Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #1 Skrevet 17. april 2002 Vet ikke helt om dette er rette forum men.. Skal på ferie 14 dager sammen med et vennepar til Hellas i sommer, men etter 3 dager starter mensen....typisk!! Har dere et godt råd til meg, skal jeg ta tabletter for å utsette mensen eller skal jeg bare la det skure og gå?? En veninne av meg gjorde tok disse tablettene, og hun vil ikke gjøre det igjen, sa at det tok mange mnd før alt stabiliserte seg igjen. Det er dette jeg er litt skeptisk til også, siden mannen min og jeg leker med tanken om å få barn i nærmeste fremtid... Jeg blir takknemlig for svar/råd fra deg!
Thea Skrevet 17. april 2002 #2 Skrevet 17. april 2002 Litt tricky den der.Hos legen får du jo tabletter som utsetter menstruasjonen din som du vet,men hvordan man reagerer på disse er jo individuelt.Så selv om venninna di slet med syklusen sin etterpå er det ikke sikkert du gjør det. Hva med å bruke p-piller den aktuelle perioden da??Da kan du jo selv til en viss grad bestemme når frøkna skal komme. Siden baby står på ønskelista om ikke lenge blir jo ting litt komplisert,men jeg tror ikke kroppen din tar "skade" av en måned på pilla. Lykke til og god tur 12
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 På 17.4.2002 den 16.46, Gjest Anonymous skrev: Vet ikke helt om dette er rette forum men.. Skal på ferie 14 dager sammen med et vennepar til Hellas i sommer, men etter 3 dager starter mensen....typisk!! Har dere et godt råd til meg, skal jeg ta tabletter for å utsette mensen eller skal jeg bare la det skure og gå?? En veninne av meg gjorde tok disse tablettene, og hun vil ikke gjøre det igjen, sa at det tok mange mnd før alt stabiliserte seg igjen. Det er dette jeg er litt skeptisk til også, siden mannen min og jeg leker med tanken om å få barn i nærmeste fremtid... Jeg blir takknemlig for svar/råd fra deg! Jeg passer alltid på å ikke få mensen i ferier. Server jo så mange deilige å leke med i syden. Dessuten liker jeg å bruke string-bikinier.
Thjelp Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 (endret) Jeg brukte slike tabletter, fikk ingen problem med syklusen min, fikk mensen som normalt etter jeg var ferdig...MEN jeg fikk et vanvittig utslett på kroppen! Klødde helt sykt og var små «humper» over begge beina mine, tydeligvis en bivirkning av tablettene... Endret 13. juni 2020 av Thjelp
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 Kona mi bruker menskopp. Bader og soler seg og er til og med i svømmehallen og på naturiststeder. Slipper å bekymre seg for noe og ingen kjemiske stoffer som påvirker kroppen. Anonymkode: 48352...e02 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Jeg har brukt utsettende medikamenter flere ganger, og det har fungert veldig bra for meg. Ingen bivirkninger. Litt styrete å måte huske å ta dem tre ganger om dagen i to uker, men det er verdt det! Anonymkode: cb77c...766
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 Her blåses det liv i en 18 år gammel tråd lol Anonymkode: 6a211...b8b 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her blåses det liv i en 18 år gammel tråd lol Anonymkode: 6a211...b8b Haha😂 Anonymkode: cb77c...766
Jeffe Skrevet 13. juni 2020 #9 Skrevet 13. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her blåses det liv i en 18 år gammel tråd lol Anonymkode: 6a211...b8b Men det er jo relevant å høre hvordan det gikk med trådstarter. Kan vennligst trådstarter informere om hvordan det gikk og takke for rådene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå