjest
Skrevet

Sånt ligger neppe ute på nett. Opphavsrettigheter osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...