Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Jeg leter etter en dagkrem med solfaktor som passer fuktfattig, sensitiv,litt uren hud, enten en som er 'bra nok' alene(altså at den gir alt en dagkrem trenger å gi), eller en som er så lett og duftnøytral at jeg kan bruke den over min vanlige dagkrem. Eller en lett duftnøytral solkrem.

Jeg ønsker anbefalinger av merker uten mineraloljer... Jeg har prøvd md formulations solkrem, men syns den glinser for mye på huden til tross for at jeg ikke har fet hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg leter etter en dagkrem med solfaktor som passer fuktfattig, sensitiv,litt uren hud, enten en som er 'bra nok' alene(altså at den gir alt en dagkrem trenger å gi), eller en som er så lett og duftnøytral at jeg kan bruke den over min vanlige dagkrem. Eller en lett duftnøytral solkrem.

Jeg ønsker anbefalinger av merker uten mineraloljer... Jeg har prøvd md formulations solkrem, men syns den glinser for mye på huden til tross for at jeg ikke har fet hud.

Hva med en solkrem fra DDF? De har flere forskjellige typer, og skal gi godt med fukt.

Fås på strawberrynet og på www.skin-etc.com

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet
Hva med en solkrem fra DDF? De har flere forskjellige typer, og skal gi godt med fukt.

Fås på strawberrynet og på www.skin-etc.com

takk for tipset, men jeg synes de inneholder for mye kjemikalier..

Gjest Gjest
Skrevet

Clinique superdefense SPF 25 kanskje?

Skrevet
Hvordan er den i forhold til den 'vanlige' solkremen fra Md formulations?

Mye, mye, mye lettere konsistens.

Gjest Gjest_jepp_*
Skrevet
Clinique superdefense SPF 25 kanskje?

Enig! Denne er super. Og så finnes den både til tørr hud og til tørr/kombinasjonshud. Kjempebra som steg 3 i tretrinnsrensen til clinique. Min erfaring hvert fall.

Skrevet
Enig! Denne er super. Og så finnes den både til tørr hud og til tørr/kombinasjonshud. Kjempebra som steg 3 i tretrinnsrensen til clinique. Min erfaring hvert fall.

Den finnes til kombinert/fet hud også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...