Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Lager like godt et nytt innlegg, da dette ikke nødvendis trenger å gjelde for Michael Jackson konserten, men også mer generelt for ticketmaster.co.uk. Gjelder kanskje ikke. Jeg har registrert meg på ticketmaster.co.uk, helt uten problemer. Eneste er at telefonnummeret ble litt rart da jeg satte +47 forran, men ser ut som 47 gikk inn i telefonnummeret eller noe, så ble mer sånn 47** **** eller noe. Det skjedde da jeg registrerte opplysningene og det kom ikke opp noe error. Edit Så nå (etter jeg begynte å skrive dette innlegget) på telefonnummeret og det står 4700000000, og det er vel sånn det skal stå? Det 8-sifrede telefonnummeret, men med 47 forran? Men jeg så noen svensker på et forum som hadde problemer med dette når de skulle kjøpe i dag. De prøvde med +46 og 0046, men det gikk ikke for dem. Og de fikk ikke kjøpt biletter. Har fått kode og skal kjøpe så fort det åpner opp i gjen (er foreløbig stengt). Så jeg lurer på, dere som har kjøpt biletter i dag, hvordan gjorde dere det med telefonnummeret? Skrev dere bare +47? Føler nå jeg har gjort det riktig, men må liksom være 100% sikker nå.
MissStiles Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg skrev 4700000000, uten + eller 00 foran 47..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå