Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er slutt mellom meg og han jeg har vært sammen med i flere år. Vi bor fortsatt sammen på grunn av oppsigelsestid på leilighet osv. Det er ikke så lett altså! Hvordan fungerer dette hos dere andre? I begynnelsen gikk det fint. Vi ble enige om å ikke involvere oss i noen nye før vi flyttet fra hverandre. Jeg trodde alt var greit. Og så finner jeg ut at han holder på med en (eller to?) ny. Veldig sent hjem fra jobb. Ikke hjemme enkelte netter. Det gjør helt vanvittig vondt! :( Da jeg prøvde å ta dette opp med ham, reagerte han med sinne. Jeg minnet ham på hva vi avtalte da vi sa opp leiligheten, men han mente vi hadde blitt enige om å ikke ta med noen hjem. Jeg bad ham tenke litt på meg og mine følelser, selv om det er slutt. Han betyr fortsatt mye for meg. Veldig glad i ham. Det føles nesten som om han er utro, hvor rart det enn høres ut. Det må da kunne gå an å holde seg i skinnet den tida det er snakk om. Ingen vits i å gjøre ting mer komplisert enn de er, tenker jeg...

Ikke mange ukene igjen før vi må ut av leiligheten, men jeg takler dette ganske dårlig.. Hvilke avtaler har andre som har vært gjennom det hatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok tøfft når det blir sånn og føleser blusser opp... Har ikke en av dere mulighet til å bo hos foreldre eller venner eller noe?

Han burde nesten få lov til å se andre så lenge han ikke drasser med de hjem, selv om jeg skjønner det er vondt :klemmer:

Selv bor jeg med ex for øyeblikket for å dele økonomi å spare litt ekstra på hver vår kant, men vi er så gode kamerater (og har vel egentlig vært bare det en lengre periode) så vi fungerer godt sammen slik som det er! Med en "deal" om at vi flytter fra hverandre om det kommer nye inn i bildet :P

Kjenner jeg kan bli litt små sjalu når andre damer blir nevnt, ment tvinger meg til å tenke på at jeg vil jo ikke i et forhold med han igjen, og da er det jo forsåvidt greit..!

Hadde kanskje ikke så mye fornuftig å komme med, men sånn har vi det for tiden ;)

Lykke til!

Skrevet

Jo, kunne bodd hos moren min, men det er et jækla mas ;) Ja, vet at han burde få lov, men æsj; bedriten situasjon. Skal huske det til neste gang, hvis det blir en neste gang. Jeg håper det ikke blir en til!!

Jeg har heller ikke lyst til å være i et forhold med ham igjen. Ihvertfall ikke for øyeblikket. Kan du lære meg teknikken for å tenke sånn som deg, pliiis :) Bør man bare ta første buss til byen og drikke seg drita og finne en å ligge over hos eller? Da får jeg også kos..

Skrevet

I see :P Hadde ikke kommet på tale å flytte til ho mor her heller, verken for meg eller han, derfor bor vi her enda!

Merker det stikker litt når han nå drar av gårde på turer uten meg osv mens jeg er hjemme, men det positive med det er at leiligheten aldri har vært renere! :fnise: Må ha noe å gjøre, trene, vaske, ta meg av dyra, dra på besøk til tantebarn, jobbe osv..

Men det går nok så greit for oss siden jeg ikke har disse "kjæreste følelsene" for han lenger.

Det som er værst er at jeg ikke lenger er den eneste for han lenger, litt den følelsen av at jeg ikke er the one, om du skjønner :P Litt surt å innse at jeg ikke er så fantastisk som han en gang syns jeg var, håhå! :ler:

Forrige x var ting mye værre, det var vondt!! Nettopp forde jeg var så inderlig glad i han, men han var så likegyldig til meg så jeg til slutt ikke orket mer og gjorde det slutt! Å skulle bodd sammens med han hadde ikke funket, da hadde jeg nok hatt det like vondt som antagelig du har det :klemmer:

Det beste er å rive av plasteret fort som fy, og ikke drive med sånn selvpining! ;)

Er han villig til å sove hos en kompis i mellomtiden da? Og ikke komme "hjem" og nøre opp i følelsene dine annenhver dag?

For min del hadde det ikke funket å dra på byen og drikke meg snydens og bli med en tilfeldig hjem, men det er vel fordi jeg er mer en kjæreste-type og trives ikke som singel :fnise:

Nei, vanskelig situasjon ja. Er nok ikke lett å lage fornuftige avtaler med så mye følelser som ligge under og buldrer! Da er det nok best å få litt avstand på en eller annen måte! :)

Klem!

Skrevet

Jeg har bodd me min ex i 2 mnd nå. Vi har vært sammen i 10 år og har to barn sammen. I morgen flytter han endelig ut.

Vi hadde ingen avtale hvordan vi skulle gjøre det med andre. Sefølgelig ikke ta de med hjem da.

Jeg dro på jentetur til utlandet i denne perioden, og der hadde jeg sex med en. Dette tenkte jeg ikke skadet, da min ex aldri ville finne ut det. Men han fant det ut da han leste mine private msn samtaler. Var ikke så gøy da, han var skikkelig sur fordi jeg hadde hatt sex med en annen og takla det dårlig. Jeg derimot var sur fordi han snoka i mine private ting, han har blitt tatt for det flere ganger.

Men det har stort sett gått ganske greit, men ingen ideel situasjon. Og jeg gleder meg til han flytter i morgen, skal bli deilig å slippe å bo sammen mer da det er slutt.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er slutt mellom meg og han jeg har vært sammen med i flere år. Vi bor fortsatt sammen på grunn av oppsigelsestid på leilighet osv. Det er ikke så lett altså! Hvordan fungerer dette hos dere andre? I begynnelsen gikk det fint. Vi ble enige om å ikke involvere oss i noen nye før vi flyttet fra hverandre. Jeg trodde alt var greit. Og så finner jeg ut at han holder på med en (eller to?) ny. Veldig sent hjem fra jobb. Ikke hjemme enkelte netter. Det gjør helt vanvittig vondt! :( Da jeg prøvde å ta dette opp med ham, reagerte han med sinne.

Menn reagerer ofte med sinne når de kjenner dama litt. Dessverre. Da tar de plutselig ikke så mye hensyn som de gjorde i begynnelsen av forholdet.

Du spør hva andre gjør: "Vi andre" flytter hjem til en forelder/barndomshjemmet/en gift venninne/søster/bror, whatever.

Jeg flyttet hjem hjem på dagen da det ble slutt med ex-samboeren. Gadd ikke se ansiktet hans da nei. Alt var tragisk i et par år etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...