Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Hvilket nettsted bør man velge om man ønsker oversikt over billige og bra hoteller i London. Et nettsted som er 100% til å stole på.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Hm... Prøver igjen. http://www.hotell.com/
Saga Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 De største og kjente er til å stole på. Jeg bruker: www.supersaver.no www.hotels.com www.sol.no/reise
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Har bestilt mange ganger gjennom DiscountCityHotels og det har alltid gått bra. Lastminute er også en grei side. Har tidligere bestilt "top secret hotel" der - du vet ikke hvilket hotell det er før du har gjennomført bestillingen, men med litt detektivarbeid går det fint an å finne hvilket hotell det er før du legger inn bestillingen. Ellers vil jeg anbefale å bestille rett fra hotellets hjemmeside. Kan ofte være like billig og du har i de fleste tilfeller bedre avbestillingsvilkår.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Hvilket nettsted bør man velge om man ønsker oversikt over billige og bra hoteller i London. Et nettsted som er 100% til å stole på. Jeg oppdaget akkurat billighotell.no Denne siden ser ut til å gi deg et stort utvalg av billige hoteller i London.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Hvilket nettsted bør man velge om man ønsker oversikt over billige og bra hoteller i London. Et nettsted som er 100% til å stole på. Det er egentlig en motsetning i det du spør om. Det heter ikke billig og bra, det heter billig eller bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå