Gjest Oppdage på Facebook... Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg og samboeren har problemer i forholdet. Vi jobber med tingene, men han har spurt en kompis om om han vet om ledig leilighet på hjemstedet... I tilfelle vi ikke får ordnet opp, og det er vanskelig å få leilighet der han kommer ifra. I dag så jeg på facebooksiden til samboeren min at ei dame han har på vennelisten sin (hun har vært veldig intressert i han før vi ble sammen, og maste på han endel også i begynnelsen av forholdet vårt + sender valentineshjerter til han på Fb osv) Hun spør han på veggen om han har vært og kikket på leilighet, og at det var bare hyggelig å være til hjelp... To min etter at jeg leser dette blir det borte vekk...altså slettet. Samboeren min nekter for at han har sagt noe til dama, men jeg er uansett forbannet fordi jeg føler at våre problemer blir invadert via FB og at dama må være idiot som spør om det på siden hans, for så å slette kommentarene sine rett etterpå... Overreagerer jeg...eller har jeg grunn til å være sur? Please...tell me.... : (
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg og samboeren har problemer i forholdet. Vi jobber med tingene, men han har spurt en kompis om om han vet om ledig leilighet på hjemstedet... I tilfelle vi ikke får ordnet opp, og det er vanskelig å få leilighet der han kommer ifra. I dag så jeg på facebooksiden til samboeren min at ei dame han har på vennelisten sin (hun har vært veldig intressert i han før vi ble sammen, og maste på han endel også i begynnelsen av forholdet vårt + sender valentineshjerter til han på Fb osv) Hun spør han på veggen om han har vært og kikket på leilighet, og at det var bare hyggelig å være til hjelp... To min etter at jeg leser dette blir det borte vekk...altså slettet. Samboeren min nekter for at han har sagt noe til dama, men jeg er uansett forbannet fordi jeg føler at våre problemer blir invadert via FB og at dama må være idiot som spør om det på siden hans, for så å slette kommentarene sine rett etterpå... Overreagerer jeg...eller har jeg grunn til å være sur? Please...tell me.... : ( ja. jeg synes du bør slå opp
Gjest gjestefrøken Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 ja. jeg synes du bør slå opp Hvorfor bør hun det da?? Fordi han kanskje ikke snakker sant?
Antagonist Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Hvorfor bør hun det da?? Fordi han kanskje ikke snakker sant? Det høres jo ut som om han kommer til å slå opp i nær fremtid...
tulletrollet Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 synes ikke du overreagerer, men du burde snakke med han. Det kan hende denne dama har hørt at det går dårlig med dere og så skriver hun sånn på FB for at du skal lese det og bli sjalu.. du vet hvordan noen jenter kan være. Håper allt ordner seg for deg!!
Jade Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 (endret) Du har grunn til å være sur på han for at han har fått damen som er interessert i han, til å hjelpe han å få tak i leilighet tilfelle det skjærer seg mellom dere. Evt. kompisen hans, hvis det er han som har sladret. Han har grunn til å være sur på hun dama fordi hun er så tett i hodet at hun skriver slike private ting rett på wallen hans. Endret 11. mars 2009 av Jade
Gjest HI Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Det høres jo ut som om han kommer til å slå opp i nær fremtid... Det er jeg som ikke vet om jeg vil fortsette forholdet...han vil vi skal jobbe med vanskelighetene jeg føler... Så hvis jeg kan si det litt dumt...jeg bestemmer egentlig hva som skjer... Uten at det er no´hyggeligere av den grunn....
Gjest Illiya Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Det er jeg som ikke vet om jeg vil fortsette forholdet...han vil vi skal jobbe med vanskelighetene jeg føler... Så hvis jeg kan si det litt dumt...jeg bestemmer egentlig hva som skjer... Uten at det er no´hyggeligere av den grunn.... Du bestemmer utfallet? Kanskje ennå, men det høres ut som han har plan B klar
Gjest Jente38 Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 Jeg og samboeren har problemer i forholdet. Vi jobber med tingene, men han har spurt en kompis om om han vet om ledig leilighet på hjemstedet... I tilfelle vi ikke får ordnet opp, og det er vanskelig å få leilighet der han kommer ifra. I dag så jeg på facebooksiden til samboeren min at ei dame han har på vennelisten sin (hun har vært veldig intressert i han før vi ble sammen, og maste på han endel også i begynnelsen av forholdet vårt + sender valentineshjerter til han på Fb osv) Hun spør han på veggen om han har vært og kikket på leilighet, og at det var bare hyggelig å være til hjelp... To min etter at jeg leser dette blir det borte vekk...altså slettet. Samboeren min nekter for at han har sagt noe til dama, men jeg er uansett forbannet fordi jeg føler at våre problemer blir invadert via FB og at dama må være idiot som spør om det på siden hans, for så å slette kommentarene sine rett etterpå... Overreagerer jeg...eller har jeg grunn til å være sur? Please...tell me.... : ( Facebook-greie har jo tatt helt av, og du finner ut mer -om folks privatliv- via den, enn å spørre face-to-face! Folk skriver ukritisk om sine forhold på Wall'en. Jeg blir ganske sjokkert å lese hva enkelte godt voksne mennesker skriver om sitt privatliv på både i sitt eget statusfelt og på wall'en til venner! I dette tilfelle, syns jeg denne dama var udiplomatisk og handlet lite gjennomtenkt. Jeg har også blitt sur, om jeg var deg....
Gjest spiders web Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 Facebook-greie har jo tatt helt av, og du finner ut mer -om folks privatliv- via den, enn å spørre face-to-face! Folk skriver ukritisk om sine forhold på Wall'en. Jeg blir ganske sjokkert å lese hva enkelte godt voksne mennesker skriver om sitt privatliv på både i sitt eget statusfelt og på wall'en til venner! I dette tilfelle, syns jeg denne dama var udiplomatisk og handlet lite gjennomtenkt. Jeg har også blitt sur, om jeg var deg.... Dama prøver seg siden hun allerede er begeistret for han, og det er jo opp til han om hun lykkes. Det er lov å prøve seg og nå vet hun at det er trøbbel i paradis. Det er TS som ikke vet hva hun vil, det er derfor kjæresten må finne seg en leilighet. I tillegg ønsker hun å bestemme hvem han skal ha kontakt med mens hun prøver å finne ut hva hun vil. Man kan ikke få alt her i livet. Forøvrig skjønner ikke jeg heller hvorfor folk legger ut så mye av sitt privatliv på nettet, hos meg er det veldig kjedelig og det jeg måtte snakke privat med folk om gjøres via innboksen eller face to face. Folk har blitt nettblinde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå