Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Kan noen være så elskverdig å anbefale et hotell i London som 1) ligger relativt sentralt 2) ligger i nærheten av t-bane 3) ikke overgår mer enn 400 kr pr natt pr pers (3-4 på rommet) ?
Mermaid Blues Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Tja, var veldig fornøyd med Enterprise Hotel i Earl's Court. På hotell.com får du det til 360,- per natt per pers i dobbelrom, antageligvis billigere om det er 3-4-mannsrom. Veldig rent og fint, rommene var ikke kjempestore, men helt greit. Utrolig hyggelig personale i resepsjonen Trådløst internett er tilgjengelig på rommet. Ligger to kvartaler unna t-banestasjon, veldig rolig og trivelig område, masse koselige puber i tverrgata, samt kaféer hvor vi spiste frokost hver morgen, siden restauranten var under oppussing da jeg bodde der. Nå står restauranten ferdig, og ifølge bildene ser det ganske så fint ut Det er veldig lett å komme seg inn til sentrumsgryta fra Earl's Court, og det er mye å se i området rundt Kensington også. Jeg bor konsekvent i Earl's Court eller Kensington når jeg drar til London, trives godt der
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Vil ikke kalle Earl's Court sentralt... Sjekk ut Travellodge i Covent garden. Billig, rent og sentralt.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Jeg sverger til EasyHotel. Har bodd på easyhotel Victoria før, og hvis man kun bruker rommet som en base og et sted å sove, er det helt OK. Det store plusset er at du har eget bad (dog knøttlite), og det er få hoteller i sentralt London som er såpass billige og har eget bad. Det er mye negativt å si om easyhotel (knøttknøttknøttsmå rom, betaling for alle tilleggsgoder som TV og vask av rom, og hvis man er avhengig av ekstra service er det ikke stedet å være). Men prisen er så utrolig lav og strøket er fint og rommene var rene, vi var veldig fornøyde der sist, og har booket igjen for årets sommerferie.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Premier Inn på London County Hall bør sjekkes ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå