Gå til innhold

Har alle jenter gpunkt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er blitt 33 og har enda ikke funnet det berømte gpunktet... jeg har alltid vært veldig opptatt av sex. Har onanert så lenge jeg kan huske, får alltid klitoris orgasme.

Jeg har vært singel i mange år nå, og har da naturligvis ingen partner til å hjelpe meg å "lete" .

Er det noen av dere jenter her innesom har vært i samme situasjon, og kan anbefale en god metode? Kan jeg finne punktet mitt med en slik gpunkt vibrator? Og kan det hjelpe ohg trene opp musklene med egg? Kan jeg foresten bruke dem under svømming? ( har eget basseng)

Til nå har jeg kjøpt vibratorer som fokuserer på klitoris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er rimelig sikker på at det er forskjellig på hvor følsomt g-punktet er... kan være ditt ikke er så følsomt. og da er det nok ikke lett å finne... jeg kjenner det veldig godt i enkelte stillinger, men har ikke "funnet" det selv... hehe

det er et lite område med ru overflate, det finnes jo en sånn g-shot som sprøytes inn i g-punket da sånn at det svulmer opp og blir mer følsomt, men om den er kommet til norge enda vet jeg ikke... og den er vist jævlig dyr...

Skrevet

Alle kvinner har g-punkt, men hvor følsom du er variere veldig fra kvinne til kvinne.

Som Pialill sier så føles område ruglete og skal være 2-5 cm inn i vagina når du presser oppover.

Skrevet

Hei, og takk for svar. Ja, jeg har jo lest mange ganger tidligere at gpunktet kjennes "ruglete", og hvor det ligger.

Jeg har forsøkt utallige ganger å kjenne etter selv med fingrene, men finner altså intet "ruglete" området...Ingen som har opplevd det samme?

Huff jeg blir nesten litt lei meg med tanke på å ha et ufølsomt gpunkt... Håper jeg bare ikke har funnet det enda..

Jeg har tidligere kjent at enkelte stillinger er mye bedre enn andre. Akkurat som om han treffer et eller annet. Kan dette være det berømte punktet? Lurte på å prøve det samme selv med en vibrator, noen som vil anbefale en god og ikke for dyr en?

Skrevet (endret)

Vil bare si at mitt ikke er ruglete.. Men om det er g-punktet vet jeg ikke, men det er et sted som er mye mer følsomt enn det rundt.. Har bare regnet med at det var g-punktet mitt :P Kjenner det spesielt godt hvis jeg sitter på huk og at jeg eller samboer bruker fingre og tar fremover mot magen, litt dårlig forklart men.. :P

Også i noen stillinger..

Ellers så bruker jeg en dildo fra Toy Joy i glass.. Den er utrolig god!

Tilsvarende denne: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9763963 men den jeg har, har rosa kuler rundt hele...

Edit: Denne er det: http://www.6toyz.no/glass-worxx-shiny-orglassm-p-243.html

Endret av Aftensol
Skrevet
Hei, og takk for svar. Ja, jeg har jo lest mange ganger tidligere at gpunktet kjennes "ruglete", og hvor det ligger.

Jeg har forsøkt utallige ganger å kjenne etter selv med fingrene, men finner altså intet "ruglete" området...Ingen som har opplevd det samme?

Huff jeg blir nesten litt lei meg med tanke på å ha et ufølsomt gpunkt... Håper jeg bare ikke har funnet det enda..

Jeg har tidligere kjent at enkelte stillinger er mye bedre enn andre. Akkurat som om han treffer et eller annet. Kan dette være det berømte punktet? Lurte på å prøve det samme selv med en vibrator, noen som vil anbefale en god og ikke for dyr en?

Du sier at enkelte stillinger er mye bedre enn andre, og da tror jeg det er g-punktet du kjenner! Man kjenner det best når man er ordentlig kåt. Jeg har ikke før ganske nylig fått en g-punkt-orgasme, av en vibrator. Men jeg måtte jobbe hovedsakelig med klitoris, men jeg tok en pause med den og konsentrerte meg om penetrering og da kom den! Jeg tror det er noe som kommer med øvelse. Øvelse gjør mester! Jeg har en ganske tykk vibratorgreie, eller dildo-vibrator (vet ikke hva jeg skal kalle det) og da kjenner jeg punktet best. Kjenner dessuten g-punktet best ved doggy. Er det doggy/bakfra stillingen du kjenner det best i, vil jeg tro du er på vei :)

Gjest KateW
Skrevet

Jeg er ganske enkel, og tenker sjelden på den slags. Kommer jeg og er det fint, så er jeg fornøyd. MEN, når jeg kommer har jeg fått tilbakemelding på at G-punktet blir mer tydelig og lettere å kjenne, og på en måte presses nærmere skjedeåpningen.

Ellers så bør du kanskje få noen til å hjelpe deg? En finger inn, og gjør "kom hit-"bevegelser mot magen....

Skrevet

Jeg så en dokumentar som faktisk avkreftet at G-punktet finnes!

Ble litt glad jeg, for jeg har aldri funnet det. Har flere "punkt" som er mer følsomt, men ingen av de gir meg orgasme... Da må jeg ty til andre metoder. :jepp:

Skrevet

Aftensol:

Det punktet du snakker om, finnes litt lengere inn en g-punktet og føles glatt (ikke ruglete som g-punktet). Det punktet heter a-punkt.

KateW:

Som du sier, at g-punktet blir lettere å finne når du kommer, er rett og slett fordi hos noen så blåser g-punktet seg opp ved orgasme.

Skrevet

Du er fryktelig kverrulerende KateW ;)

Men g-punktet vokser i størrelse da, ved orgasme :)

Gjest KateW
Skrevet

Hovner opp, vil jeg si. Som klitoris, lepper både oppe og nede gjør, osv gjør. Men selvsagt egler jeg litt...

Gjest womenwomen
Skrevet

Jeg er fryktelig ruglete over det hele - så bruker defor å si at hele musa mi er et stort G - punkt ...faktisk he he Men faktisk - så kjenner jeg g - punktet veldig tydelig .Det hovner kraftig opp når man er kåt og under orgasme .

Ja er sant - merkelig at dere ikke kjenner ruglete områder ? Har dere helt glatte vegger inni der - overalt ? .Hos meg er absolutt allt veldig ruglete inni der . Men musa fungerer bra som bare det - og er lett å få g-punktsorgasmer både under fingring og penetrering .Ofte like lett som klitoris orgasmer syns jeg .

Dere får bare trene på det - så går det nok ikke lang tid før dere får det til .Ikke alle har g-punkt - et fåtall har visst ikke - leste jeg i illustrert vitenskap .De hadde visst lokaliser det med et ultralyd redskap el no sånt .De kvinnene som hadde g - punkt - hadde visst en tykkere vegg - enn de som manglet . Men de fleste hadde g - punkt !

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg så en dokumentar som faktisk avkreftet at G-punktet finnes!

Ble litt glad jeg, for jeg har aldri funnet det. Har flere "punkt" som er mer følsomt, men ingen av de gir meg orgasme... Da må jeg ty til andre metoder. :jepp:

Det er bare tull ! G - punktet finnes selvfølgelig - noe annet hadde jo vært merkelig ! Jeg har i hvertfall funnet mitt og har stor glede av det selvsagt ! Får orgasmer kunn med direkte g-punkts stimulering enten med fingre eller kunn penetrering . Så er i hvertfall ingen tvil om at jeg har det ! De som tviler på g-punktet - er de som ikke har funnet det selv ennå eller bruker det til vanlig under forspill etc - og det er litt vanesak å bli vant til det . .Jeg bruker mitt - hver gang jeg har sex . Klitoris blir faktisk mindre og mindre viktig for meg som nytelses område - siden g-punkte gir minst like mye nytelse og også orgasmer - som t.o.m føles dypere og annerledes .Mer endorfinkick til hjernen på en måte .Men føles litt annerledes absolutt . Er sikker på g-punktet har en god del felles nervetråder til klitoris - g-punktet ligger jo rett under klitoris faktisk .Eneste forskjell er at ene del er utenpå ( klitoris ) og andre punkt ligger inni ( g-punkt ) .

Hvilket program var det du så ? Og hvor mange år siden er det ? G- punktet er jo i dag lokalisert med et ultralyd apparat og funnet hos en rekke kvinner - men ikke alle .Men hos de som hadde litt tykkere skjedevegg .Så i dag er det ingen UFO lenger skulle jeg tro .Mange kvinner har funnet g-punktet sitt og greid å lokalisere hvor det er nøyaktig- ut ifra kunnskap de har lest om temaet og beskrivelse av hvor det skal ligge .

Gjest Gjest
Skrevet

Hjelp, jeg er også veldig ruglete der inne. Har jeg kjempestort g-punkt? Og hvor hardt må man liksom gni for å få orgasme?

Gjest womenwomen
Skrevet
Hjelp, jeg er også veldig ruglete der inne. Har jeg kjempestort g-punkt? Og hvor hardt må man liksom gni for å få orgasme?

Trenger ikke nødvendigvis gni no mot det-selv om det er godt . Bare å kjenne et lite press eller trykk opp mot der er veldig deilig når man er kåt selvsagt ! Jeg syns g punktet mitt ble extra følsomt rundt 26 - 27 års alder og helt sykt følsomt etter 30 års alder , da kunne det bli så følsomt - at jeg måtte dytte vekk og ikke orket fortsette samleie like etter jeg hadde hatt orgasme - ble sånn ekkel over sensitiv kiling etterpå .Men går over etter en stund .Kanskje forde man får sterkere og sterkere drifter og den biologiske klokke begynner å tikke litt mer ...mulig . Ja mulig du har et kjempestort g- punkt - hele området er spesielt godt å kjenne stimulering mot .Så er umulig å treffe feil syns nå jeg .Men - en må være tent og kåt - for å nyte g - punktet og reagere skikkelig positivt på stimuleringen av det - har folka som plages med å finne det noen mentale sperrer kanskje - siden de ikke reagerer positivt - som mange andre ? Mulig . Jeg blir i hvertfall veldig tent og kåt på å få no oppi der ... forde jeg vet det er deilig og gir orgasmer ( Mulig det har med positive tidligere erfaringer å gjøre ) Om folk reagerer så forskjellig ??og jeg reagerer veldig positivt på det heldig vis automatisk da .Så er nok blitt vanlig for meg .Og trenger ikke nødvendigvis stimulering av klitoris - for å få utløsning - forde jeg har lært å få det på mange andre måter med g - punktet . Bare lek med det punktet og BRUK DET ofte når du er kåt - så får du nok masse glede av det etterhvert som du blir vant til denne type stimulering .Som jo er litt annerledes enn klitoris stimulering . Sikkert kjekt å ha en vibrator da : ) .

Skrevet
Det er bare tull ! G - punktet finnes selvfølgelig - noe annet hadde jo vært merkelig ! Jeg har i hvertfall funnet mitt og har stor glede av det selvsagt ! Får orgasmer kunn med direkte g-punkts stimulering enten med fingre eller kunn penetrering . Så er i hvertfall ingen tvil om at jeg har det ! De som tviler på g-punktet - er de som ikke har funnet det selv ennå eller bruker det til vanlig under forspill etc - og det er litt vanesak å bli vant til det . .Jeg bruker mitt - hver gang jeg har sex . Klitoris blir faktisk mindre og mindre viktig for meg som nytelses område - siden g-punkte gir minst like mye nytelse og også orgasmer - som t.o.m føles dypere og annerledes .Mer endorfinkick til hjernen på en måte .Men føles litt annerledes absolutt . Er sikker på g-punktet har en god del felles nervetråder til klitoris - g-punktet ligger jo rett under klitoris faktisk .Eneste forskjell er at ene del er utenpå ( klitoris ) og andre punkt ligger inni ( g-punkt ) .

Hvilket program var det du så ? Og hvor mange år siden er det ? G- punktet er jo i dag lokalisert med et ultralyd apparat og funnet hos en rekke kvinner - men ikke alle .Men hos de som hadde litt tykkere skjedevegg .Så i dag er det ingen UFO lenger skulle jeg tro .Mange kvinner har funnet g-punktet sitt og greid å lokalisere hvor det er nøyaktig- ut ifra kunnskap de har lest om temaet og beskrivelse av hvor det skal ligge .

Jeg så det for et års tid siden; enten på Discovery eller på National Geographic...

Bruker det som trøst jeg da vett du. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...