Gjest Allanon Skrevet 7. juli 2003 #1 Skrevet 7. juli 2003 Heisann, skal til kreta i August, nærmere bestemt chania og agia marina..Hadde vært kjekt å hørt fra andre som har vært her, har til nå kun lest positive ting om plassen, men det hadde vært spennende å sett hva noen her inne mener om plassen...
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2003 #2 Skrevet 8. juli 2003 Gjør et søk på Kreta - det kommer masse tråder. Ellers har jeg bodd og jobbet i Chania - eller rett utenfor - det er en nydelig by med vakre små steder og nydelige mennesker, god mat og så ligger det på verdens vakreste øy.
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #3 Skrevet 8. juli 2003 Sjekk denne: www.kretainfo.no Ellers så bare måååå du jo lese Tove Nilsen sin bok - "Kreta Døgn", er halveis i den nå, men der står det jo litt om Agia Marina... ....jeg skal til Platinas i sommer (vært mye i Hellas, men første gang vi besøker Kreta). Ønsker deg god ferie!
Klips Skrevet 8. juli 2003 #4 Skrevet 8. juli 2003 Hei, skal til Chania (Platanias tror jeg) i august jeg også. Ikke vært i den enden av Kreta før, så jeg har ingen fornuftige opplysninger til deg, annet enn: kanskje vi sees :D
Rapitap Skrevet 8. juli 2003 #5 Skrevet 8. juli 2003 Har vært en del rundt om på Kreta. Chania er liksom en by...støvet og livlig....slik Kreta generelt er....What ya' wanna know ...?
lille frue Skrevet 8. juli 2003 #6 Skrevet 8. juli 2003 Hei! Var på Chania kysten for 4 år siden. Bodde i Kato Stalos som ligger nærmere Chania enn Agia Marina, men de to "byene" ligger tett. Vi stortrivdes. Var der også i august og det er vaaaaaaaaarmt!!!!!!!!!!! Men min erfaring er at en blir brun i skyggen også Kos dere :D
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #7 Skrevet 8. juli 2003 jeg skal også til Kreta, Platanias i august, 14.aug ska vi en uke. skal bo på caldera bay. Gleder meg. Skal reise m baby, så håper det ikke bli altfor varmt!!
miss Skrevet 8. juli 2003 #8 Skrevet 8. juli 2003 jeg skal også til Kreta, Platanias i august, 14.aug ska vi en uke. skal bo på caldera bay. Gleder meg. Skal reise m baby, så håper det ikke bli altfor varmt!! Vi var på Kreta i slutten av mai en uke,og bodde på Caldera Bay,vi var de første som bodde på leiligheten og den var kjempe flott!! Gled deg.... Det var ikke helt stabilt vær når vi var der men varmt,men litt skiftende.Kan nok bli varmt for dere i august,men det er jo godt i vannet.
Gjest Allanon Skrevet 8. juli 2003 #9 Skrevet 8. juli 2003 Tusen takk for alle svar! Var som jeg mistenkte, bare positivt å si om plassen har ihvertfall ikke lest noe negativt enda.. Eneste som er litt dumt er at det ikke er aircondition på leiligheten, er redd jeg kommer til å slite der... men uansett, takk for all hjelp og svar!!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #10 Skrevet 9. juli 2003 Hei og hopp! Tydelig at mange har vært på Kreta (Chania, Platinas og områdene rundt der). Det hadde vært topp om dere kunne legge inn litt anbefalinger for oss som skal dit i august. Shopping-tips, mat, leie av båt, bil osv. Tusen takk... GLEDER MEG som en unge til vi drar. God sommer!!! :D
lille frue Skrevet 11. juli 2003 #11 Skrevet 11. juli 2003 hei! Ser at dere ikke har aircondition på rommet, det skal dere være glad for Man blir nemelig ganske så forkjøla av det, er fristende å sette den på litt for kaldt slik at det blir stor temraturforskjell. Anbefaler å leie vifte på hotellet, evt. kjøpe seg. Det koster ca. 100 kroner og man trenger jo ikke å drase den med seg hjem igjen. Vi hadee foresten også med oss baby da vi var på Kreta sist. Litjtuppa var bare 5 måneder, men klarte seg veldig bra. Jeg ammet og måtte drikke masse vann(dobbelt av vanlig) 8)
Texas Skrevet 11. juli 2003 #12 Skrevet 11. juli 2003 bare et lite tips fra meg (som også bodde i nærheten av Agia Marina uten aircondition..) - sørg for å ha myggnett til barnesengen, samt nok myggmiddel! Vi hadde vinduene oppe om nettene, og myggen var veldig tilstede.... Lillemann som da var 11 mnd. var helt oppspist etter bare et døgn.... Ellers er det koselige restauranter i området, greit med buss inn til Chania! Hadde en topp ferie - på tross av myggplagen! Ha en riktig god ferie!!!!!!
Gjest allanon1 Skrevet 18. juli 2003 #13 Skrevet 18. juli 2003 takk for all hjelp og alle svar! Det med unger og myggnett for de er ikke noe problem forel;pig, er kun 21 og har ikke planer om barn f;r om noen aar..naa naermer det seg ogs[, reiser 2 august, klarer nesten ikke vente :D Ha en god ferie videre alle dere andre her inne, om dere skal reise eller ikke
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #14 Skrevet 18. juli 2003 God tur Allanon. Vi må få et referat fra turen når du kommer hjem!
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #15 Skrevet 3. august 2003 Hei! Hvordan er taxfree butikken på Kreta på vei hjem til Norge igjen? Bør vi forhåndsbestille på flyet, handle i Chania eller er det OK å vente til vi kommer på flyplassen når vi drar hjem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå